Kavereiden kaipuu.

Oon 22-vuotias kohta 2 vuoden ikäisen pojan äiti. Asustelen maaseudulla jossa ei paljon ikäsiäni kavereita löydy.Joten olisi kiva näin löytää itselle kaveri, edes mailailun merkeissä.
Iälläsi, näölläsi tai perhetilanteellasi ei ole väliä. =) Kiva olisi jos jaksaisit kirjoitella useamman kuin yhden kerran :p

osoite ois tässä: katja_j82@hotmail.com

 
Moi!
Etsiskelit ystäviä... :)
Minä olen ensi kuussa 19v täyttävä esikoistani odottava ihan tavallinen naisen alku täältä pohjois-karjalasta. La 2.1-05
Asun kaksiossa nykyisen avomieheni ja kissanpennun kanssa. Taas tänään istuin yksin aikaiseen (vauva herättää viim. ysiltä) aamukahvilla ja mietin mistä ja miten löytäisin elämääni sisältöä. Päivät alkavat olla täynnä samoja vanhoja rutiineja eikä koskaan tapahdu mitään ns piristävää. Aamu kävelyt yksin ovat alkaneet tuntua puuduttavilta eikä joka päiväinen ruuanlaitto ja siivouskaan paljon mieltä kohenna.
Elämä on arkipäiväistynyt ja vanhat ystävät kadonneet jonnekkin raskauteni myötä.
Oikeastaan ainoat yhteyteni ulkomaailmaan ovat vanhempani ja sisarukseni.
Kuulostaa varmaan masentavalta, mutta olen kyllä ihan elämänmyönteinen ja pirteä ihminen.. :))
Ota minuun yhteyttä jos tahdot tutustua paremmin...
Terveisin: Jenni
Flinux@luukku.com
 

Yhteistyössä