kaveria 10kilon tiputukseen?

Huomenta kaikille!

Mulla näytti vaaka aamulla kaksi 72,1 eli pudotusta -700g viime perjantaista mutta yhteensä pudotus on nyt siis 8,2 kiloa kahdessa kk:ssa. Olen ihan tyytyväinen mahdun ekaa kertaa odotuksen jälkeen vanhoihin farkkuihin ja muutenkin olo on kevyempi. Nyt vaan tsempataan kesää kohti... Kuntoillut en oo niin paljon kun treineri on lapsen huoneessa ja miehen edessä en viitsi kuntoilla... ja muutenkin tässä oli yhdet pikkujoulut ja vuosipäivän illallinen viikon aikana joten oon enemmän kuin yllättynyt että silti oli paino mennyt alaspäin. Toivottavasti jatkuu samaa rataa.. nyt aamupuuhiin. Olis muuten kiva saada jotain kevyitä reseptejä ku ei enää salaatit innosta
 
Ensimmäistä kertaa yli kilon tippunu paino viikossa :D On tuo kuntosali treenin aloittaminen ilmeisesti jotain auttanut. Pisteilly oon vasta kaks päivää joten tuskin se on vielä hirveesti vaikuttanut.. Oon kyllä ylpee itestäni. Eli ku viime viikolla toivoin että alkais 85 niin se kävi toteen, tulos siis 85,5 kg!!

Lenkillä en eilen viittinyt käydä ku pyrytti lunta koko päivän mut ei kai sitä nyt joka päivä tarvi käydäkkään. Nyt siellä taas pyryttää mut jos se tuosta laantuis niin lähen vähän reippailemaan. Ja huomenna olis tarkotus mennä salille :)


06.09 90kg
12.10 87,4 (-2,6kg)
26.10 86,9 (-500g)
02.11 87,0 (+100g)
09.11 86,6 (-400g)
16.11 85,5 (-1,1kg)


Pudotusta yhteensä 4,5kg reilussa kahdessa kk. Hidas oli aloitus :ashamed: Mut tästä se lähtee!! :wave:
 
Siis tällä kertaa ihan oikeesti ihana. Mies meni vasta kymmeneksi kouluun ja poika nukkui 9 asti! (no yöllä pööpöili hereillä mut ei muistella sitä )

Kävin puntarilla ja näytti kilon vähemmän kuin melkein kuukauteen eli 81kg. Vaikka TÄÄLLÄKIN on syöty enemmän kuin laki sallii.

Ja kaiken lisäksi sain liput Iron Maidenin Tampereen keikalle.

Kaikilla tähän asti tänään kirjoitelleilla näyttää paino pudonneen, hyvä me :flower:
 
Huomenta! viime viikon punnituksessa olin 81,5, tänään aamulla puntari näytti 80,9kg eli -600g on pudonnut. tässä olenkin kovasti yrittänyt tsempata itseäni liikumaan vielä enemmän ja tosiaan lupasin itselleni etten sorru enään herkkuihin.
illalla pääsen kunnon lenkille, kun tuo mies tuosta kotiutuu reissultansa.
 
äippä71
Aurinkoista päivää kaikille!
Puntari näytti samaa kuin viime viikolla eli 76.5kg. Edellisellä viikolla lähti kilo ja sitä edellinen oli nolla viikko... eipä ole jaksanut lenkkeillä niin siinä se sit kostautuu, ruokavalio on ollut kevyttä... Taidanpa sit ilmoitella itsestäni lisää kun -10 kiloa menee rikki ja painan 75kg,tämän vuoden puolella kumminkin oli tavoite saavuttaa tuo paino.Kyllä se onnistuu =) . Heippa vähäksi aikaa :wave:
 
kokonaan väliin,viikko meni ihan plörinäksi |O en oo polkenu kuntopyörää ja syöny oon ku hevonen :kieh: motivaatio on nyt taas ihan kadoksissa....taytyypi yrittää ottaa itseä niskasta kiinni jos ens viikko menis paremmin :/
 
Tervehdys!!
Miten menee? Vierähtääkö viikonloppu herkkujen parissa vai kuntoillessa?
Mulla sekä että, eilen piti mässyttää karkkia ku mies oli pikkujouluissa ja olin yksin pikku-ukon kans kotona joka taas päätti valvoa yli yhteen |O Mutta söin sallitun pistemäärän rajoissa :D
Ja nyt on sit lähdössä kuntosalille.. Poika nukkuukin nyt vielä 3 tuntia niin ehtii vetästä kunnon treenin :)

Hyvää viikonloppua kaikille, miten sen ikinä vietättekään :wave:
 
Lähden illalla miehen tädin kanssa teatteriin ja yritän olla herkuttelematta..

