kaulahuivi 1-luiokkalaiselle pojalle

  • Viestiketjun aloittaja kauluri
  • Ensimmäinen viesti
Ja kukas se tässä itsensä nosti minua paremmaksi ;) Onneksi olkoon.

Onko kiellettyä myös kritisoida materialismia?
Siksi kirjoitinkin että YLEENSÄ mutta ei yllätys että se jäi sinulta huomaamatta.... ;)

Ei ole väärin kritisoida materialismia mutta jos se tehdään noin niin sun ajatukset eivät ole yhtään sen parempia kuin se itse materialismi.
 
Buff Buffalo
Meillä on noita buffeja(?)useampiakin, enkä oo tiennyt että Buff on merkki, oon luullut, että sen vaatekappaleen nimi on buff (vrt.pipo). Me kyllä ollaan maalaisia myös....
No mut joo, meillä lapset käyttää niitä päähineenä alkusyksystä, kauluriksi kuulemma liian tiukka?!
 
Outlet harmaana
Meillä on kaikilla, niin aikuisilla kuin lapsilla, buffeja villaisina ja trikoisina. Löytyy myös muiden merkkien vastaavia, kuten haglöfsiä ja warmpeacea. Ei merkillä ole väliä, mutta kalliimmat kestävät parempina pesuissa ja ovat myös monikäyttöisempiä. Itse esimerkiksi käytän niitä päässä pipona solmittuna, hikirättinä päässä juostessa, kypärämyssynä ja kaulurina.
V*tuttaa tällainen materialismikeskustelu ihan kybällä. Kyseessä on mitä monikäyttöisin ja laadukkain tuote, joka sopii lapsille ja aikuisille. Ihan eri luokkaa kuin joku henkkamaukkakrääsäp*ska. Merkillä ei ole väliä, mutta idea on loistava ja tuotteita tulee käytettyä eli ei osteta turhaan. Argh.

Ja p.s villainen ei kutita, on ohutta merinoa.
 

Yhteistyössä