kauanko luulette että menee...

No meillä on tapana käydä suihkussa/saunassa ainakin joka toinen päivä, joten meillä huomais tänään taikka sit huomenna? :D Teidän tulee kehitellä jotain kivaa makkarin puolelle, jos meinaa olla hiljasta...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no äkkiä ne karvat kasvaa takaisin ja toosa rämettyy taas jos ei petipuuhia tule kovin tiuhaan harrastettua.
väitätkö ettei ne karvat kasva jos harrastaa seksiä usein? :LOL:
ei kun tarkotin siis tota, että jos ei kovin tiuhaan harrasta niin ei se äijä ehdi mitään posliinia huomata ennen kun on jo karvat kasvanu takasin.

tai mistä mä tiedän jos ap harrastaakin miehensä kanssa sellasta seksiä että sinä karvatkin kuluu pois. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
No meillä on tapana käydä suihkussa/saunassa ainakin joka toinen päivä, joten meillä huomais tänään taikka sit huomenna? :D Teidän tulee kehitellä jotain kivaa makkarin puolelle, jos meinaa olla hiljasta...
Kaikki on kokeiltu. kuten jo mainittu olen lopettanut selibaatin laskemisen neljän viikon kohdalla, En pysy enää ajan tasalla kuinka kauan viime kerrasta on-. Olen yrittänyt kaikki. No ei ole kyllä eka kerta meillä ja tuskin viimeinenkään kun ukko pihtaa.
 
puoliposlari
Meillä nukutaan alasti, joten asia kävisi ilmi heti, mutta jos pitäisi seksiin asti odotella saisi odotella aika kauan. :-/

Tai ehkä sitä seksiä sitten saisi, kun mies huomaisi..!
 
papukaijan ruokottomat puheet
Riippuu ihan siitä kuinka miehekäs mies on kyseessä!

kunnon körmyniska - ei huomaa koskaan, ei vaikka panisi monta kertaa päivän aikana
pinkkiä silkkipukua ja käsilaukkua käyttävä - huomaa välittömästi
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Posliini on parasta.
Jahas.. Mä en taida ajaa täysposlaria enää koskaan! Tulisi heti yx Keijo plussalta mieleen! :kieh:
Niinpä... :$ Täytyy varmaan harkita jonkinlaisen lettikampauksen kasvattamista näiltä tiimoilta. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Jortikka:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Jortikka:
että mies huomaa,että ajelin posliiniksi? En meinaa sanoa mitään. (makuukammarissa hiljaista)
Jokos huomasi...?
NO EI TODELLAKAAN!! |O
Nukuin jopa alasti eikä huomannu. Aika puusilmä.
:D Ei voi olla totta. Ehkä on parasta laittaa joku kohdevalo ja ukolle silmälasit nenälle ja ihan mennä nokan eteen ja katsoa reagoiko mitenkään :D
 
Ongelma ratkaistu! Eilen yöllä se ukko sitte huomas että olin ajanu karvat pois. Kysyin,että mitä tykkäs. Ei kuulemme ollu kiva...NO JUST JOO SAATANA! Nyt meni pälli...(se on kumma kun on sitä kinunut kauan ja sitten kun menee ja tekee sen niin ei tykkääkään. Että sellanen ukko mulla) Onneks itse tykkään ja olen ennenkin tykännyt. Minä päätän hän saa tykätä mitä haluaa.
 

Yhteistyössä