kaveria 10kilon tiputukseen?

Viikko on melkein vierähtänyt ja nyt alkanut tosissaan punnitus pelottaa. :headwall: Itsekuri on hävinnyt tämän viikona aikana minne lie... Ja asiaa ei helpota yhtään se,että minun täytyisi huomenna tehdä synttärikakku&muut tarjottavat ja katsoa kuola valuen kun muut syö herkkuja ja minä puren porkkanaa :p Sen verran olen syönyt mitä sattuu viikon aikana,että enää ei ole varaa herkkuihin!
Ja sitten seuraavana viikonloppuna onkin jo työpaikan pikkujoulut,olin ajatellut osallistuvani vain ruokailuun,mutta luultavasti siinä käy niin ,että aamuyöstä kotiudun..eli pitkän kaavan mukaan. :eek: :D
Mutta pitäähän sitä haastetta olla elämässä,olisi se "kamalaa" jos 20kg ylimääräistä lähtisi tosta noin vaan sormia napsauttamalla pois :LOL: :LOL:
Meillä satoi aamulla taivaan täydeltä räntää ja aamu ulkoilu jätettiin väliin pojan kanssa. Nyt lähdetään sitten ulos kun meinaa aurinkokin vähän paistaa B)
huomenna palataan asiaan...huh-huh... :ashamed:
 
oli pieni pakollinen nettipimento |O poika veti modeemin alas ja se meni särki :| mutta nyt on uusi ja netti pelaa taas =) mä sitten repsahdin paino on nyt 81,5kg eli nuosua viime viikosta, ilmoittelen tänään, kun huomenissa en pääse koneelle.
Tänään taas päätin että nyt aloitetaan kunnolla, eikä enään luisteta ;)
mutta ensi viikkoon, täytynee lähteä pakkailee, viikonloppu reissu tiedossa.
 
Kyl mulla vie tää flunssa voimat.. Koko ajan tuntuu, että ois kuumetta.. On varmaankin väsymystä..

Minun laihdutus ei varmaankaan tuu sujumaa yhtää tän flunssan takia. Oon mie tiistain ja torstain nyt menny kävellen töihin (1h) ja pois on ollu onnex kyyti.

En kyl uskalla huomenna astua vaa'alle.. En kyl oo pahemmin herkutellu, mut jonkin verran.. Ja tää flunssa kyl edesauttaa asiaa..

Mitää en jaksa tehä.
 
Isäntä tuli tänään töistä kotiin ja sanoi mun yllätykseksi että on tämän illan kotona meidän kanssa :heart: "ehtiihän sitä huomenna taas rakentaa!" Ja mie sitten siitä iloistuin ja kävin kaksistaan koiran kanssa todella reippaalla 45min lenkillä. Kyllä oli mukavaa pitkästä aikaa ilman vaunuja! =) Loppu ilta vietetään toki "laatuaikaa" perheen kesken :D
Pikaista paranemista Red Dragon :wave:
 
PERLOS: hienoa! Sait muuten kivaan hintaan tuon...itselläni on tuo vanha versio ja nyt vakavasti mietein et täytyskö tilata tuo uusi!

Joo, täytyyhän sitä kehua kun hyväksi on havainnut!

Tällä ei ole pisteitä laskettu...tänään olen taas syönyt kuin hevonen eli helposti paukkuu 86kg rikki maanantaina. :(
No, nyt meillä on vihdoinkin lapset terveinä ja paluu arkeen koittaa eli ensi viikolla tiedossa uintia, vesijuoksua ja kuntosalia.. Ihanaaaaa!!!!

Onnea huomisiin punnituksiin, minä jätän väliin!!!


 
Tilasin muuten minäkin tuon uuden CD:n kun sai noin edullisesti..vanha kun oli jo TOSI naarmuttunut..olen pitänyt sen ilman kansia... :ashamed: Jos tämän nyt pitäisi paremmin... tilasin samalla niitä tarjous suklaa patukoita. suklaa kun on himoni :D
Ajattelin et kokeilen pitää pisteet imettävän pisteiden rajoissa, ja katsoa jos paino pysyisi edes samassa loppu raskauden eikä enää nousisi.
 
Huomenta!

Ja nyt iski masennus. :'( En ollut uskoa silmiäni, mitä näin vaa'alla.. En minä voi olla kiloa lihonut.. Mutta sen siitä saa, ku menee tortilloja ja korvapuusteja syömään.. Ja eilenkin söin klo 22 jälkeen 500 g sekavihanneksia.. Taidan käydä huomen aamulla uudelleen vaa'alla..

