kauheita noi peitepuikolla värjätyt huulet!

  • Viestiketjun aloittaja vierras
  • Ensimmäinen viesti
Nudehuulet vai? Jotkut muotitalot varmaan käyttivät tätä kikkaa näytöksissään muutamia vuosia sitten, suomalaiset muotilehdet tärppäsivät lookin. Sieltä se on hiljalleen kulkeutunut teinien suosimiin lehtiin ja sieltä tyttösten huulille. Vuosiahan tuommoiseen kulkuun menee...
 
No kyllä tuo sama juttu oli, kun minä olin teini eli noin kymmenen vuotta sitten. Ja päälle tietenkin puuteria tai huulikiiltoa. Ja nudehuulet on kyllä hyvin tuttu termi, jos yhtään meikkausta tuntee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Sehän oli muotia teineillä JO kun minä olin teini. :whistle:
onko tästä kauanki? musta tää on ihan muutaman vuoden aikanen juttu, tai sit oot ollu edelläkävijä ;)
No kyllä mäkin muistan että 10 vuotta sitten nudehuulet oli kova juttu eräillä (ei kylläkään itselläni)..
Tosin se oli ihan huulipunaa jota ne käytti, eik mitään peitepuikkoa.
 
Huumekoira
Se on hassua, kun jotkut laittaa tukan ihan valkoiseksi, paitsi siihen jotkut mustat raidat, sit se on laitettu lakalla semmoseks huopapalleroksi, joka on yleensä takaa littana ja päänahka näkyy. Sit on se semmonen oranssi tekorusketus ja siinä sit viel ne ihanat peitepuikkohuulet ja sen päällä jotain vaaleeta pinkkiä vielä.

Huuuh. :$
 
ihkuu hei
Joskus on oikeesti vaikee pitää pokkaa kun nää tytsyt on niin tärkeenä ja mukamas-niin-aikuisina käsilaukut käsivarrella selittää jostain niiiiin ihkusta pojasta :D
 
vieras
Tuossa ihan julkkiksia joilla nudehuulet. Eihän niitä siis oikeasti peitepuikolla tehdä, vaan sellaisella nude-huulipunalla.

http://images.google.fi/images?hl=fi&q=nude%20lips&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
 
No monet meikkaa joko hämyisessä huoneessa tai kirkkaiden loisteputkien valossa, lopputolos voi näyttää aika huonolta luonnonvalossa. Mun aktiivimeikkausaikoina laitettiin meikkivoidetta huuliin, puuterilla pysyväks ja kiilto siihen päälle.... Luonnollinen lopputulos :D Not.
 

Yhteistyössä