Kauniin ongelma

  • Viestiketjun aloittaja Tavis
  • Ensimmäinen viesti
Tavis
ystäväni väittää että kauniilla on vaikeampaa siksi, kun kaikki miehet haluavat antaa kauniille nenille ja kohtelevat siksi huonosti. Kuulemma ei ole koskaan tavannut yhtään miestä, joka olisi ollut asiallinen ja tosissaan vaan tusinoittain kavereita jotka tahtovat jossain vaiheessa loukata ja näyttää niin sanotusti kaapin paikan. Sanokaat ihmiset mitä sanoa tämmöiselle kaverille kun kuitenkin on todistettu että kauniin pääsevät kaikesta helpommalla.
 
Minä
Kuule, kaverisi on aivan oikeassa! Mulle kävi niin, että kun suuri rakkauteni jätti minut, hänen kaverinsa selitti aivan innoissaan kaikille, kuinka kerrankin sain nenilleni ja kuinka niin hauskaa että sellainen rumilus antoi kenkää kaikkien haluamalle kaunottarelle. Ei todellakaan kauneus auta näissä asioissa. Nyt olen onnellisesti naimisissa miehen kanssa, joka onneksi näkee pintaa syvemmälle!
 
Tapailin joskus silloin ajat sitten kun olin 19v miestä joka toivoi itselleen semmoista naista joka ei kokoajan kyttää itseään peilistä! No mitä jälkikäteen näin sai semmoisen ja tosin eipä ollu kauheen fressissä kunnossa enään tämä mieskään :| Elämä heitteli vissiin eikä päässyt eroon siitä nuoruuden menosta vaan jäi päälle.
 
Ihmiset jotka ajattelee ja tekee noin, niin ei ole tuntemisen arvoisia ihmisiä. Pinnallisia paskoja.

Niin ja itte en ole mikään kaunotar, mutta en hyväksy tuollaista. Kun moni luulee että kaunis on automaattisesti rehevä ihminen. Ei todellakaan ole näin.
 
Tuota, äiteeni sano kerran... Että ko mie oon nätti, mulla on hyvä kroppa ja rahaa, ammatti ja luonnetta. Se ei tee ihmisestä onnellista. Oon kärsiny asiasta ko asiasta, nain väkivaltasen hullun, menetin lapsen, keskenmenoja monia ym, monenmoista tuhoa oon elämässäni kärsiny... Jos joku asia on hyvin, toinen on huonosti. Mulla on nyt hyvä mies, mut jumalauta jos ihmisellä hommat kusee niin mulla. :headwall: Ja hei, en kehu itteäin tässä viestissä, sanon mitä mulle sanottu. Ok? :D
 

Yhteistyössä