22.10.2007: 72,3 kg
29.10.2007: 71,0 kg (-1,3kg)
02.11.2007: 70,6 kg (-400 g)
09.11.2007: 71,6 kg (+ 1kg)
 
ja tulos on seuraava....eli lähtöpaino oli 84 kg
9.11.2007 81,5 kg (-2,5 kg), vaikka söin eilen pullaa kuin hamsteri kun oli tuoretta ja hyvää....mutta toivotaan että tämä lasku suunta jatkuu...olen ihan tyytyväinen saavutukseeni....
 
äippä71
Huomenta kaikille!
Puntari näytti tänä aamuna 76.5kg . se on kilon vähemmän kuin viime viikon
punnituksessa,edellisellä viikolla ei pudonnut yhtään.
22.10(ketjun alussa)78kg
2.11 77.5 kg
9.11 76.5 kg

elokuussa lähtöpaino oli 85kg eli ihan kivasta on pudonnut.
ei muuta kuin ruoka ostoksille ja sen jälkeen ulkoilemaan :wave:
 
6.9 90kg
12.10 87,4 (-2,6kg)
26.10 86,9 (-500g)
2.11 87,0 (+100g)
9.11 86,6 (-400g)

Huoh! Sentään jonkin verran tippunu :) Saishan tuo vähän reippaampaa olla mutta enpä oo kyllä ton eteen tällä viikolla juuri mitään tehnytkään, lenkillä muutaman kerran käynyt mut syönyt olen karkkia. Ja tää mun hyötyliikunta on kyllä tosi vähäistä ku kotona (nuita lenkkejä lukuunottamatta) kökötän ni ei tässä pahemmin tuu liikuttua :ashamed: Yöt olla taas niin katkonaisia että tuntuu ettei mitään oikein jaksa.. Meillä ku tuo mies hoitaa siivouksenki, ajattelin kyllä nyt ku isänpäiväki kerta tulee että yllätän miehen ja siivoon tänään oikein kunnolla :heart:

Mivian80: Älä sinä huoli vaikka menee 86 rikki maanantaina! Sää sentään kannat toista ihmistä sisälläsi, mää en ja silti vielä menee 86 rikki.. jos yhtään lohduttaa :hug:
Oispa kyllä onnen päivä jos ens viikolla alkais jo 85... :D Toivossa on hyvä elää..

:wave:
 
Moikka!

Mulla vaaka näytti 72.8kg eli yhteensä painoa pudonnut 7.5kg reilussa kk:ssa. Eilen lipsuin hieman pisteistä mutta se oli vain yksi pihvi ilman rasvaa... mua on muutenkin masentanut kamalasti ku mieheni on niin ilkeä ja huonolla tuulella koko ajan... oon ihan loppu, vaikkei tää nyt painonpudotukseen kuulukaan.. tuntuu että oon jotenkin niin yksin. no pitää jaksaa vaan skarpata niin tulee itsellekin parempi mieli. :hug:
 
Kultakala :hug: Hienostihan sulla on paino pudonnut, itseasiassa tosi hyvin. Ei se haittaa vaikka välillä pikkusen lipsuu, rasvaton pihvi on kuitenkin terveellistä.
Ja mun puolesta saat han rauhassa purkaa mieltä tänne vaikkei se suoranaisesti laihduttamiseen liitykkään.. Mää kyllä oon sitä mieltä että jos masentaa ja tympäsee niin se vaikuttaa aika paljonki tuohon motivaatioon. Mää oon ollu kans koko viikon tosi v*****ntunu ja on tullu herkuteltua. Mutta semmosta se välillä on. jospa meillä ois ens viikko sit parempi :hug:
 
huomenta kaikille! :wave:

Ja niinhän se on että herkuttelusta sakotetaan..vaaka näytti aamulla 82,4kg eli +500g :headwall:
Mutta en masennu,en vielä. Nyt taas kova tsemppi päälle ja ensi viikon punnitukseen kilo karisee?! :wistle:
Tämän aamun aamulenkki on suoritettu,ei niin reipasta tahtia mutta noin puoli tuntia kuitenkin käveltiin. Illalla ajattelin käydä uimassa ja sitten tosiaan niitä kakkuja pitäisi alkaa leipomaan :ashamed:
Kultakala: Voimia sinulle
:hug: Tottakai tännekin voit purkaa mieltäsi. Ja pitääkin jollekin puhua pahasta olostaan. Itse huomaan mässäileväni jos olen masentunut. Olen sitä ikäni tehnyt ja teen luultavasti aina. Meillä on aika rankkaa ollut aika ajoin kotona. Koen olevani yksinhuoltaja niin kauan kuin rakennus on valmis. Mies lähtee aamulla ja tulee illalla kun poika on nukkumassa. Välillä koittaa sitten olla pojankin kanssa ettei vallan isäänsä unohda. :saint: Jospa tämä helpottaisi jouluun mennessä ja arki palaisi ennalleen.. :/
Mutta oikein mukavaa ja kevyttä viikonloppua kaikille! :wave:

Yhden miehen naisen painon seuranta:
21.10.2007 84kg
26.10.2007 82,6kg (-1,4kg)
2.11.2007 81,9kg (-700g)
9.11.2007 82,4kg (+500g)
 
-500g :ashamed:

Eli hitaasti alkoi tämä laihdutuskuuri,mutta hyvä,että edes ton verran tippunu. Eilen illalla tuli sorruttua suklaaseen ja tuli reippaasti syötyä sitä! :ashamed:

Nyt otan itteäni niskasta kiinni ja rupeen steppaileen. Ulkona niin kauhea ilma ettei tee mieli sinne mennä.

