Kaupassa nähtyä ja kuultua.. Tää järkytti mut oikeesti..

Käväsin äsken nopeesti kaupassa. Olin siinä maitohyllyllä, kun viereen tuli siististi pukeutunut n.4kymppinen mies. Lapoin maitoo ja jugurttia kyytiin ja se mies katteli sitä hyllyä. Yht'äkkiä se tokas:" otatko suihin?" :eek:
Mä katoin ympärille, eikä siinä näkyny ketään muuta kun me. Sanoin vaan ei kiitos. :snotty: en muutakaan älynny siinä tilanteessa sanoa. :ashamed:

Siihen se jäi maitohyllylle seisoskeleen kun mie häivyin. Liekkö jääny oottamaan seuraavaa maidon ostajaa.. :whistle:
 
Nelli
No se piti sinua varmaan hyvännäköisenä ns pantavana! Voisitko ajatella olevasi imarreltu?
Minulle ei ole noin sanottu kaupassa tai muuallakaan..En varmaan ole niin hot ulkonäköni puolesta =(
 
:LOL:

Tulee yks oma kohtalaisen järkky tapaus mieleen n. 16 vuoden takaa.
Kävelin kaupungissa lastenrattaita työntäen, maha pystyssä. Yht´äkkiä kuulen auton torveen tyyttäyksen. Vaistomaisti tietty katsoin mistä se kuului. Kadunvarteen pysäköidyssä autossa joku jätkä veti käteen... :x :headwall:
 
janna
mun miehelle oli bussimatkalla nainen ehdottanut, että hän vois ottaa mieheltä suihin... vähä pisti vihastuttamaan tuo nainen, kun mies kertoi. Vaikka ei mies suostunut mutta kun tää nainen tietää, että mies on naimisissa ja on lapsi niin kuka menee ehdottelemaan tollasta!
 

Yhteistyössä