kauankos menee,että tämä nikkini poistuu täältä?

Monta syytä...: / ja pienin niistä se, että olen kyllästynyt tähän :D
No hömph. :( Ei kiva. Mä olen nauttinut sun kommentoinnista ja kirjoituksistasi, ja etenkin sun upeista kuvistasi joissain kuvaketjuissa. :) Mä tosin näen edelleen mielessäni sellaisen Valkyria-jääkuningatar-tyyppisen viileän kynityn blondin. :D Hyvää jatkoa sitten, nice to know you. :hug:
 
No hömph. :( Ei kiva. Mä olen nauttinut sun kommentoinnista ja kirjoituksistasi, ja etenkin sun upeista kuvistasi joissain kuvaketjuissa. :) Mä tosin näen edelleen mielessäni sellaisen Valkyria-jääkuningatar-tyyppisen viileän kynityn blondin. :D Hyvää jatkoa sitten, nice to know you. :hug:
Voi kuule,ihan samoin, sinun kirjoituksista olen minäkin nauttinut=) Kiitos.
Mä voin jäädä sinun mieleesi Jääkuningatarblondina,mielihyvin:D

Elämääsi toivon kaikkea kaunista ja hyvää :hug:
 
"vieraana"
Mulla meni useampi kuukausi. Uutta nikkiä en ole sen jälkeen ottanut, ja palstaillutkin vaan ehkä pari kertaa puolen vuoden aikana :) Ihan liikaa tuli aikaa täällä kulutettua.
 
muttamutta
[QUOTE="vieras";22773373]Jos olet kyllästynyt niin pysyt vaan poissa, ja aikanaan se nikkisikin poistuu.[/QUOTE]

Eihän ne itsestään poistu. Mullakin on vielä yksi nikki, jolla kirjoitettu viimeksi ehkä neljä vuotta sitten. Edelleen se on olemassa..
 
[QUOTE="vieraana";22773297]Mulla meni useampi kuukausi. Uutta nikkiä en ole sen jälkeen ottanut, ja palstaillutkin vaan ehkä pari kertaa puolen vuoden aikana :) Ihan liikaa tuli aikaa täällä kulutettua.[/QUOTE]

En minäkään uutta laita ja en halua tätä roikuttaa täällä yhtään sen kauempaa.Pois vaan koko nikki...parempi niin.
Aion pysyä todellakin poissa.En näe mitään järkevää syytä sille miksi nikkiäni en pyytäisi poistettavaksi!
 
"vieras"
Moni lähtijä on tehnyt poistumisestaan dramaattisen ilmoituksen tänne ja jonkun ajan kuluttua taas pyörii täällä. Mitä sitä suureleisesti ilmoittelemaan, lopettaa vaan ja piste.
 
muttamutta
[QUOTE="vieras";22773525]Pöljäkö olet? Hänhän kertoi pyytäneensä ylläpitoa poistamaan nikkinsä. Kyseli vain kauanko kestää.[/QUOTE]

Oletko itse? Vastasin sille, joka kommentoi että mitä sitä nikkiä poistamaan, pysyttele vaan poissa niin nikkikin poistuu... ei se pyytämättä poistu.
 
että silleen
[QUOTE="vieras";22773545]Moni lähtijä on tehnyt poistumisestaan dramaattisen ilmoituksen tänne ja jonkun ajan kuluttua taas pyörii täällä. Mitä sitä suureleisesti ilmoittelemaan, lopettaa vaan ja piste.[/QUOTE]

Samaa mieltä! Tarvittaessa olen kirjautuneena, mutta yleensä näin. Se on sitä draamaa, pian hän harmaana tai uudella nikillä kirjoittaa. Vaikka eipä täällä kummoista ole ja uutta keskusteluakaan ei saa näkyviin, ei ainakaan siinä ajassa, minkä täällä jaksaa istua eli turhaa tehdä aloituksiakaan.
 

Yhteistyössä