kauanko kolmen lapsen kanssa, tai kuinka, pärjää kaksiossa?

  • Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras."
En mie ois koskaan pärjännyt, ellei siis nuorin oo ihan vauva joka nukkuu samassa huoneessa.. Mulla oli kolmen lapsen kanssa kolmio, jossa siis kaks makkaria ja itse toisessa, lapset toisessa huoneessa (joka oli aika iso). Kyllä asumistukea saa pienituloisena isompaankin asuntoon.
 
kfkfkf
Jos itse nukut olohuoneessa ja makkari on tarpeeksi iso kaikille lapsille ni miksei pärjäis :)

Meillä pojat joilla ikäeroa reilu 2,5v ja hyvin pärjäsivät samassa huoneessa kun kaksiossa asuttiin. Kai siihen vielä yks laps ois mahtunu jos ois suunnilleen samanikäinen ollut :)

Tsemppiä
 
"alkup"
näin alkuun mulla ei oo varaa maksaa kovaa vuokraa kuten esim halvin kolmio n. 700-800e. Täytyy ensin opetella elämään omillaan. Ja saada elämä raiteilleen. Katsoa kuinka rahat riittää. Asumistukea en saa koska yksinkään en ole pienituloinen. Lainaa on enää vain 20 tuhatta ja pari vuotta sitä makselen. Sitten voin harkita oman ostamista.
 
"vieras."
Jos itse nukut olohuoneessa ja makkari on tarpeeksi iso kaikille lapsille ni miksei pärjäis :)

Meillä pojat joilla ikäeroa reilu 2,5v ja hyvin pärjäsivät samassa huoneessa kun kaksiossa asuttiin. Kai siihen vielä yks laps ois mahtunu jos ois suunnilleen samanikäinen ollut :)

Tsemppiä
Me oltiin näin, kunnes neljäs lapsi täytti vuoden, silloin muutettiin isompaan. Ihan hyvin mahduttiin kun huoneet oli tosi isoja.
 

Yhteistyössä