Kaupassa nähtyä:

kotileipuri-
itse en syö mitään viiliä, mutta pitää ostaa muksuille maisteltavaksi. Useimmiten syövöt ruusunmarjaa tai päärynää. Mies maustamatonta, silloin harvoin kun viiliä syö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28520887:
masokisti? :snotty:


no ei vaan :D jotenkin vaan toi kuulostaa oudolle, itse kun syön vain tavallista viiliä (sokeria päälle ) ja se hapan maku yhdistettynä colan makuun ni..jaiks.
No mä nyt syön vaikka aivoja, joten:D

Kaikkee uutta pitää maistaa, muuten ei voi tietää onko hyvää vai ei:D
 
  • Tykkää
Reactions: keppälerttu
"FreezeCat"
..voishan tuokin varmaan äkkisiltään olla hyvinkin kokonaisvaltainen makuelämys :snotty: :D...mutta sitä tiiä, jos vaikka tykästyiskin aikansa makusteltuaan..vaikka ihan näin kuivaharjotteena yhdistelmä kuulostaakin aika..tyrmäävältä :D

Meijen esikoinen tässä viikolla bongas juurikin tuon toffeen makuisen viilis- uutuuden ja sitä halus kovin maistaa. Ostinkin, jotta maistaa sitten. Silmät tuikkien sitten viilistänsä availi ja upotti lusikkansa ja ....

Voi hitsi, kun ei ollut kameraa taas hollillansa tilannekuvia räpsimässä :D! Oli meinaa niin "makuista" jotta! Kasvolihaksiaan kun ei pysty niin vain pettämään...ja myöhemmin poikakin pääsi nauramaan tilanteen koomisuutta ja sanoikin, että jännästi se oma mielikuva ja sitten kokemuksen tuoma varmuus asiasta voivatkin - asiassa kuin asiassa - heittää pahasti härän pyllyä :D
 
Olen syönyt, friteerattuna tuntuu menevän mikä vain:D

En tosin tiedä heikkeneekö niistä ravintoarvot kun ne friteeraa:xmas:


Kaikkee kuollutta, syötäväks kelpuutettua voisin maistaa:) Mielellään kutenkin valmistettuna, jollain tapaa!
 
[QUOTE="FreezeCat";28521136]No voi sun jeesusmaaria :O :s :x....tervetuloa vaan meijen pihamaalle kykkimään ja poimimaan herkut pannulle ihan anytime...

Nyt pukkaa pahasti soijaa ihan pelkästä ajatuksestakin....yööööks!!![/QUOTE]

No kiitos kiitos, mutta löydän mää varmaan niitä täältä meltäkin:)
Ei ole tullu mieleen että tosiaan, syötäviähän ne on:p
 
Jamie Oliver teki noita kotiloita kans yhdessä ohjelmassaan.Se kyllä pisti ne johonkin purkkiin ja syötti porkkanaa niille, pitkään kyllä piti puhdasta ruokaa niille syöttää et niiden elimistö puhdistu.

en tykänny etanoista ku niitä koulussa kokkailtiin,niin tuskin söisin noitakaan.
 

Yhteistyössä