kauan se sujuva yhteistyö avonin kanssa kestikin

:/
oon toooosi pettyny,koska tykkään avonin tuotteista ihan älyttömästi :(
tilasin tammikuussa naamanpesuaineen ja kasvoveden ja ne teki mun naamasta ihan koppuran,sattu ja kiristi :eek: sit laitoin avonille sähköpostia et miten se palautusjuttu menee,niin ne vastas mulle vasta kun se aika oli umpeutunu et ei saa enää palauttaa :eek: tästä on nyt n.kuukausi ja tänään kun siivoilin vessaa,huomasin et ne kyseiset puhd.aine ja kasvovesi oli menny vanhaks jo viime syksynä :eek:

lisäks avon kinuaa multa yhdestä meikkivoiteesta rahoja,vaikka olen sen todistettavasti jo kertaalleen maksanut :headwall:

tarvii ettiä joku toinen pulju minkä tuotteet toimii yhtä hyvin..
 
Saanen ehdottaa vaikka LR:ää? :whistle: ;)
Siellä ainakin homma toimii todella hienosti, toimisto on Suomessa ( Turussa ) ja tuotteet ovat laadukkaita. Tosin arvokkaampia, kuin nuo Avonit ja Oriflamet, mutta niihin voi kyllä luottaa, että tekee sen mitä luvataan. Ja kaikista tuotteista saa jälleenmyyjäalennuksen, eikä vain tietystä summasta. Eikä ole myöskään myyntipakkoa, eli saat tilata halutessasi vain itsellesi. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:10 kuha kirjoitti:
:/
oon toooosi pettyny,koska tykkään avonin tuotteista ihan älyttömästi :(
tilasin tammikuussa naamanpesuaineen ja kasvoveden ja ne teki mun naamasta ihan koppuran,sattu ja kiristi :eek: sit laitoin avonille sähköpostia et miten se palautusjuttu menee,niin ne vastas mulle vasta kun se aika oli umpeutunu et ei saa enää palauttaa :eek: tästä on nyt n.kuukausi ja tänään kun siivoilin vessaa,huomasin et ne kyseiset puhd.aine ja kasvovesi oli menny vanhaks jo viime syksynä :eek:

lisäks avon kinuaa multa yhdestä meikkivoiteesta rahoja,vaikka olen sen todistettavasti jo kertaalleen maksanut :headwall:

tarvii ettiä joku toinen pulju minkä tuotteet toimii yhtä hyvin..
Lihavoituun sen verran, että purnukan pohjassa oleva päivämäärä, on valmistuspäivä :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:31 yötär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:10 kuha kirjoitti:
:/
oon toooosi pettyny,koska tykkään avonin tuotteista ihan älyttömästi :(
tilasin tammikuussa naamanpesuaineen ja kasvoveden ja ne teki mun naamasta ihan koppuran,sattu ja kiristi :eek: sit laitoin avonille sähköpostia et miten se palautusjuttu menee,niin ne vastas mulle vasta kun se aika oli umpeutunu et ei saa enää palauttaa :eek: tästä on nyt n.kuukausi ja tänään kun siivoilin vessaa,huomasin et ne kyseiset puhd.aine ja kasvovesi oli menny vanhaks jo viime syksynä :eek:

lisäks avon kinuaa multa yhdestä meikkivoiteesta rahoja,vaikka olen sen todistettavasti jo kertaalleen maksanut :headwall:

tarvii ettiä joku toinen pulju minkä tuotteet toimii yhtä hyvin..
Lihavoituun sen verran, että purnukan pohjassa oleva päivämäärä, on valmistuspäivä :whistle:
ai :eek: ja siis ei pohjassa,vaan sen tuubin yläpäässä,siin "rypytyksessä" mis yleensä on parasta ennen päiväykset.. mut hyvä tietää! vaik sinänsä ihan sama,en aio käyttää niit,lähtee pian naama :D
 

Kannattaa soittaa Avoniin jolloin saa heti palvelua ;)

Käytitkö kauankin kyseisiä puhdistustuotteita ?
Oliko vihreä sarja ?

Paljon heräsi kysymyksiä...
Kun itse olen kaksi vuotta ollut Avonin tuotteiden kanssa päivittäin tekemisissä.
Itselläni vain hyvää palautetta asiakaspalvelusta sekä tuotteista.

Ihottuman tai ihan muun reaktion voi laukaista myös
*stressi
*hormonit
*lääkkeet
*aurinko
jne...


 
"lisäks avon kinuaa multa yhdestä meikkivoiteesta rahoja,vaikka olen sen todistettavasti jo kertaalleen maksanut :headwall: "

Oliko tuote jälkitoimitustuote ?

Mikäli oli...
Sinua laskutetaan vasta silloin tuotteesta kun saat sen.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:37 kuha kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:31 yötär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:10 kuha kirjoitti:
:/
oon toooosi pettyny,koska tykkään avonin tuotteista ihan älyttömästi :(
tilasin tammikuussa naamanpesuaineen ja kasvoveden ja ne teki mun naamasta ihan koppuran,sattu ja kiristi :eek: sit laitoin avonille sähköpostia et miten se palautusjuttu menee,niin ne vastas mulle vasta kun se aika oli umpeutunu et ei saa enää palauttaa :eek: tästä on nyt n.kuukausi ja tänään kun siivoilin vessaa,huomasin et ne kyseiset puhd.aine ja kasvovesi oli menny vanhaks jo viime syksynä :eek:

lisäks avon kinuaa multa yhdestä meikkivoiteesta rahoja,vaikka olen sen todistettavasti jo kertaalleen maksanut :headwall:

tarvii ettiä joku toinen pulju minkä tuotteet toimii yhtä hyvin..
Lihavoituun sen verran, että purnukan pohjassa oleva päivämäärä, on valmistuspäivä :whistle:
ai :eek: ja siis ei pohjassa,vaan sen tuubin yläpäässä,siin "rypytyksessä" mis yleensä on parasta ennen päiväykset.. mut hyvä tietää! vaik sinänsä ihan sama,en aio käyttää niit,lähtee pian naama :D
Juu, purnukoissa ne on siellä pohjassa ja tuubeissa siinä rypytyksessä. Ja ne on siitä päivämäärästä n. 3 vuotta hyviä ja avauksesta sitten sen kuukausi määrän mukaan joka myös on ilmotettu tuotteissa.

