kaveria 10kilon tiputukseen?

Mivian80: Mää oon ollu yhden naistensalin jäsenenä jo pitkälle yli kymmenen vuotta.. Nyt se kortti vaan oli hyllyllä raskauden puolestavälistä eteenpäin ku en tosiaan voinut liikkua juuri mitenkään. Ja sovittiin että lasku lähtee juoksemaan joulukuun alusta ellen toisin ilmoita. Ja päätin että en ainakaan myöhemmäksi sitä siirrä.. Toivon että saisin itteeni niskasta kiinni jo ens viikolla, tai sitä seuraavalla :saint: katotaan miten käy..

mut nyt kävelylle tuonne tuuleen ja tuiskuun :xmas:

:wave:
 
No nyt on stepperi hankittu ja koe käytetty! Innostuksissani tein puoli tuntia heti alkuun,ehkä viikon päästä jaksaa vaikka jo tunnin. :whistle: Tai ajattelin että teen aamuin ja illoin sillä ainakin sen 30min kerralla.
En tiedä mistä lie olen virta piikin saanut,mutta olen todella paljon intoa täynnä!! =) Aivan niinkuin aikoinaan kun sain tiputettua painoa. Kunhan muistaisin vain,että varmasti tulee viikkoja jolloin paino ei ole laskenut tai on jopa noussut. Kun salilla aloin aikoinaan käymään niin paino nousi hetkelliseksi muutaman kilon.
Ja nostan hattua itselleni,pystyin olemaan koskematta karkkeihin,sipseihin ja suklaaseen kun mies söi niitä vieressäni. Minä tyttö otin omenan! :D
Mutta nyt lopetan tämän joutavan höpöttämisen ja toivotan mukavaa viikonloppua kaikille!! :wave:
 
höhlä: Tervetuloa mukaan vain! Kaikki mahtuu! :hug:

Mie tulin 50 minuutin lenkiltä.. Ihmeen nopiaa meni matka.. Johtuikohan siitä, että anopin kans koko matkan puhelimessa :whistle: .

Meidän yövieras (pikku neiti 1v7kk) rupes todella kiltisti nukkuu klo 20 ja meidän omat neiditkin rupes kiltisti. Nyt on sit hyvä ruveta kahtoo leffaa ja jos myös jotain muuta :whistle: :D

Hyvää yötä kaikille! :wave:
 
Kyllä minäkin oon oiva kehumaan, ku oon pystyny herkut jättämään.. Ukko jätti sohvalle karkkirasian, josta maistoin 4-5kpl.. Eikä oikeastaan ees tehny mieli. Eivät maistuneet hyvälle. Pitänee huomenna olla syömättä.. No ei vaineskaan, jos sitä jotain söis.
 
ähh... surkeesti on mennyt tähän asti... ketjun aloittaessani olin 85kg ja tänä aamuna 87 ja siitä olin nyt sitten tarkotus alottaa alusta!
Nyt aijon tsempata ja kunnolla, ei tästä muuten tule mitään! :eek:

Raskaus arvet , jotka olin jo saanut vaaleiksi, ovat taas alkaneet punertamaan, ja ei tätä en halua. Herkut pitäis kyllä kieltää lailla! |O
 
Tässäpä minun punnitustulokseni

Lähtö 84,5 kg, 172 cm tavoite 68-70 kg

20.10. 83,7kg (-800g)
27.10. 83,1kg (-600g)
03.11. 83,0kg (-100g)

Ei ollu hurraamista tämän viikon pudotuksessa, mutta hyvä kun edes tuon verran lähti, eikä noussu. Tänään aion kuiteskin karkkipäivää pitää, mut aion kyllä mennä myös koiran kanssa lenkille, vaikka räntää sataakin.

Täälä on steppereistä juteltu, mullakin olis semmonen tuola varastossa. Se vaan vähä huonosti sopii meidän uuteen taloon. Enkä tiiä miten sillä tulis tehtyä, kun kaks tenavaa pyörii jaloissa. Taidan nyt vielä jatkaa tuota lenkkeilyä 2-3 kertaa viikossa ja jumpassa käyntia 2 kertaa viikossa. Jos se paino noilla putois, kun kuitenkin vielä lapsi on täysimetyksellä. Raskauskiloja ei ainakaan oo enää kun kilo jäljellä ja niitä tuli kuitenkin yli 20 kg.
 
