kaunein ja elegantein nimi

  • Viestiketjun aloittaja äiti sveitsistä
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2005 klo 23:19 Aurora81 kirjoitti:
Kävin elokuvissa keskiviikkona (vipanat) ihan pikumiehen kanssa katsomassa elokuvan "äideistä parhain", ja elokuvassa tuli esille tytön nimi ELIN.

Aivan ihana nimi, jos joskus pikku prinsessan saan niin voipi olla että nimekseen Elin hän saa... :hug:
kuullostaapa pervolta..ELIN...
 
lapis
Kun joku ehdotti tuolla aiemmin Moonaa, en malta olla mainitsematta, että kaikkien tuttujen kanssa käytetään sitä yleisnimitykselle kuukautisista.. Itseasiassa suurin osa tuntemistani miehistä on aloittanut käytännön.

Tunsin myötähäpeää kun kaverin koiran nimi oli Moona/ Mona ja heti tuli olo että nyt puhutaan menkoista.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2005 klo 12:26 galateija kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2005 klo 23:19 Aurora81 kirjoitti:
Kävin elokuvissa keskiviikkona (vipanat) ihan pikumiehen kanssa katsomassa elokuvan "äideistä parhain", ja elokuvassa tuli esille tytön nimi ELIN.

Aivan ihana nimi, jos joskus pikku prinsessan saan niin voipi olla että nimekseen Elin hän saa... :hug:
kuullostaapa pervolta..ELIN...
Mutta sehän lausutaan EELIN. Musta se oli hyvä, niinkuin myös SOFIA, AMALIA, OLIVIA: suomea, aknsainvälistä ja kaunista. Itse pidän enemmän suomeksi "väännetyistä nimistä" (sohvi, jne.)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2005 klo 10:27 lapis kirjoitti:
Kun joku ehdotti tuolla aiemmin Moonaa, en malta olla mainitsematta, että kaikkien tuttujen kanssa käytetään sitä yleisnimitykselle kuukautisista.. Itseasiassa suurin osa tuntemistani miehistä on aloittanut käytännön.

Tunsin myötähäpeää kun kaverin koiran nimi oli Moona/ Mona ja heti tuli olo että nyt puhutaan menkoista.
Minulla on Moona-niminen tyttö enkä ole ikinä kuullut kenenkään käyttävän tuota sanaa menkoista. En edes sanaa moonikset, jonka joskus myös olen tältä palstalta lukenut. Missähän päin Suomea tuollaisia käytetään ja minkä ikäisten keskuudessa?
 
Äiti vain
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2005 klo 15:26 äippä79 kirjoitti:
ELLIINA ois tullut nuorimmaisesta jos ois ollut tyttö. mut eipä kehannu sitä pojalle laittaa =)
Kiitos! Täältä löytyi minun nuorimmaiseni nimi!! :)
Adelia on neidin toinen nimi!
Muita ihania nimiä on tietenkin oman toisen tyttöni nimi
B)
Olivia, Aureilia, Ellen, Iiris......
Joonatan, Eevert, Eliel....
Ja on paljon kauniita nimiä, mutta noi nyt tuli ekaksi mieleen!!! =)
 

Yhteistyössä