Niin ja sitä pistevihkosta ei saa ku ryhmistä ostettua ei ollenkaan netinkautta tilattua.
 
Paino edelleen 82kg, eli jo kaksi viikkoa (tai no oikeastaan kauemminkin) on tää paino junnannu paikoillaan. Täytyy kait olla iloinen että se ei sentään nouse. Ostin muutama päivä sitten Allevon suklaapirtelöitä ja niillä yritän vähän keventää noita päivän syömisiä. Ja kova yritys myös siinä etten syö klo 18 jälkeen.

Mutta onnea kaikille jotka grammankaan on saanut taas viikon aikana pois ja tsemppiä meille joiden puntarit ei suostu sulokkaampia lukuja näyttämään :headwall:
 
lähteny yhteensä -2kg aika vähäsen :/ eilen jotenkin "unohdin"polkea kuntopyöröllä........... se vaaan oikeesti on niiin tylsäää puuhaaa |O tänään pitäää sitten kuntoilla.ostin semmosen nutrilet jauhojuoma paketin.........hmmm ja kun maistoin niin HYI KAMALA MINKÄ MAKUSTA!!!miten ihméessä semmosta muka voi juoda :p
 
Tää viikko oli sit parempi, kun viime viikko :D

Lähtö 84,5 kg, 172 cm tavoite 68-70 kg

20.10. 83,7kg (-800g)
27.10. 83,1kg (-600g) Yht. 1,4 kg
03.11. 83,0kg (-100g) Yht. 1,5 kg
10.11. 82,4kg (-600g) Yht. 2,1 kg

On ollu niin kiireinen viikko, etten oo täälä juurikaan ehtiny käymään, mutta painonpudotus jatkuu, hitaasti mutta varmasti. Meinaa vaan vähän flunssaa pukata, et sit ei vois kauheesti kuntoilla ja voipi tulla takapakkia :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Kuntopyöräilystä: Kannattaisiko äidiltä sellainen ottaa lainaan?
Toki ota lainaan jos sinulla on tilaa?! Varnasti sitä tulee poljettua jos se on siinä kotosalla =) Itse poljen mummolla aina kun käymme siellä (yleensä kerran pari viikossa) Mutta tosin tunnustan,että jos se olisi meillä niin en tiedä kuinka kauan jaksaisin kotona innostua...minä kun olen sellaista nopeasti innostuvaa&yhtä nopeasti innostus laantuu-tyyppiä :ashamed: :whistle:
JA se on sellainen kivikautinen pyörä..ei voi verrata siihen millä kuntosalilla poljen. :D
 
Äidillä on kuntopyörä kotona. Oisko ostanu sen toissa jouluna.. Ja näyttäis siltä, etteivät paljoo sitä käytä.. Joten kysyin tänään saisko sitä lainaan.. Kahtoo miten käy ;). Kyllä se meil mahtuu johonkin.. Vaik ahasta meil toisaalta onkin..

Mutta niinhän se on: Sopu sijaa antaa :whistle:
 
No nyt on viikonloppu takana ja ihana arki taas :saint:
Hieman tuli sitten kuitenkin herkuteltua..oli synttärikakkua ja isänpäiväherkkuja,mummo toi laivatuliaisia ja pitihän niitäkin maistaa :whistle: :ashamed:
Lainasin sen callanetics kirjan..ja tänään ajattelin aloittaa ja tehdä joka päivä tunnin. Saas nähdä onko muutoksia viikon päästä :D Melkoisia toistoja tuo "treeni" sisältää, aina 100 toisto jotain tiettyä liikettä tai 75 kpl,mutta eiköhän se siitä. Kunhan vaan opin tekemään liikkeet oikein! :whistle:
Mitenkäs teidän muiden viikonloppu meni? Onko maltettu pitää sormet irti herkuista? ;)
 
minä herkuttelin sen minkä kerkesin, kun oli perjantaina niin ihana tulos.. Jotenkin lopahti koko innostus, kun kaikkeni olin yrittäny ja kilon lihoin viikossa :eek:

Ja nyt on ollu kiirettä, etten oo kerenny pahemmin lenkkeilemäänkään.. Ja toi callanetics odottaa, kunpa siihenkin löytäisin ajan..
 

Yhteistyössä