Kävin 1,5 h kävelylenkin äsken koiruliinin kanssa ja eilen illalla kans.. Ja huomenna ajattelin siivota meidän makkarin.

Kohta tulee kaveri kolmen poikansa kanssa käymään.

Mut nyt menox :wave:
 
Ihan hyvä viikko oli, alaspäin mennään, vaikkei nyt niin huimaa vauhtia =)

Lähtö 84,5 kg, 172 cm tavoite 68-70 kg

20.10. 83,7kg (-800g)
27.10. 83,1kg (-600g) Yht. 1,4 kg
03.11. 83,0kg (-100g) Yht. 1,5 kg
10.11. 82,4kg (-600g) Yht. 2,1 kg
17.11. 82,0kg (-400g) Yht. 2,5 kg

Aika ahkerasti on tullu tällä vkolla liikuttua. Ma jumppa, ti ja ke lenkillä, to oikein rääkkäysjumppa, pe vapaapäivä ja la lenkillä. Tänään on ollu karkkipäivä ja ihan huoletta oon kaikkea hyvää mussuttanu.

Vaikka paino on koko ajan pudonnutkin, niin tuntuu, et siihen on TOSI TOSI pitkä aika, ennen kun mä sielä 68-70 kg oon, jos sinne koskaan pääsen.

Mut nyt ruuan laittoon. Tsemppia kaikille
 
Sain lainaksi painonvartijoiden rompun ja olen nyt kolme päivää sitä käyttänyt. Mulla on 22 pistettä käytössä ja täytyy myöntää että ainakin iltasyömiset on vähentyneet kun pisteet loppuu kesken :ashamed: Ennen saatoin vetästä kolmekin leipää juustolla ja kinkulla ja hörpätä pari mukillista kaakaota iltapalaksi. Nyt syön jonkun hedelmän tai yhden leivän jos oikeesti on nälkä.

Liikuntapisteitä en ole laittanut ylös ollenkaan kun tuntuu että tosi vaikea arvioida montako pistettä menee aina ruuasta kun tekee noita kotipöperöitä. Eipähän haittaa jos arvioin liian pienipisteisiksi noi syömiset. Pitäskö vaihtaa kokonaan eineksiin niin niistä olis kalorit ja rasvat niin kätevästi aina tiedossa.

Eilen jäi callanetics väliin ja en varmaan tänäänkään sitä tee kun menen ihan oikeeseen jumppaan. Eilen olis ollu karkkipäivä mutta HISTORIALLISESTI se jäi käyttämättä. Noh, on mulla jääkaapissa suklaavanukkaita mutta niistäkin menee 3 pistettä per purkki :eek:

Oletteko ulkoilleet paljon vkonlopun aikana? Ensi viikolla voi olla jo plussan puolella ja vesisadetta!
 
heippa kaikille!!

Alan pikkuhiljaa selviämään pikkujoulu tunnelmista :xmas: |O Vanhan kaavan mukaan mentiin ja kotiin tultiin puoli viiden maissa tänä aamuna. Poika heräsi kuudelta,onneksi mies touhusi pojan kanssa puoleen päivään,että äiti sai nukkua. Mutta ihan kivaa oli pitkästä aikaa,en olekaan ollut tuulettumassa moneen kuukauteen. :saint:
Ja maistui nuo jouluruuatkin ihan hyvälle,mutta kevyesti koitin syödä :p
Että muita herkkuja en sitten ole ehtinyt nauttia viikonloppuna kuin jouluruokaa ja alkoholia...ja niistähän kertyy pisteitä helposti paljon jos ei yhtään laske.
tsemppiä kaikille ensi viikkoon! :wave:
 
Täytyy myöntää, että nyt olen ollut itseeni tyytyväinen. Ei ole tämän rouvan tullut herkuteltua oikeastaan yhtään.

Tänäänkin kävin kävelee 8 km ja sit mentii laskee tunnix mäkeä ja viel illalla tulee pikku lenkki tehtyä. Huomenna sit pyörällä kouluun.

Tarjoilin eilen vieraille torttuja ja korvapuusteja, niin en ottanu ku yhden pullan ja pari torttua. Oli ne sen verran hyviä. Mutta sitten ihan normaalia ruokaa. Tänään tarjosin siskolleni ja muille perheenjäsenille samoja, niin en ottanut ollenkaan. (eikä tehny vaikeaa olla ottamatta).