tervetuloa HÖHLÄ mukaan!Kerrohan jotain itsestäsi ja kuulumisiasi =)
Kyllä minä ainakin koitan palstailla päivittäin.. :saint:
Viikonloppu oli ja meni juu..hiukan herkuttelin,mutta pisteiden rajoissa. Vaihdoin eilen illalla iltapuuron yhteen kylmään lonkeroon. Ah kyllä oli pitkästä aikaa hyvää! :p
Meillä paistaa tällä hetkellä aurinko ja pakkasta on enää -1´c. Aivan upea ulkoilukeli! Ja meillä on tänään yhdet synttärijuhlat,mutta jos sitä jossain välissä ulos pääsisi?! Ainakin menen jumppaan illalla. :xmas:
Nyt täytyy mennä ruoan valmistelu puuhiin ja ottamaan kakku uunista. Meinasin olla itse kakkua maistamatta :whistle:
aurinkoisia terveisiä täältä etelä suomesta! :wave:
 
Kyllähän mie käyn täällä lukemassa.. Tänään en vain pahemmin oo kerenny, ku herättii klo 11 ja klo 12.30 tuli mun sisko ja veli käymään.. Kävin miehen kans kaupassa ja paistoin 2 L vohveleita.

Tänään, en ees kerenny käydä pahemmin lenkilläkään. Kävin vain muutaman pikku lenkin kestiköhän jopa 5-10 min/lenkki, mutta sitten illalla kävin sen puolen tunnin lenkin.

Tänään kyl tuli syötyä pari vohvelia ja sit makkaraperunoita.. Mutta tänään alkoi arki.. Ja ei herkutella.. Toivon niin. Mutta luulempa, että tulee liikuttua, koska ei ole talvirenkaita, joten päätin kävellä töihin.. Ois tunnin lenkki suuntaansa.. Kahtoo miten itse jaksan.

 
äippä71
Huomenta!
Täällä mukava pakkas aamu, asteita oli -12 aamulla ja aurinkokin paistaa. =)
Viikonloppuna tuli vähän syötyä herkkuja...sipsiä,suklaata ja jäätelöä .
No,arki alkaa ja pääsee normaalin rytmiin syömisessä ja päivän askareissa.
4 vuotiaan vein kerhoon ja haen 11;sta, eskarilainen on kuumeessa :| .
Pitää jossain välissä sit käydä tunnin lenkki kävelemässä, aurinkoista päivän jatkoa :wave:
 
Tervetuloa mukaan höhlä! =)

Mullakin meni viikonloppu herkutellessa :ashamed: Mut ruoka oli onneksi pääosin salaattia niin ehkä se vähän kompensoi.. Mut eilen oltiin synttäreillä ja tuli kyllä väännettyä kakkua, siitäkin huolimatta että masennuin täysin lähtiessä ku ei mitkään vaatteet mahtunu päälle. Ehkä juuri siksi.
Tiiättekö, on oikeesti ihan kamalan tuntosta ku synnytyksestä yli kaks kuukautta ja mitkään muut vaatteet ei mahdu päälle ku ne mitä piti raskaus aikana :'( ja sitä ennen ja muullonki yli 10kg kevyempänä piti itteensä lihavana.. Mikähän sitä nyt on, valtavan lihava...

Mut ei kai se auta muuta ku liikkua enemmän syödä vähemmän. Kuulostaa niin helpolta |O Mulla vaan tahtoo olla se ongelma että ku masennun tuohon niin tuntuu etten viiti tehdä yhtään mitään ja herkkujakin syö itteesnä lohduttaakseen, ääliö!!! Vaikka pitäs olla just toisinpäin, pitäs saada sitä motivaatiota muuttuakseen. Mut ku tää on niin hiton hidasta.. Kaikki mulle heti nyt!! :headwall:

Sori ku täällä valitan mutta en oikeesti pysty/ kehtaa valittaa kenellekään muullekaan. Täällä kavereille vaan esitän että kaikki on hyvin eikä mua liika kilot vaivaa.. Mut tänään tämmönen itsesäälipäivä, huomenna jo ehkä hieman valoisampi...
 
HÖHLÄ: Tervetuloa! Tänne vaan mukaan!!!

PERLOS&YHDEN IEHEN NAINEN&RED DREGON: Myös täällä ollaan TAAS herkuteltu..siis ihan lähtenyt vanttuusta.

