kaveria 10kilon tiputukseen?

Saas nähdä miten mun käy perjantaina! Toi mies on sellainen herkkupeppu et saas nähä miten mun itsekuri pitää ku vierestä kattoo ku toinen herkuttelee. Se saaki syödä mitä vaan ja kui paljon vaan!! :) Toivottavasti tytömme saa samat geenit!!

Välillä tuntuu et tulee kiloja jo ku näkeeki munkin :LOL:

tuutteko jokainen sitten perjantaina kertomaan punnitustuloksenne?

Kerron itsestäni hiukan. Olen 3kk pikku tytön äiti turusta. Ikää minulla on 23v ja asustan kihlattuni kanssa. Joka päivä yritämme käydä edes vaunukävelyllä. välillä tuntuu ettei jaksaisi millään lähteä ja tekisi miele jäädä kotiin. Mutta nyt on pakko ruveta pääsemään näistä kiloista pois,että mahtusi vanhoihin vaatteisiin!
 
Tervetuloa amalia07!! Toki mahtuu mukaan =)
Meillä on muuten aika samanlainen tilanne, mulla on reilu 2kk ikäinen poika ja määkään en mahdu entisiin vaatteisiin :LOL: ei kyllä oikeestaan naurata :ashamed: Mut joo, perjantaina aina ilmotellaan ja ihmetellään painomme...

Mulla ei hyvin alkanu tämä viikko.. Eilen pakotin itteni lenkille, ei ois millään huvittanu mut onneksi menin. Illalla sitten minä ääliö päätin leipoa |O ja totta kai niitä piti sitten syödä ja nyt ällöttää.. Mulla on nyt kyllä kunnon masis viikko tulossa, menkatki alko ja sehän ei tätä oloa helpota yhtään. Kaikki tympäsee ja herkkuja tekee mieli ja väsyttää kauheesi :( ja nyt vettäkin sataa ja se ei helpota yhtään.

Toivottavasti muilla menee vähän paremmin :D Mää lupaan ens viikolla olla kuin eri ihminen ;) siis mieleltään...
 
huomenta,harmaata täälläkin,sekä ilma että mieli. Söin illalla melkoisen annoksen jäätelö ja päivän pisteet oli jo täynnä.. :ashamed: :headwall:
Uusi päivä, uudet kujeet. :whistle: Uimaan ajattelin mennä piiiiitkästä aikaa tänään illalla. Olen aina pitänyt uimisesta,mutta viimeksi olen käynyt odotusaikana.. Saas nähä pysynkö pinnalla?! :LOL: :LOL:
 
kävin tossa kaverilla kahvilla ja menin sitten syömään 2 palaa kääretorttua...voi tampio minä |O sitten oli kauhee nälkä kun kotiuduttiin, söin 2 pottua ja lihakastiketta vihanneksilla...pitää varmaan illasta tehdä kasviskeittoa itelle, että saan jotenkin tasapainoon tän päivän mässäilyt... :ashamed:
 
Kävin tänään jo yhden tunnin lenkin vaunuilla tekemässä ja illalla menen ostamaan stepperin kunhan mies kotiutuu töistä.

Tänään aloitin merkkaamaan vihkoon mitä tulee syötyä päivän aikana. Mulla on kauhea nanna himo päällä!! :p Nyt on tullu tässä ennen laihdutuskuurn aloittamista syötyä karkkia joka päivä pikkasen.. :snotty:

Kuinka paljon syötte päivässä ja pyrittekö syömään aina samaan aikaan joka päivä?
 
yritän ainakin pitää ateriavälit tasaisina nin ei ote lipsu niin helposti (lasken pv:n pisteitä). Syön myös aamiaisen jota en ennen tehnyt. Mulla on lähtenyt kk:ssa miltei 7 kiloa, tosin on kuntoillut myös... syön siis 20 pistettä päivässä.
 
esim aamulla mannapuuro, päivällä runsas salaatti tai joku kanaruoka yms sitten välipala omena ja jugurtti ja illalla jotain... pyrin myös juomaan min 2 litraa vettä pv:ssä... ja tietysti syömättä 18 jälkeen ainakaan en paljon tankkaile.
 
yritän ainakin pitää ateriavälit tasaisina nin ei ote lipsu niin helposti (lasken pv:n pisteitä;). Syön myös aamiaisen jota en ennen tehnyt. Mulla on lähtenyt kk:ssa miltei 7 kiloa, tosin on kuntoillut myös... syön siis 20 pistettä päivässä.


