Kauniiden rakkauslaulujen pino

"mies"
Kyllä sellainen suhde on vaan hieno ja tyydyttävä, joka on tavallaan enemmän unta. Herkkyyteen kykenevänä miehenä en oikein viihdy kovapintaisen tai tosi huonokäytöksisen naisen kanssa. Arjen keskelläkin pääpaino on minusta hyvässä suhteessa tunteissa ja toisen ihailussa, kunnioituksessa ja arvostamisessa, siihen ei vaan ikinä täysin väsy kun vaan suhde on tarpeeksi hyvä.

Moni täälläkin tuntuu silti olevan vähän vähemmän onnellisissa ja antoisissa suhteissa.
 
  • Tykkää
Reactions: PeskyPixie
[QUOTE="mies";29400715]Kyllä sellainen suhde on vaan hieno ja tyydyttävä, joka on tavallaan enemmän unta. Herkkyyteen kykenevänä miehenä en oikein viihdy kovapintaisen tai tosi huonokäytöksisen naisen kanssa. Arjen keskelläkin pääpaino on minusta hyvässä suhteessa tunteissa ja toisen ihailussa, kunnioituksessa ja arvostamisessa, siihen ei vaan ikinä täysin väsy kun vaan suhde on tarpeeksi hyvä.

Moni täälläkin tuntuu silti olevan vähän vähemmän onnellisissa ja antoisissa suhteissa.[/QUOTE]

Mä arvostan kyllä ihan samoja asioita. :) Nyt uskon olevani sellaisessa suhteessa :)
 
"mies"
Mä arvostan kyllä ihan samoja asioita. :) Nyt uskon olevani sellaisessa suhteessa :)
Olen iloinen puolestasi! :) Minäkin olen ollut :) Enkä oikein muunlaisiin suhteisiin alakaan helposti.

Tässä muuten kaunis kappale, joka mielestäni myös kuvaa tätä omanlaistaan herkkyyden tasoa. [video=youtube;Ugslwcs38jA]http://www.youtube.com/watch?v=Ugslwcs38jA[/video]

Olen toki huomannut, että joillekin naisille on tosi vaikea päästä tuollaisiin tunnelmiin. Kyyninen elämänasenne on jotain vältettävää. Ja vanhemmilla ihmisillä tuppaa kyynisyys kasvamaan eli "tie tasaa maailma masaa" isäni sanoin. Koen itse olevani tällaisissa asioissa ikäisiäni (n. 30) selkeästi nuorempi. Naiivius ei ole todellakaan paha asia totaalisesti kun seurustellaan.
 
  • Tykkää
Reactions: PeskyPixie
[QUOTE="mies";29400837]Sydämen nuoruus on yhteydessä rakkauden kokemisen voimaan. Toinen on - eräällä tavalla - pyhä. Ihailtava, toki myös käytettävä :p[/QUOTE]

Totta. :) Tää mun uusi tuttavuuteni sanoi, että kyynisyys on piirre ihmisessä jota hänen on vaikeaa hyväksyä. Niinpä minä yritän olla kyynistymättä vaikka elämä on tuonut eteensä paljon kokemuksia, joissa olen halunnut heittäytyä, uskoa ja luottaa ja sitten on käynyt asioita jotka osoittavat ettei olisi kannattanutkaan.
 

Yhteistyössä