Kauniita ja harvinaisia POJAN nimiä

Mitäs nyt? -palstalta spottasin kauniita ja harvinaisia TYTTÖJEN nimiä täynnä olevan ketjun, joten tasa-arvon nimissä sama myös pojille :)

Ja myös siksi, että meille on tulossa poika ja olen aivan kujalla hänen nimestään! Rv. 37+2... :D
 
"hituke"
[QUOTE="vieras";26437593]Elia. Niilas. Uula. Iisko.[/QUOTE]
anteeksi, mutta näistä en tietäis että onko tyttöjä vai poikia. Paitsi ekasta. Mua se häiritsee, kaikkia ei. Oma ehdotus Tuure tai Veikko.
 
"vieras"
[QUOTE="hituke";26437615]anteeksi, mutta näistä en tietäis että onko tyttöjä vai poikia. Paitsi ekasta. Mua se häiritsee, kaikkia ei. Oma ehdotus Tuure tai Veikko.[/QUOTE]

Niila.Uula.Iisko. Ovat Lappilaisia nimiä
 
[QUOTE="vieras";26437602]No ehkä olis vähän helpompi ehdottaa jos sanoisit vähän suuntaa. Vanhoja? ulkomaalasia? Uusia hitti virityksiä?[/QUOTE]

Vaikea sanoa, kaikki kauniin kuuloiset käy! Meillä on ollut pohdinnassa sellaisia ulkomaisia mutta kirjoitusasultaan suomalaisia nimiä (eli ei mitään Walther tai Bartholomeus -tyylisiä)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26437632]Onko noi oikeesti nimiä? Vähän niinkuin Terka,Samme,Iike,Vello,Pasne,Riiko,Jurma. Nuo keksin itse.[/QUOTE]

:eek: no on. Yks noista on oma poikani. Ja joka nimisen ihmisen tiedän. ihme porukkaa täällä taas.
 
  • Tykkää
Reactions: mint_
"vieras"
[QUOTE="vieras";26437664]:eek: no on. Yks noista on oma poikani. Ja joka nimisen ihmisen tiedän. ihme porukkaa täällä taas.[/QUOTE]

No eikai siihen mitään ihme porukkaa tartte olla jos ei noita nimiä tunne. Mä en ainakaan ole ikinä kuullut kenestäkään jonka nimi on Niilas. Ihme porukkaa ne jotka tommosia nimiä antaa :D
 

Yhteistyössä