Jos nyt seuraavan viikonkin jaksais näin sitkeesti. Pakko myöntää, että taas on sama fiilis kuin muutama vuos sitten. Kävelemäänkin, kun lähtee, ni on vain pakko kääntyä takas, ettei liian pitkälle lähtis kävelee =).
 
Heippa!
Miten se viikonloppu meni? Minä kyllä herkuttelin mutta pistemäärän rajoissa :)

Tänään oon taas salille menossa ja joka päivä tällä viikolla ois tarkotus jotenkin liikkua. Niinä päivinä ku en salille pääse ni pitäs käydä vaunulenkki.
Alkaa niin ärsyttää itteeni ku ei vieläkään nuo normaalit vaatteet mahdu päälle vaikka ei oo ku 5kg raskauskiloja!! Ja luulis että ois nuissa tisseissäkin jonki verran sitä painoo. Mut kaippa ne on kaikki tossa vyötäröllä ku ei housut mee kiinni :ashamed: Alkaa vaan tulla kiire että mahtuis ennen pikkujoulua jotku vaatteet päälle että pääsis lähtemään. Sit kyllä on ketutus suuri jos sen takia joutuu kotia jäämään :kieh: :'(
 
Onkos joukko harventunut vai ovatko muut meneet sinne msn- yhteisöön? En ole vielä jaksanut siihen hommaan perehtyä..

Hommaa perlos jotkut supertiukat sukkahousut tai muovaavat alushousut jos meinaa aika loppua kesken ennen pikkujouluja. Kunhan varot sit ettei saumat ratkeile syödessä :D

Red Dragonille taputukset hyvästä itsekurista herkkujen suhteen. Itsekin olen huomannut että jaksaa taas kävellä ja pyöräillä lähes yhtä hyvin kuin ennen raskautta. Ylämäessäkään ei puuskututa enää niin paljoa. Siitä saa hyvää tsemppiä.

Joko yhden miehen nainen on selvinnyt pikkujoulumorkkiksesta?

Minkälaisia reseptejä Kultakala olisit vailla? Mulla on toi painonvartijoiden romppu niin siellä on jotain ohjeita. En ole niitä vielä ehtinyt kokeilla mutta ihan monipuolisesti näyttäs pöperöohjeita olevan.

Mullakin on kaaris sellanen vanha vaaka (digitaalinen kuitenkin), jonka näytää 500g tarkkuudella. Haaveissa olis uusi puntari, mutta entäs jos se näyttäis sit enemmän kuin tuo vanha :eek: Eikös jollekin tässä pinossa käynyt niin?
 
Kiitos Mulju! Kyllähän tässä tosiaan yrittää vain kahtoo mitä syö ja pitää itsekuria yllä. Itseni mielestä olen siinä hyvin onnistunut.. Vaikka tiedän, että korvapuusteja on pakkasessa, niin siltikään en mene niitä sulattamaan ja syömään.. Ennen kun olen syönyt montakin putkeen :p

Tänään vaan valitettavasti jäi pyöräilyt, koska pyörän lukko oli jäätynyt, eikä auennut. Piti pomolle soittaa, että tuleeko hakemaan minut töihin :whistle: .

Kahtoo jos tänään sais meidän makkarin siivottua, kaapit siis, että sais kaappitilaa.. Ja jos sit koiruliinin kanssa jaksais vielä lähtee illalla lenkille. Kun vain ei pakkasta ois hirveästi.

En kyl tiedä jaksanko, kun väsymystä on liikkeellä. :D
 
Oiskohan missään semmosia kokovartalo tukisukkahousuja?? :LOL: Vois semmosiin änkeytyä sit pikkulouluaikaan ni josko jotku housut menis kiinnikki asti :whistle:

Hohhoijaa, saa nähä miten jaksaa nyt liikkua.... Meidän poika on nyt muutamana iltana pitäny semmosta huutokoulua että alkaa äitillä pikkusen viiraan jo päässä. Nukahtaa hetkeksi ja sit herää huutamaan ja vain syli auttaa.. Ukko ei mikään pikkunen oo enää joten selkäki on aika kovalla koetuksella ku sitä pari tuntia sylissä hytkytän. Puol kahteen meni viime yönä ja kasin jälkeen jo ukko halus herätä |O Jos nyt kuitenkin jaksain kävelyllä raittiissa ilmassa käydä ja iltapäivällä sit ottais päiväunet yhtäaikaa ukon kans..

