Kauanko imetit?

Esikoista imetin huonolla menestyksellä n. kuukauden ennen omaa syöpäleikkausta ja siihen se sitten loppui. Terve poika on kasvanut tuttelillakin.

Kuopusta imetin 8 kuukautta paremmalla menestyksellä ja nyt on pari viikkoa menty soijamaidolla ja vahva epäilys maitoallergiasta on päällä. Että näin meillä. :/
 
Täysimetin 2 1/2 kuukautta. Sai pumpattua rintamaitoa pullosta myös joka päivä, iltaisin en jaksanut viiden-kuuden tunnin imetyssessiota :/ Tuossa 2 1/2 kuisena alkoi saada myös korviketta että saisin itse välillä nukkua öisin, vauva vaati rintaa n tunnin välein, välillä useamminkin ja aloin olla aika poikki :| Siitä se imetys pikkuhiljaa alkoi vähentyä kun huomasin miten paljon helpommin kaikki käy kun vauva saa korviketta =) Viimoisen kerran imetin vauvan ollessa 3 1/2 kuukautta. Nyt siis vajaa viisikuinen tyttönen!
 
Esikoista 5vkoa. Keskimmäistä 3kk. Kuopus nyt vajaat 3kk ja osittain imetyksellä mennään.
Musta imettäminen on hirmu hasteellista ja vaatii älyttömästi hermoja.
Olen kateellinen äideille jotka ovat onnistuneet pitkään imetykseen.
 
Ekaa imetin kaikkiaan 9kk:tta,toista 11kk:tta ja tätä kolmatta vaan 4kk:tta(oli pakko lopettaa mutta ei haittaa yhtään) =) Aloin tossa laskeen että kaikkiaan lapset on "roikkuneet" mun tisseissä yhteensä 2v :LOL: :LOL: :D Siksi ei tarvikkaan ihmetellä että tissit muistuttaa metsurin kinttaita :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä