Kauhea krääsä vuodesta toiseen.

vierailija
Itseasiassa LV tekee leluja nykyään :ROFLMAO:
Tämä mun ja lasten alkava keräily:

Mutta, kyseinen keskustelu on tuskin tehty Louis Vuittonista, mä itse henkilökohtaisesti, mielummin ostan lapselle vain yhden kunnon lelun ja opettelen arvostamaan sen, kun monta ihme lelua jotka menee kuitenkin roskiin pian, tämä maailma on niin jo täynnä tätä roskaa, milloin ihmisillä herää järkii? Mitä pakko käydä että ihmiset tulee järkeen kuinka ne pilaa kaiken hyvän mitä tässä vielä on? Vaikka lapsena ja nuorena olin itsekin tyhmä ja sen myönnän, ehkä kun kukaan ei ole opetellut.
Onko noita nalleja muitakin värejä kuin vain valkoinen ja musta? Vai mihin viittaat tuolla "alkava" keräily? Hassun näköisiä nalleja, ei ihan tavallisia. :)
 
vierailija
En tiedä miksi mieli ei tee muuta ostaa kuin Legot ja Sylvania F. ainoastaan tosta kaupasta, koska muut lelut ja ne ideat on pelkästään rahastusta, ehkä kun suurin osa ihmisistä on tullut hamstereita ja pakko hamstrata kaikkia mahdollista mitä vaan edullisesti saa ja mitä on koulukaverilla tai naapureilla...Olenko mä ainoa joka niin ajattelee? :oops:
Ei mulla muuta mutta sinä taas taidat odtaa kyllä kaikkea mahdollista mitä vain mahdollisimman kalliilla saa ja mitä on 'muotia' keräillä. Eli et poikkea mitenkään muista paitsi että leluja ostacmvat ihmiset ajattelee ehkä lähinnä lapsiaan, sinä taas ITSEÄSI...
 
Ei mulla muuta mutta sinä taas taidat odtaa kyllä kaikkea mahdollista mitä vain mahdollisimman kalliilla saa ja mitä on 'muotia' keräillä. Eli et poikkea mitenkään muista paitsi että leluja ostacmvat ihmiset ajattelee ehkä lähinnä lapsiaan, sinä taas ITSEÄSI...
No ohhoh mikä fakta! Itseasiassa en ostakaan mitään ,,muoti leluja,, ne on just tätä krääsä mitä luettelin vähän. Onneksi lapsia kans ei kiinnostaa mitään tälläistä, muuten kaikki ihme Slimet sun muuta olisi meidän kämppän ympärillä. Paitsi vaikka kuinka lapsia ajattelen niin ihan kaikki kun ei saa, ostatko lapsille elävän krokotilin jos se sen halua kotiin?
 
vierailija
No näillä kun kukaan ei leikki, lue uudestaan että alkava keräily, tiedätkö yhtään mitä keräily ees tarkoittaa? Meillä kun leikitään muilla leluilla, hohhoija taas! Ja mikä Masku? En asuu siellä jonkun ajan enää.
ITSE aloitusviestissäsi toit esiin lelukaupan krääsätuotteet ja toit sitten vertailuna esiin nämä luksusnallet kestävinä leluina. Eihän nämä sun nallet siis ole leluja eikä näiden ostaminen hyllylle katsottavaksi ole mitään leikkimistä. Mut joo voin kuvitella että isompien lastesi kanssa käyt tarkkaan läpi mitä ostoksesi maksavat ja se on heidän harrastuksensa...
 
ITSE aloitusviestissäsi toit esiin lelukaupan krääsätuotteet ja toit sitten vertailuna esiin nämä luksusnallet kestävinä leluina. Eihän nämä sun nallet siis ole leluja eikä näiden ostaminen hyllylle katsottavaksi ole mitään leikkimistä. Mut joo voin kuvitella että isompien lastesi kanssa käyt tarkkaan läpi mitä ostoksesi maksavat ja se on heidän harrastuksensa...
Mikä vertailu ja missä? Luetko kunnolla viestit? Joku, sanon suoraan vittuili mulle LV leluista ja totesin ,,itseasiassa LV tekee nykyjään leluja,,. Miksi nämä nallet ottaa niin paljon päähään? Eikö voi keskustella aiheesta mitä toin esille. Näköjään olet itse sen krääsän keräilijä, ihminen joka pilaa planetan. Enkä tajua mitä tarkoitat käyn lasten kanssa tarkkaan läpi mitä maksaa, paljon maksaa? Esim mun esikoinen rakastaa Sylvania F. Japanilaiset nuket se keräilee, kuten Pullip, japanilaisia sarjakuvia, kivi tuikuista se on innostunut ja keräilee, jotain laukkuja (tuskin sun pitäisi merkit tietää) rajoitetut erät legot hänen harrastus kun siellä monta pala niin se tykkää käyttää aivoja, se piirtäminen ja kirjojen kirjoittaminen, mistä meillä on ideana tehdä oikein kunnon kirja hänelle ja mistä tietää jos se halua jotain isompaa vaikka kirjailijaksi ryhtyä sen jälkeen, kun hän on huippu piirtämään ja kirjoittamaan, minulla ei olisi aivoja riittänyt tollaiseen. Niin ja hän on 12v enää ihan leikkiminen ei kiinnostaa, pitääkö luetellä mitä muut lapset tekee? En jaksa, kun pakko mennä saunaan rentoutumaan, sitten elokuva ja nukkumaan.
 
vierailija
Mikä vertailu ja missä? Luetko kunnolla viestit? Joku, sanon suoraan vittuili mulle LV leluista ja totesin ,,itseasiassa LV tekee nykyjään leluja,,. Miksi nämä nallet ottaa niin paljon päähään? Eikö voi keskustella aiheesta mitä toin esille. Näköjään olet itse sen krääsän keräilijä, ihminen joka pilaa planetan. Enkä tajua mitä tarkoitat käyn lasten kanssa tarkkaan läpi mitä maksaa, paljon maksaa? Esim mun esikoinen rakastaa Sylvania F. Japanilaiset nuket se keräilee, kuten Pullip, japanilaisia sarjakuvia, kivi tuikuista se on innostunut ja keräilee, jotain laukkuja (tuskin sun pitäisi merkit tietää) rajoitetut erät legot hänen harrastus kun siellä monta pala niin se tykkää käyttää aivoja, se piirtäminen ja kirjojen kirjoittaminen, mistä meillä on ideana tehdä oikein kunnon kirja hänelle ja mistä tietää jos se halua jotain isompaa vaikka kirjailijaksi ryhtyä sen jälkeen, kun hän on huippu piirtämään ja kirjoittamaan, minulla ei olisi aivoja riittänyt tollaiseen. Niin ja hän on 12v enää ihan leikkiminen ei kiinnostaa, pitääkö luetellä mitä muut lapset tekee? En jaksa, kun pakko mennä saunaan rentoutumaan, sitten elokuva ja nukkumaan.
Väittää hän, joka kerää laukkuja, vaatteita, muumimukeja, Iittalaa, kyniä, lasilintuja, dildon näköisiä lamppuja ja herratiesmitä, en ole pysynyt perässä. Vai väitätkö pokkana että sulla on maltilliset kulutustottumukset?

Ja mitä muuta planeetan paskomista harrastat: sulla on 5 pentua, syöt lihaa, ajat autoa ja elät yltiöleveästi, et kierrätä, käytät kemikaaleja, lentelet vähän väliä lentokoneella...
Sunlaiset egoistit tämän planeetan pilaa.
 
vierailija
Itseasiassa LV tekee leluja nykyään :ROFLMAO:
Tämä mun ja lasten alkava keräily:

Mutta, kyseinen keskustelu on tuskin tehty Louis Vuittonista, mä itse henkilökohtaisesti, mielummin ostan lapselle vain yhden kunnon lelun ja opettelen arvostamaan sen, kun monta ihme lelua jotka menee kuitenkin roskiin pian, tämä maailma on niin jo täynnä tätä roskaa, milloin ihmisillä herää järkii? Mitä pakko käydä että ihmiset tulee järkeen kuinka ne pilaa kaiken hyvän mitä tässä vielä on? Vaikka lapsena ja nuorena olin itsekin tyhmä ja sen myönnän, ehkä kun kukaan ei ole opetellut.
oletko sä jotenkin herännyt ruususen unesta vai? Ei ole kovin kauan siitä kun ostit lapsille kaiken mahdollsen roinan, jostain lelusarjasta aina kaikki kerralla. Muumitalot ja lukemattomat jänöpuput yms AINA monia kerralla, koko roskan. Lisäksi annoit lapsille lahjaksi setelinippuja. Olen aivan varma ettei lapsillasi ole mitään käsitystä rahan arvosta ja normikulutuksesta koska oma kulutuksesihan on aivan järkyttävää kerskailua kaikella mahdollisella aikuisten krääsällä.
 
Väittää hän, joka kerää laukkuja, vaatteita, muumimukeja, Iittalaa, kyniä, lasilintuja, dildon näköisiä lamppuja ja herratiesmitä, en ole pysynyt perässä. Vai väitätkö pokkana että sulla on maltilliset kulutustottumukset?

Ja mitä muuta planeetan paskomista harrastat: sulla on 5 pentua, syöt lihaa, ajat autoa ja elät yltiöleveästi, et kierrätä, käytät kemikaaleja, lentelet vähän väliä lentokoneella...
Sunlaiset egoistit tämän planeetan pilaa.
Kysyn vain nopeasti vaikka ostankin paljon, niin luuletko että heitän ne roskiin? :LOL: Niin kuin suurin osa harrastaa tätä ja juu onneksi et pysy perässä edes, mitä keräilen, p.s. en ainakaan muumimukeja, paitsi jotkut ovat käytössä, ne ovat kivoja lasten juhlissa.
Minkälaisia kemikaaleja mä käytän? :alien: Kerrotko nopeasti...Tätä en tiennytkään ennen. Uihhh ja sä et lennä lentokoneella? Onko sinulla lentopelko sitten? Luueltko lentoyhtiöt menee konkursiin jos en lennä enää? Aikamoiset ajatukset sinulla...Krääsän ostaminen taas voi vältä, koska ihmiset ostavat paljon asioita mitä todellisuudessa he eivät tarvitse, siksi tämä planetta onkin sekaisin. Unohdit vielä mainita että autollakin jopa ajaan, katso kun yrittäjänä ja viiden lasten äitinä se on pakko! Mutta onko pakko ostaa krääsä? Minä onkin näköjään egoisti, kamala, nyt en saa nukutettua.
 