Miten muilla? Alkaako porukka hyytymään?

Mulla tuo pistelaskuki on onnistunu oikein hyvin. Mulla on 31 pistettä käytössä, varmaan suuri syy tuo täysimetys (?) mut ei mulla meinaa nuo pisteet täyttyä... Mut ei varmaan tarvikkaan ihan kaikkee käyttää ku musta tuo 31 kuulostaa kyllä aika paljolta... :whistle:
 
Heippa :wave:
tuun pikaisesti moikkaamaan,tällä viikolla on melkoista matala lentoa joka päivä..onneksi kaikki viikot eivät ole tällaisia! ;)
Pisteitä lasketaan täällä edelleen ja jumppaan joka päivä. Pikkujouluista selvitty ollaan juu ;)
En ole porukasta poistunut,tällä viikolla en vain ennätä koneen ääressä istuskelemaan :/ =)
Tsemppiä kaikille loppu viikkoon ja palaan perjantaina asiaan kunhan ensin olen punninnut itseni
:wave: :wave: :wave:
 
Käytii sit ukon kanssa tänään syömässä scanissa, kun käytiin kaupoissa.. :ashamed: Ranskalaiset meni roskiin, en jaksanut niitä syödä ja hampurilainen piti väkisin syödä.

Tiedänpähän, etten oo tänään syömässä mitään muuta. Onneksi olen käynyt kävelemässä jo 2*30min ja viel yksi lenkki myöhemmin illalla.

Onnex muuta herkuttelua ei ole tapahtunut.
 
En sitten eilen päässyt sille iltalenkille, kun mies halusi käyttää koiran lenkillä. Miksi hän haluaa käyttää? Ei yleensä ole minua auttanut..

Mutta eilen en onneksi muuta herkutellut kuin tuon hirveän aterian, yhen omatekoisen sämpylän, 2 lihapullaa näykin jääkaapista :whistle: ja sitten jonkun valion rasvattoman joghurtin tai missä oli 0,1% rasvaa. Varmaankin ihan hirveät lukemat tulis kaloreissa, mutta ei voi mitään.

Tulin töihin pyörällä. Hiukan oli raskasta, kun oli noskaa ja liukasta.
 
Mun paino on nyt loppupäässä mennyt ihan siksakkia.. Tänään painoin 70,9 kg eli 600 g vaille 10 kilon pudotusta.. Alkupaino oli 80,3 .Oon takuuvarma että huomenna se on enemmän. Mutta oon itsestäni tosi ylpeä.. Oon saanut alle 2kk 10 kiloa pois.. en oikein itsekään ymmärrä miten :LOL: . Nyt olis sit tarkoitus jatkaa viimeiset 5-6 kiloa pois..eli ennen toukokuuta tavoitteeni on 65 kiloa. (olen 169cm pitkä).. Meillä on kestit lauantaina saa nähdä paljon tulee kiloja.. :/
 
Pääset kyllä ihan varmasti tavoitteeseesi! :hug: Aivan mieletön suoritus tuo 10 kiloa kahdessa kuukaudessa.. Mää en oo saanu viittäkään siinä ajassa :ashamed: Mulla on sama vavoite ku sulla ja mut oon sentin lyhyempi sua ja tavoitteena ois kesällä tuo 65kg painaa.. Huhhuh, onhan tuonne vielä matkaa ihan hirveesti mut ei se mahdotonkaan ole jos vaan nyt pysyn tiukkana..

Tämä viikko on syönnin ohelta mennyt hyvin. Väsy on vaan kova ja tänään ois tarkotus salille mennä mut on niin huono yö taas takana että saapa nähä miten käy.. Kyllä mää sinne salille meen ku oon mieheltä jo "ajan varannut" :D mut mikä se teho siellä on niin on asia erikseen. Pitää kiskasta yks energia juoma niin josko sitä jotain jaksais..

Siitä on kyllä ylpeä että aina ennen on ollut tapana Täydellisten naisten ja Greyn anatomian aikana syödä jotain herkkuja niin se on jäänyt kokonaan pois. Eilenki söin marjoja rahkan kera. Siihen makeutusainetta vähän kyytipojaksi ni on hyvää. Saa nähä millon siihen kyllästyn ku nyt tulee sitä niin usein syötyä :whistle:

Mut oikein mukavaa päivänjatkoa kaikille ja huomenna taas tavataan punnituksen merkeissä!! :wave:
 

Yhteistyössä