Mäkin sain tän tietää vasta äskettäin ihonhoitokoulutuksessa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:46 onnela74 kirjoitti:
Itse en todellakaan enään nykyään perusta Avonista enkä muista samantasoisista sarjoista, ehkäpä johtunee nykyisestä koulutuksestani =)
Kuinka paljon nykyään kosmetologikouluilla käy "merkki" tuotteet mainostamassa ?

Ajattelin vain , että Avonin tuotteet ovat olleet suomessa jopa
Apteekin hyllyllä myynnissä :whistle: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:51 TTA-Avon kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:46 onnela74 kirjoitti:
Itse en todellakaan enään nykyään perusta Avonista enkä muista samantasoisista sarjoista, ehkäpä johtunee nykyisestä koulutuksestani =)
Kuinka paljon nykyään kosmetologikouluilla käy "merkki" tuotteet mainostamassa ?

Ajattelin vain , että Avonin tuotteet ovat olleet suomessa jopa
Apteekin hyllyllä myynnissä :whistle:
Mulla menee kyllä Avon ja esim. Ella Bache, Thalion ja Gatineu aika lailla eri sarjaan. Tää on vaan mielipide kokemuksen kautta. Ei sen kummempaa =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:54 onnela74 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:51 TTA-Avon kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:46 onnela74 kirjoitti:
Itse en todellakaan enään nykyään perusta Avonista enkä muista samantasoisista sarjoista, ehkäpä johtunee nykyisestä koulutuksestani =)
Kuinka paljon nykyään kosmetologikouluilla käy "merkki" tuotteet mainostamassa ?

Ajattelin vain , että Avonin tuotteet ovat olleet suomessa jopa
Apteekin hyllyllä myynnissä :whistle:
Mulla menee kyllä Avon ja esim. Ella Bache, Thalion ja Gatineu aika lailla eri sarjaan. Tää on vaan mielipide kokemuksen kautta. Ei sen kummempaa =)

Suosittelen kokeilemaan Avonin Anew Clinical tuotteita ;)

 
Laitanpa miekii tähän jotain.. elikäs olen atoopikko ja herkkäihoinen. Minulla on ongelmia esim. Lumenen hypoallergic silmänympärysvoide ja Lancomen vastaava ovat aiheuttaneet allergisen reaktion ja silmistä tulee vettä.. Samoin muuten teki Avonin tuote kun testasin.. Eli siis olen herkkä noiden kemikaalien suhteen..

Joskus kosmetologikäynnin jälkeen on nahka lähtenyt nenästä ja ostasta pois..Ja kestää kauan, ennen kun palautuupi..


No on sitten tosi tarkkaan valikoituneet tietyt mönjät, joita naamaani laitan, eli Lancomen meikit sopii, ripsivärikin.. Plascoa joskus juhlakäyttöön käytän, mut siinä on joku aine joka pistää kirvelemään silmiä, siis meikkivoiteessa.

Rasvoista apteekin aqualan L on huippu, sillä lähtee meikit pois ja se kosteuttaa kivasti. Niin ja mulla on kosmetologin Èntre Belle -niminen tuotesarja joka on AIVAN IHANA JA MAHTAVA JUTTU! Ihanan tuoksuisia tuotteita ja todella toimivia juuri minulle. Jos joskus tulee vastaan niin suosittelen kokeilemaan. Suht kallis, ei ihan kalleimmasta päästä oleva, mutta hyvin riittoisa esim tuo rasvapurnukka josta just kattelen ton sarjan nimeä.. Suosittelen testaamaan!!!

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:45 TTA-Avon kirjoitti:
"lisäks avon kinuaa multa yhdestä meikkivoiteesta rahoja,vaikka olen sen todistettavasti jo kertaalleen maksanut :headwall: "

Oliko tuote jälkitoimitustuote ?

Mikäli oli...
Sinua laskutetaan vasta silloin tuotteesta kun saat sen.
kyllä oli jälkitoimitus,mutta olen sen maksanut.. :\|

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 21:49 kuha kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:45 TTA-Avon kirjoitti:
"lisäks avon kinuaa multa yhdestä meikkivoiteesta rahoja,vaikka olen sen todistettavasti jo kertaalleen maksanut :headwall: "

Oliko tuote jälkitoimitustuote ?

Mikäli oli...
Sinua laskutetaan vasta silloin tuotteesta kun saat sen.
kyllä oli jälkitoimitus,mutta olen sen maksanut.. :\|
Löytyykö nettipankista tms. tiliotteesta kyseinen lasku, ota siitä kopio ja lähetä Avonille, tai jos on nettipankissa, niin tallenna nimellä, ja tallennat vaikka työpöydälle ja laitat sähköpostilla Avonille se liitteenä että olet maksanut.
 

Yhteistyössä