peesi kultakalan kirjoituksiin... :wave: YRITÄN noilla samoilla mennä eteenpäin,välillä hyvällä,välillä huonommalla menestyksellä ;)
 
joo. on olemassa sellainen "ostajan opas" jossa on kaikki merkitty pistein. Esim tällainen suomalainen vihannes; grillimakkara. Oppaasta löytyy melkein kaikki mahdolliset merkit...atria,camping,wilhelm yms ja sitten on helppo vertailla mistä tulee minkäkin verran pisteitä. Ja sitten ihan perusjutut vihannekset,hedelmät yms on toisessa oppaassa. Ja sitten on vielä sellainen "kahvila/ravintola" taulukko. Siinä on esim kebabit,mäkkärin,hesen yms ruokia. niissäkin on melkoisia eroja missä syö :D
Itse olen ostanut tuttavani kautta joka käy painonvartijoiden ryhmässä,mutta mielestäni nuo voi tilata myös niiden kotisivujen kautta.
Itse pidän myös sitä ruokapäiväkirjaa,niin on helppo seurata mitä tulee sy ötyä ja että pysyy pisteiden rajoissa. Päivän pistemääräsi määräytyy iän,painon,pituuden ja työn mukaan. jos imettää niin siitä saa lisäpisteitä.
Saitkohan yhtään tolkkua kun tässä kiireessä kirjoitin niin sekavasti??? :LOL: :LOL:
 
eilen oli taas kuntopyöräily päivä ja voooi taivas kyllä otti koville....kova ja hikinen urakka huh huh,että voi kunto OIKEESTI OLLA AIVAN SURKEA!!! |O 30min poljin pakolla.kherkkuja en ole tällä viikolla kertaakaan onneksi syöny,mutta taas ku viikonloppu tulee ni alkaa jännittää miten siitä selviytyy :D
 
Tämä viikko on jatkunut ihan höpöhöpönä :ashamed: Potkikaa mua perseelle ku en nyt osaa tehdä mitään muuta ku sääliä itteeni...!!!

Miten on! Onko noista piste lasku hommista mitään hyötyä??? Kannattasko tilata se koti paketti painonvartioijoista vai onko rahan hukkaa??
Tieten jos ei oo mitään itsekuria niin kaikki kai sitä on rahanhukkaa.. heh

No mut, vaikka mieli on harmaa niin ulkona paistaa aurinko, taidan lähtä kävelylle ni jos sitä vähän piristyis.. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja perlos:
Tämä viikko on jatkunut ihan höpöhöpönä :ashamed: Potkikaa mua perseelle ku en nyt osaa tehdä mitään muuta ku sääliä itteeni...!!!

Miten on! Onko noista piste lasku hommista mitään hyötyä??? Kannattasko tilata se koti paketti painonvartioijoista vai onko rahan hukkaa??
Tieten jos ei oo mitään itsekuria niin kaikki kai sitä on rahanhukkaa.. heh

No mut, vaikka mieli on harmaa niin ulkona paistaa aurinko, taidan lähtä kävelylle ni jos sitä vähän piristyis.. :wave:

Itsekuria vaatii tietysti,mutta toimii. joka viikko näkyy tuloksia. itse tarvii jonkin tuollaisen "ohjeen nuoran" muuten söisin mitä sattuu (niin tein kyllä eilen,että ottaa päähän! ) mutta itse pidän painonvartijoista koska voin syödä kaikkea mitä haluan. Kärjistetysti;ei tarvitse pelkillä rehuilla elää. Toisin sanoen jos joku päivä päätän syödä pitsaa niin sitten valitsen muut päivän ruuat niin että pysyn pistemäärän rajoissa.
 
Hei taas kaikille! Ja muavaa että uusia tulee jatkuvasti...olisi meinaan kiva että tällä olisi ensi keväänäkin vielä tuttuja ja tietty myös uusia tuttuja. Itse kun silloi täällä vielä varmasti epätoivoisena kärvistelen. LA kun mulla on vasta tammikuussa niin oikeastaan maaliskuussa pääsen vauhtiin :LOL:

Nyt en ole pisteitä laskenut...tänäänkin kävin mac donaldissa -piiskaa itseään- Pääti että kun nyt retkahdettiin niin retkahdetaan kunnolla..eli olen syönyt pari päivää mitä on huvittanut - suklaata, karkkia, pullaa jne- niin jaksaa taas ryhdistäytyä.

Maanantaina neuvolassa saan joka tapauksessa KAUHEAT haukut..painoa kun on tullut liikaa. Ärsyttää sekin kun ne siellä siitä aina vaahtoavat ihan kun en sitä itse tietäisi, ja tarpeeksi kärsisi. :(
Miksi raskaus on oikeus "haukkua" toisen kiloja ja samalla siis pilkata heikkoa itsekuria :(

No niin...no eiköhän tämä tästä!

