kauanko odottaisitte ennen kuin suuttuisitte?

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
mieheni lähti maahansa sukulaisiaan katsomaan. hän ei ottanut puhelintansa mukaan ja sanoi, että ottaa yhteyttä kun voimme puhua netin kautta. hän lähti tasan viikko sitten, enkä ole kuullut hänestä mitään. vähän suututtaa, mutta olenkohan hieman äkkipikainen? kuinka kauan mielestänne on ok olla ottamatta yhteyttä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja äippä ja poika:
mihin maahan lähti?mielestäni pitäisi ottaa jo yhteyttä...suuttuisin jos mun äijänkäppänä noin lähtis eikä kuuluis viikkoon.. :'( yritä jaksella ja odottaa.. :flower: etkö saisi mitään kautta häntä kiinni?

en saa, ei mulla oo sen perheen numeroa. se lähti tuonne välimerelle... tiedän, että hänellä on varmasti kiireitä kun ei ole nähnyt sukulaisiaan pitkään aikaan mutta on viikko kyllä aika pitkä aika. tuntuu, että oon kakkonen perheen jälkeen ...
 
käpyli
onko teillä lapsia? jos on niin luulis että ukko haluis ees tietää että onko kotona kaikki ok ja lapset kunnossa... mutta aikas outoa käytöstä, oli lapsia taikka ei...
 
no luulis,että sieltä soittaminen onnistuu hetkessä..toisin,kun monista afrikanmaista,joissa linjat ei välttämättä toimi edes joka pvä..eikö sulla oo sukulaisille mitään numeroa?Mun tytön isä jätti aina pari numeroa,joihin soittelin..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
olisin varmaan tossa vaiheessa ihan rikki. :eek: sulla ei oo mitään mahiksii ottaa yhteyttä siihen vai?
ei oo. ja pitäs puhua netin kautta siks, ku puhelimes se on niin kallista. vaikka voishan se edes lähettää yhen tekstiviestin, et tietäsin et kaikki on ok. mutta ei kai se ymmärrä et voisin olla huolissani. kauankohan mun oikeen pitää odotella?!?
 
Mä olisin jo käärmeissäni päivän sen jälkeen kun mies olis määränpäähänsä saapunut jos ei ilmottais ittestänsä :kieh: ja 2 päivässä olisin jo soittanu poliisille ja sitä kautta selvitelly onko tapahtunu jotain ja viikossa olisin jo siinä mielentilassa että ihme että ukko uskaltais enää naamaansa näyttää :kieh: :kieh: eli alkuperäiseen kysymykseen ... suuttuisin vuorokaudessa!
 

Yhteistyössä