Siksi en ole täällä käynytkään kirjoittelemassa muutamaan päivään, koska olen ollut syömässä :LOL: Siis tuntuu että olen vaan syönyt ja syönyt..mitä milloinkin, suklaata, pullaa, irtokarkkeja...lähinnä kaikkea mitä kaapeista on löytynyt :kieh:

Jonkinlaista itsekuria olen kuitenkin havainnut...juhlissa söin vain yhden pienen palan pizzaa ja muutaman sipsin. Nyt olen mennyt siihen etten syö ihmisten nähden, eli siis juhlissa yms.. syön ihan vähän vain. Mutta kun olen yksin alan syömään...hävettää herkutella muiden edessä kun on näin valtavan kokoinen...perse on kuin puoli maapalloa. Eli siis huolestuttavassa pisteessä ollaan :'(

Ärsyttävintä on kun tietää että kaikki on täysin itsestä kiinni. Vaaka näytti eilen 85kg, joka tietää että raskausaikana on jo tullut 17kg ja vielä on reilu 10vk aikaa lihota. Ja nythän se vasta alkaakin...meinaan painonkertyminen. -huokaus- anteeksi tämä valittamien. Mutta niin kuin PERLOS:kin sanoi pakko sitä on johonkin valittaa.

Tiedänhän minä sen että raskausaikana sitä painoa tulee, mutta eihän sitä nyt tarvitse sellaista 20kg tulla(huonossa tilanteessa liki 30kg)... Kun lähtöpainoakin oli jo hieman liikaa. No ehkäpä tämä taas tästä. Kun vaan saisi itseän niskasta kiinni. :/
 
Meillä on lenkkeily jäänyt vähälle kun poika edelleen kipeänä :ashamed: Tänään ollaan menossa lääkäriin,toivottavasti paranisi pian! Alkaa jo omat hermot kiristymään ja huomaan olevani todella väsynyt.Toivottavasti ei koko talvi mene sairastellessa!
Stepperi on ollut aamuin illoin edelleen käytössä,koitan jotenkin edes liikkua kun ei lenkille päästä :saint:
Onneksi viikonloppu on ohi,arkena on paljon helpompi vastaa kiusausta syödä herkkuja! :LOL: :kieh:
MIVIAN80: Älä liikaa stressaa painon kanssa,vaan helppohan se minun on sanoa...tiedän kyllä ettei ne kilot lähde helposti pois :ashamed: Itse jouduin käyttämään myös samoja vaatteita (mitä odotusaikana) vielä muutama kuukausi synnytyksen jälkeen. Kiloja kertyi odotus aikana noin 18kg eli suurinpiirtein sen verran mitä laihdutin muutama vuosi sitten.

Mutta taistelu jatkukoon! ;) Ensi kesänä on sitten paaaaaaljon mukavempaa kun ei tarvitse verhoihin/jätesäkkiin piiloutua! :D
:wave:
 
Täältä tulee potkuja kaariksen takapuoleen :LOL:
Itse lasken painonvartijoiden pisteitä,käyn salilla&jumpissa säännöllisen epäsäännöllisesti ja jumppaan kotona. Suurin ja tärkein on varmastikin se että olen lopettanut herkuttelun ja leivän syömisen. Ennen kuittasin nälän aina leivällä. :ashamed:
 
sannulii: Miten sait raskausarvet vaaleiksi? Aikako vaan auttoi vai käytitkö jotain rasvaa? Mulla on ihan kamalan näköinen maha, jos joskus vielä bikini kuntoon pääsen niin voi olla että arvet sen silti tulee estämään :(
 
Meillä vaaka näyttää mitä sattuu,vaikka näyttää 100g tarkkuudella. Pyrin punnitsemaan itseni aina samassa kohtaa. Punnitsen itseni 3 kertaa ja katson että tulos on sama.
Minullakin on onneksi raskausarvet vaalentuneet paljon,en ole rasvannut sen kummemmin kuin kokovartaloa rasvatessa. Ikinähän ne ei häviä kokonaan,mutta jos nyt eivät olisi kirkuvan punaisia niin hyvä on :LOL:
 
täällä olisi pituutta 158cm ja painoa 83kg..eli vähintään 10kg pitäisi saada pois.

Tänään aloitin laihsutuskuurin ja tuli oltua sauvakävelylenkillä.

onko teillä punnitus päivää? en ole kerenny vielä lukea kaikkia tekstejänne :ashamed:
 

Yhteistyössä