PERLOS: Mä suosittelen painonvartioiden CD:tä, jos paljon tietokoneella olet päivittäin. Silloin kun mä toisen lapsen syntymän jälkeen sain oikein laihdutus puuskan käyntiin..pudotin 25 kg ilman liikunnan lisäystä (eli siis liikuntaa ei ole pakko lisätä..jossain vaiheessa kyllä aloin käymään salilla ja sauvakävelemässä + vesijuoksemassa niin nopeutti laihtumista ja kiinteytymistä) Mutta pisteillä laihtuu vaikkei pääsisikän liikkumaan (silloin olin 2:den alle 3 vuotiaan kanssa kotona ja jo arjen pyörittäminen vei tarpeeksi voimia..ei jaksanut illalla lähteä lenkille tai salille)
Suunnittelin aina päivn ruuat etukäteen ja jätin psteit aina illaksikin, niin että välillä tein lämpimiä voileipiä yms... ja silti pysyin pisteissä ja paino laski. Toivonkin nyt että kun tämä vaavi syntyy saisin taas samn innostuksen päälle!! Ja rahansa värtti tuo levy on ollut...sitä on paljon tullut käytetty niin imetysaikana kuin sen jälkeenkin.
 
Itsellä on ihan mieletön flunssan alku.. Nenä vuotaa sen minkä kerkiää.. Ei oo oikein huvittanu lenkille lähtee. Kohta pitäis lähtee kuitenkin koiruliinin kanssa ja huomenna taas kävellen töihin..

Kohta tortilloja.. Ja tänää tuli muutama korvapuusti syötyä, ku olin tyttöjen kaa kylässä käymässä :ashamed:
 
PERLOS: Joo, eli sinne syötetään kaikki tiedot. Oma paino, pituus, tavoitepaino jne.. ja se laskee paljonko pisteitä sulle tulee käytettäväksi. sitten sieltä täytetään päivittäin syödyt ruuat ja se laskee pisteet. (laittaa hakusanaksi esim. lihapulla, niin tulee paljon erivaihtoehtoja ja sieltä pytyy sitten valitsemaan sen oikean esim. merkin perusteella)

Sieltä löytyy myös liikuntakeskus josta saa automaattisesti liikuntapisteet. Ruoka-ohjeita ...sinne pystyy myös itse lisäämään ruoka-ohjeita ja ruokaaineita jne.. siis todella helppo käyttää...siinä on kaikki mitä tarvitset,jotta pystyt laskemaan pisteitä kunnolla ja seuraamaan painoasi. Helpompaa ei voisi olla! Ja sen käyttö on tosi helppoa...jokaiseen kohtaan saa avun jos ei tiedä mitä pitäisi tehdä.

Itse en ole koskaan ryhmässä edes käynyt ja kaikki liput + laput menee mulla aina hukkaan, mutta tämä CD on tosi helppo kun on aina tallessa ja sieltä löytyy siis aivan kaikki ja ylimääräistäkin.

Meneepä ihan mainostamisen puolelle- nauraa- saisikin jotain provikkaa tästä :LOL:
 
Hitsi että meinaa jänskättää huomen aamu, että onko yhtään paino pudonnut...tällä viikolla olen käynyt pienellä kävelyillä muutaman kerran, ihan sen tiimoilta miten jalkani kestää...särkyä on ollut mutta tänäänkin pakko mennä kävelemään edes vähän...sitte tuosta herkuttelusta...eilen ostin suklaa patukan ja söin sen ilman mitään omantunnon tuskia :ashamed: toivon todella että edes 1 kilo olisi aamulla vähemmän kuin alkuviikosta...mutta tohdin epäillä :whistle:
 
Mivian80: :LOL: vois kyllä luulla että oot painonvartioiden kätyri :LOL:
Mut pitäähän sitä kehua jos on kokenut jonki toimivaksi. Ja kuulostaa kyllä kätevältä. Se romppu oli tarjouksessakin painonvartijoiden sivulla ni taidanpa tilata.. :D jospa sitä sitten sais taas uutta motivaatiota.

Eilen kävin lenkillä ja nyt mietin että lähtiskö taas.. Eilen ostin myös urheilurintsikat joten nyt ei oo mitään tekosyytä miksen voi salia alottaa.. Se on siis ens viikon projekti.

Mua jännittää kans huominen vaikka oon joka päivä puntarilla juossu :ashamed: :ashamed:
 

Yhteistyössä