Kaunein äitiyspakkauksen makuupussi?

  • Viestiketjun aloittaja Galluppi
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja äippis:
muistaako kukaan 1996 äp makuupussia se oli musta ihana

minkälainen se oli? kun miun keskimmäinen on syntyny -96 ja yritän muistaa millanen se oli ,mut en vaan muista.
Minäkin äänestän tätä, nalle/tilkkukuvioista pussia.
mie en kertakaikkiaan saa päähän että millanen se oli.just selasin keskimmäisen valokuvia ja ei missään näy sitä.myö ei hirveesti olla yhelläkään lapsella käytetty näitä makuupusseja.
toinen mitä en meinaa muistaa on -92 vuoden pussukka,oisko ollu joku sinertävä.en muista.
muistan mie jotain ton -01 vuoden pussin se ol meijen kuopuksen ja nykyään on meijen koiran sänkynä.


 
Meillä esikoisella 2000 pussi joka oli tummanvihreä nallejen kuvilla , musta se oli aivan KAUHEE ja sitä ei montaa kertaa käytetty. Vähän ajan päästä siitä taisi olla vaaleankeltainen jossa oli ankkoja. Niitä aina ihailin kun mammat meni vaunuineen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja äippis:
muistaako kukaan 1996 äp makuupussia se oli musta ihana

minkälainen se oli? kun miun keskimmäinen on syntyny -96 ja yritän muistaa millanen se oli ,mut en vaan muista.
Minäkin äänestän tätä, nalle/tilkkukuvioista pussia.
mie en kertakaikkiaan saa päähän että millanen se oli.just selasin keskimmäisen valokuvia ja ei missään näy sitä.myö ei hirveesti olla yhelläkään lapsella käytetty näitä makuupusseja.
toinen mitä en meinaa muistaa on -92 vuoden pussukka,oisko ollu joku sinertävä.en muista.
muistan mie jotain ton -01 vuoden pussin se ol meijen kuopuksen ja nykyään on meijen koiran sänkynä.
Siinä on vihreitä tilkkuja, joissa on punaisia pieniä kukkia, vaaleansinisiä tilkkuja, missä on sydämiä, kirjavia tilkkusydämiä värillisillä pohjilla ja erilaisia nallekuvia valkealla pohjalla, sekä monenmoisia muita tilkkukuvioita. Tosin saattoi niitä pussejakin olla usempaa mallia, talvihaalareitahan oli 4 erilaista, naapurin rouva itkeskeli omaa rumaa kelta-vihreä-vadelmanpunainen huppu haalariaan.

Tuo 2001 makuupussi oli kyllä varmaan rumin, mihin olen törmännyt.
 
retro-odottaja
Vuoden 1978! Siinä oli ruskealla pohjalla kelta-oransseja nallekuvioita, harmi että oli meillä 90-luvulla pitkään leikkimökissä ja homehtui....
Mä en tykkää noista pliisuista pastelleista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja retro-odottaja:
Vuoden 1978! Siinä oli ruskealla pohjalla kelta-oransseja nallekuvioita, harmi että oli meillä 90-luvulla pitkään leikkimökissä ja homehtui....
Mä en tykkää noista pliisuista pastelleista.
Mulla oli tää ja oon katkera ku mutsi antanu sen aikanaan pois :kieh:
 
retro-odottaja
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Alkuperäinen kirjoittaja retro-odottaja:
Vuoden 1978! Siinä oli ruskealla pohjalla kelta-oransseja nallekuvioita, harmi että oli meillä 90-luvulla pitkään leikkimökissä ja homehtui....
Mä en tykkää noista pliisuista pastelleista.
Mulla oli tää ja oon katkera ku mutsi antanu sen aikanaan pois :kieh:
Niin se olis ihana! ja varsinkin harmittaa kun mulle tulee toi tämänvuotinen joka on todella pliisu raidallinen!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja äippis:
muistaako kukaan 1996 äp makuupussia se oli musta ihana

minkälainen se oli? kun miun keskimmäinen on syntyny -96 ja yritän muistaa millanen se oli ,mut en vaan muista.
Huutiksen mukaan tämä ois 1996

Sitten on ollut ainakin kaksi erilaista pussia, meillä ei nimittäin ollut tuota.
 

Yhteistyössä