kaupan parkkipaikalla kuultua :(

tulin autolla s-marketin pihaan ja nousin autosta. järjetön naisen karjuminen kuului ja se meni jotenki näin:
-SAATANA ÄLÄ TUU SIELTÄ AUTOSTA ULOS. ETKÖ SINÄ SAATANA PYSY SIELLÄ. SIELTÄ AUTOSTA EI SAATANA TULLA NYT ULOS. PYSY SAATANA SIELLÄ TURVAVÖISSÄ NYT!
ja sitten isä kommentoi vihaisella mutta aika rauhallisella äänellä:
- lyö turpaan sitä jos se ei usko


olin niin järkyttyny etten hoksannu ottaa rekkaria ylös.. oisin heti tehny ls-ilmotuksen..
kaikki siellä pihalla vaan katteli tai ei välittäny :'( oisimpa minä ees tajunnu..
 
huoh
mulle tulee aina niin paska fiilis noista mutta pidetään me huoli että meidän lapsilla on turvallinen ja ihana lapsuus <3 Yritän sulkea korvani ja pussata lastani. Onneksi hän on minun <3
 
hah
Just jooo, ihan varmaan kuulitkin. En usko. Olisit tehnyt jotain tai ainakin joku olisi tehnyt tai mennyt siihen, mut tarinasi ei kerro sellaista joten kannattaa keksiä parmepia. Oli tosi tosi huono
 
realisti
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Just jooo, ihan varmaan kuulitkin. En usko. Olisit tehnyt jotain tai ainakin joku olisi tehnyt tai mennyt siihen, mut tarinasi ei kerro sellaista joten kannattaa keksiä parmepia. Oli tosi tosi huono
Näinkö luulet? Etpäs taida ihmisiä tuntea. Suurin osa ei tajua/uskalla/halua mennä väliin vaikka mikä olis. Mun miehen kimppuun käytiin Kampissa puukon kanssa kun oli teini, keskellä kirkasta päivää ja ihmiset käveli tyyynesti ohi.
Ei sillä että väkivallan väliin kannattas mennäkään, mutta puhelin on nykyään kaikilla. Ihmiset vaan ei toimi niin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tai :
Jos sil oli pomoileva koira siel autos vöissä ja huus sille :)
niin... mut ei koirallakkeen tarvi noin huutaa.
ja se akka huusi jotain tuohon vielä et EI ME ENNÄÄN MENNÄ MINNEKKÄÄN SAATANA!
ja se huusi aivan perseestä asti!

niin että tuskin koira oli, ei niitä saa kauppaan ottaa mukaan.
 
just joo, ihan varmaan kuulitkin
Alkuperäinen kirjoittaja realisti:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Just jooo, ihan varmaan kuulitkin. En usko. Olisit tehnyt jotain tai ainakin joku olisi tehnyt tai mennyt siihen, mut tarinasi ei kerro sellaista joten kannattaa keksiä parmepia. Oli tosi tosi huono
Näinkö luulet? Etpäs taida ihmisiä tuntea. Suurin osa ei tajua/uskalla/halua mennä väliin vaikka mikä olis. Mun miehen kimppuun käytiin Kampissa puukon kanssa kun oli teini, keskellä kirkasta päivää ja ihmiset käveli tyyynesti ohi.
Ei sillä että väkivallan väliin kannattas mennäkään, mutta puhelin on nykyään kaikilla. Ihmiset vaan ei toimi niin.
Sit ei kannata valittaa ettei tajunnu tehdä mitää jos et kerta uskaltanut mennä sanomaan mitään tai edes et uskaltanut soittaa mininkään. Miten voi muka mennä noin lukkoon.
 
just, joo varmaan kuulitkin
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Just jooo, ihan varmaan kuulitkin. En usko. Olisit tehnyt jotain tai ainakin joku olisi tehnyt tai mennyt siihen, mut tarinasi ei kerro sellaista joten kannattaa keksiä parmepia. Oli tosi tosi huono
oisko mun pitäny oikeen kuvata se että uskoisit :eek:
joo se olis ollu hyvä mut et sä olis uskaltanu kuitenkaa :)
 

Yhteistyössä