oletko sä jotenkin herännyt ruususen unesta vai? Ei ole kovin kauan siitä kun ostit lapsille kaiken mahdollsen roinan, jostain lelusarjasta aina kaikki kerralla. Muumitalot ja lukemattomat jänöpuput yms AINA monia kerralla, koko roskan. Lisäksi annoit lapsille lahjaksi setelinippuja. Olen aivan varma ettei lapsillasi ole mitään käsitystä rahan arvosta ja normikulutuksesta koska oma kulutuksesihan on aivan järkyttävää kerskailua kaikella mahdollisella aikuisten krääsällä.
Onko muumitalot roinaa? Hmm... aika hienosti sä haukut suomalaista tuotantoa. Setelinippuja lapset eivät saa ;-). Paitsi jos jotain he tarvitsevat niin haetaan. Eri asia jos on juhla niin voivat saada lahjan rahanakin ja se onkin hyvä koska ne säästää omille tilille nämä.
 
Ymmärrän tavallaan Milannaa. Mikään ei ole niin turhauttavaa kuin lelu joka hajoaa kuukauden jälkeen, ja kohta huomaat että kämppä on täynnä muovirojua missä puolesta puuttuu osia.

Ehkä kultainen keskitie olisi paras. Ei mitään ydinsodan kestäviä, miljoona euroa maksavia nalleja LV:ltä mut tavallisen laadukasta.
 
vierailija
No ohhoh mikä fakta! Itseasiassa en ostakaan mitään ,,muoti leluja,, ne on just tätä krääsä mitä luettelin vähän. Onneksi lapsia kans ei kiinnostaa mitään tälläistä, muuten kaikki ihme Slimet sun muuta olisi meidän kämppän ympärillä. Paitsi vaikka kuinka lapsia ajattelen niin ihan kaikki kun ei saa, ostatko lapsille elävän krokotilin jos se sen halua kotiin?
No sitä elävää apinaahan et tainnut saada, vaikka kuinka kyselit, että miten sellaisen saa.
 
Niinpä, kissaa, koiraa, kania ja ties mitä muuta elävää 'lelua' on kyllä ollut pilvin pimein ja jostakin syystä niistä on hankkiuduttu aina eroon muutamissa viikoissa /kuukaisissa. Ja taas on uusi...
Ohoh, muutama viikkoa :giggle: aika hyvin mulla menee näköjään. Tässä se krääsän keräilijä ei kestää totuutta ja pakko kai nyt keksiä taas uusia tarinoita. Ai niin apinasta, jos joooskun muutan ulkomaaille ehdottamasti hankin sellaisen. Täällä se ei ole sallittua niin kuin esim naapurimaassa Virossa.
 
vierailija
Ohoh, muutama viikkoa :giggle: aika hyvin mulla menee näköjään. Tässä se krääsän keräilijä ei kestää totuutta ja pakko kai nyt keksiä taas uusia tarinoita. Ai niin apinasta, jos joooskun muutan ulkomaaille ehdottamasti hankin sellaisen. Täällä se ei ole sallittua niin kuin esim naapurimaassa Virossa.
Joo hanki ihmeessä sinä suuri eläinten ystävä saatatkin ansaita jotai sellaista mitä apinat voi tarjota:

Villieläimet voivat levittää tarttuvia tauteja. Ihmisiin leviäviä tarttuvia tauteja kutsutaan zoonooseiksi. Erityisesti apinat levittävät monia ihmisille ja eläimille vaarallisia tarttuvia tauteja: paitsi ebolaa ja muita erittäin tarttuvia korkean kuolleisuuden aiheuttavia tauteja, myös tuberkuloosia ja muita hitaasti kehittyviä tauteja.

Ps. Vitokin on EU-maa ja sielläkin on eläinten tuontisäädökset ja lait nykyään. Muuta siis Euroopan ulkopuolelle...
 
Mun miäliestä tää on ihan silkkaa naisenmunanjatketta koko ylikalliiden tilpehöörien hamstraus.
Aivan kuten miehillä täysin turhat urheiluautot jne.
Vähä sellast "kattokaa ku mul on massii ja sul ei oo, ostin nää koska voin".

Tällänen mammapalsta voi olla vähä väärä paikka korostaa erinomaisuuttaan, millikerholaiset golfkentällä ovat luultavasti kiinnostuneempia.

Nyt mä lähen hakemaan pönttöuuniin lisää puita että mökki lämpenee.
Hyvää aamupäivän jatkoa arvon akkapalstalaiset.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä