kaulahuivi 1-luiokkalaiselle pojalle

  • Viestiketjun aloittaja kauluri
  • Ensimmäinen viesti
vierass
Onko sellasita pakko käyttää? Ei meidän 18 v täyttäneellä ole koskaan kaulahuivia ollut, kauluri oli pienenä ennen koulua ja hyvin on pärjännyt, on noita kuumaverisiä. Eipä tuo 11 v käytä kaulahuivia, silkkihupun voi laittaa pipon alle kovilla pakkasilla, vaikka kaverit voi siitä joskus vinoilla, samaten käyttää sitä jääkiekkokypärän alla luistellessa. Nuo kuten mieskin vetävät vaan kauluksen vetoketjun ylös saakka, jos kylmä tulee.

Miten olisi joku spiderman tai muu Buff kaulaan??
 
Liekkiö
Vai buff.. jo on taas tullut jotain uutta ja sangen tarpeellista opittua.

Onneks ollaan ihan muotitiedottomia maalaisia ja 1-luokkalaisille ja isommillekin kelpaa vaate kuin vaate eikä oo merkilläkään väliä.
Buff vai mikä se on, on muuten kätevä kypärämyssynä ja siitä saa nopeasti piponkin. Itse tykkään käyttää myöskin. Tosin meillä on käytössä ilmaiseksi saatuja liittojen ja firmojen mainoshuiveja, ajavat asiansa nekin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30292579:
Buff vai mikä se on, on muuten kätevä kypärämyssynä ja siitä saa nopeasti piponkin. Itse tykkään käyttää myöskin. Tosin meillä on käytössä ilmaiseksi saatuja liittojen ja firmojen mainoshuiveja, ajavat asiansa nekin.
Meilläkin taitaa yks sellanen ohut mainosjuttu pyöriä, mutta ei siihen oo tunnu kukaan tykästyneen. Huppu, pipo ja kauluri on meillä toiminut yhdistelmä. Pitää varmaan joskus sovitella lämpimämpää "buffia"niin tiedän istuisko mulle. Miks ei voi puhua tuubista?
 
"marianne"
Tuubihuivi meidänkin pojan kaulassa lähes aina, ollut jo usemamman vuoden. Just sellainen ohut puuvilla versio, esim. heseltä sai lastenaterian mukana sellaisen , tosin varmaan liian lapsellinen koska on muumimallia :)
 
Meilläkin taitaa yks sellanen ohut mainosjuttu pyöriä, mutta ei siihen oo tunnu kukaan tykästyneen. Huppu, pipo ja kauluri on meillä toiminut yhdistelmä. Pitää varmaan joskus sovitella lämpimämpää "buffia"niin tiedän istuisko mulle. Miks ei voi puhua tuubista?
Buff on merkki, tuubihuivi on tuote, yhtä oikeita molemmat (vrt. Levikset/farkut). Mitä väliä millä sitä nimittää? Puhu sinä tuubista kun kerran haluat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30292604:
Voi ttu taas :LOL: joo, eläkää te siellä maalla vaan niin kuin neuvostoliitossa, niin voitte sitten ylistää itseänne.
Niin eletäänkin. Mua vituttaa kaikki turhanpäiväset merkkituotteet ja vaatteilla snobbailu. Vaan siksipä olen tehnytkin vapaan valinnan asua keskellä maalaismaisemaa ja kuljen ihan missä vaatteissa lystään, ja niin saa lapsetkin mennä ja kiipeillä puissa ja kallioilla välittämättä repeekö buffit tai levikset :)
 
Liekkiö
Käyttääko kukaab enää leviksiä? Omasta nuoruudestani muistan, että ne oli ainoat oikeat farkut. Mut nyt en ole ajatellut, että käyttääkö nuoriso niitä? Meillä ei siis käytetä, ihan ostetaan halppismallejakin.
 
Niin eletäänkin. Mua vituttaa kaikki turhanpäiväset merkkituotteet ja vaatteilla snobbailu. Vaan siksipä olen tehnytkin vapaan valinnan asua keskellä maalaismaisemaa ja kuljen ihan missä vaatteissa lystään, ja niin saa lapsetkin mennä ja kiipeillä puissa ja kallioilla välittämättä repeekö buffit tai levikset :)
Mua taas vituttaa ihmiset jotka alentavat muita. Silti yleensä pidän siitä suuni kiiinni enkä arvostele muita tarpeettomasti vain tuodakseni itseni esille.
 
sfddddd
Niin eletäänkin. Mua vituttaa kaikki turhanpäiväset merkkituotteet ja vaatteilla snobbailu. Vaan siksipä olen tehnytkin vapaan valinnan asua keskellä maalaismaisemaa ja kuljen ihan missä vaatteissa lystään, ja niin saa lapsetkin mennä ja kiipeillä puissa ja kallioilla välittämättä repeekö buffit tai levikset :)
Me asutaan kaupungissa, tai taajama-alueella. Ja silti lapset saa kiipeillä puissa ja kallioilla. Katsos kun niitä löytyy myös muualta kuin ihan maaseudulta.
 
kauluri
Vai buff.. jo on taas tullut jotain uutta ja sangen tarpeellista opittua.

Onneks ollaan ihan muotitiedottomia maalaisia ja 1-luokkalaisille ja isommillekin kelpaa vaate kuin vaate eikä oo merkilläkään väliä.
Maalaisena pakko kommentoida :D
Tämä on juuri tarpeellinen ja lämmin maalaisella kun pitää jäätyä tuulessa ja tuiskeessa odottaen koulubussia niin saa vedettyä vaikka naamalle.

Ja meillä on ollut tuubihuivi oliko nyt apsi niin on venäntänyt löysäksi niin ei lämmitä enään. Buff pysyy paremmin kuosissaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30292647:
Käyttääko kukaab enää leviksiä? Omasta nuoruudestani muistan, että ne oli ainoat oikeat farkut. Mut nyt en ole ajatellut, että käyttääkö nuoriso niitä? Meillä ei siis käytetä, ihan ostetaan halppismallejakin.
Muutamia, silloin joskus talteen kaappiin laitettuja malleja (501), olen nähnyt myytävän retrona kovaan rahaan kirppiksillä. Oletan että niitä ostaneet ovat ne käyttöön ottaneet.
 

Yhteistyössä