Kaunis pieni elämä-bloggarilla on kyllä aika komea mies

  • Viestiketjun aloittaja ----
  • Ensimmäinen viesti
----
Pitkästä aikaa kävin hänen blogissaan kuvia katselemassa (tekstiä en jaksa lukea, menee liian imeläksi). Ja vau, mikä kundi löytyikään tokalta sivulta ;) On se bloggarikin ihan nätti.

Kivoja pikkujuttuja muuten hänen nettikaupassaan, mutta olivat nostaneet jonkun tuotteen hintaa verrattuna siihen mitä blogissa oli sanottu hinnaksi :(
 
ei oo mun makuun yhtään, mut se vähän kirpaisee kun se soittaa sitä pianoa :p miekin halusin muusikkomiehen joka soittaa mulle takkatulen hämyssä ja mä laulan sulosointujani, kynttilöiden rauhallisesti lepattaessa <3

liikaa leffoja.. :D
 
niin! ja yhdessä bloggauksessa luki että lukevat samoja kirjoja, joten saavat hienoja keskusteluja aikaiseksi niiden pohjalta. Eka reaktio oli että tapahtuuko sitä tosielämässä? Lapsiperheessä? oikeasti? :D vähän ehkä kirpaisee, mut ei silti paljon!
 
"vieras"
Onneksi makuja on monenlaisia.
Minä en koskisi tuollaiseen vaatekatalogi geelipäähän pitkällä tikullakaan.
Miehessä pitää olla rosoa ja särmää. Ei Gantin neulejakkua ja purkkareita :x.
Kiitos, mut ei kiitos.
 
niin! ja yhdessä bloggauksessa luki että lukevat samoja kirjoja, joten saavat hienoja keskusteluja aikaiseksi niiden pohjalta. Eka reaktio oli että tapahtuuko sitä tosielämässä? Lapsiperheessä? oikeasti? :D vähän ehkä kirpaisee, mut ei silti paljon!
Kyllähän monet naiset lukevat Juha Vuorista, Ilkka Remestä, Reijo Mäkeä ja jopa Arto Paasilinnaa (tosin tuskin toi KPE-blogin pitäjä).
 
a.p.
niin! ja yhdessä bloggauksessa luki että lukevat samoja kirjoja, joten saavat hienoja keskusteluja aikaiseksi niiden pohjalta. Eka reaktio oli että tapahtuuko sitä tosielämässä? Lapsiperheessä? oikeasti? :D vähän ehkä kirpaisee, mut ei silti paljon!
Joo aika ideaali mies kyllä. Meilläkin mies lukee korkeintaan Dan Brownia mutta yleensä vaan tietotekniikkalehtiä tai jalislehtiä... Ei niistä oikein syvällisiä tai romanttisia keskusteluja revi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23295688:
Kyllähän monet naiset lukevat Juha Vuorista, Ilkka Remestä, Reijo Mäkeä ja jopa Arto Paasilinnaa (tosin tuskin toi KPE-blogin pitäjä).
no ei meillä kyllä saatu mitään loistavaa keskustelua aikaiseksi niin vuorisen kuin paasilinnan kirjoistakaan.. "hahhahhaa, vittu tää on hyvä".. ja that's it :D
 
a.p.
[QUOTE="vieras";23295709]Hyi vittu mitä kermapersesontaa, kultalusikka jokaisella syvällä perseessä.[/QUOTE]

Noh noh, kermaperseetkin ovat tuntevia ihmisiä :D Ja mitä pahaa varakkuudessa on, mieluummin noin päin kuin sitä että esiteltäisiin vain äidin Louis Vuitton -kokoelmaa...
 
minusta tuo on ihana, sellainen haaveiden blogi. Tykkään lukea sitä, tosin ilman ääniä ;) tuon tyylistä kotia ja tuota beigeä en halua, mutta heidän elämässään on paljon elementtejä joita myönnän kadehtivani..

noita kädentöitä on kans mukava seurata, esim. se linnajuttu oli ihan mieletön :) tavallaan jonkin sortin itsensä kiduttamista tuon seuraaminen on, kun toisaalta ketuttaa ihan hulluna kun tietää ettei itellä koskaan tuu olemaan rahaa eikä aikaa eikä taitoa toteuttaa tuollaisia juttuja, ja sit toisaalta sitä omaa kauniin maailman kaipuuta tyydyttää just tuollaisilla kuvilla :)

ja niin ällöä kuin se onkin, tuun aina hyvälle tuulelle siitä kun näkee onnellisen ja tasapainoisen perheen, ja 2 samanhenkistä aikuista jotka on onnellisia yhdessä. sitä minä haluan nähdä, enkä sairauksia ja nälkää ja alkoholistien lapsia.
 
huuhu
mikä se toinen blogi oli mitä pitää semmonen fashion-mamma, rakastaa valkosta sisustusta? kysyin eilen jo mut ei kukaan muistanu.. siis se on ihan suosittu ja varmana joku tietää mistä kyse??
 
"myy"
[QUOTE="myy";23296587]En minä siellä sivuilla miehen kuvaa nähny....[/QUOTE]

Oho, sori. Nyt vasta puusilmänä tajusin et siellä oli niitä vanhempiakin sivuja. Ei ainakaan tuosta ekana vastaan tulevasta kuvasta oikein osaa sanoa et kuin hottis tai ei se mies on, kun on siinä kontillaan nikkaroimassa. Ei oikein näy kunnolla.
 
"janette"
[QUOTE="vieras";23295668]Onneksi makuja on monenlaisia.
Minä en koskisi tuollaiseen vaatekatalogi geelipäähän pitkällä tikullakaan.
Miehessä pitää olla rosoa ja särmää. Ei Gantin neulejakkua ja purkkareita :x.
Kiitos, mut ei kiitos.[/QUOTE]

Näin juuri. Muakin sytyttä enemmän kun mun mieheni on tehnyt taas töissä jollekin isolle koneelle jotakin niin että sen kädet on ihan mustat öljystä vaikka on pessyt moneen kertaan.. Nams <3
 
Mä en ymmärrä miksi pitää olla haukkumassa kermapersesonnaksi... Me luetaan miehen kanssa samoja ja eri kirjoja. Mies on soittaa, keskustelee, pussaa, näyttää tunteensa, pukeutuu hyvin,...

En mäkään ole junteiksi muita haukkumassa, vaikka ei eläkään samalla lailla kuin me. Musta on hienoa, että makuja on monia. Muuten liian moni jäisi yksin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23295688:
Kyllähän monet naiset lukevat Juha Vuorista, Ilkka Remestä, Reijo Mäkeä ja jopa Arto Paasilinnaa (tosin tuskin toi KPE-blogin pitäjä).
Edes mun mies ei lue noita :D Luetaan samoja kirjoja, muttei suomalaista dekkarishittiä. Että tapahtuuhan sitä, ihan lapsiperheessä.
 

Yhteistyössä