kaveria 10kilon tiputukseen?

Kävin tänään kerhon pitämässä ja otin äidiltä kuntopyörän lainaan. Mikä olisi hyvä syke, että polttais rasvaa / kiinteytyisi jostain kohdin? Onko kuntopyörästä mitään hyötyä?

Toivottavasti olisi ees jotain hyötyä ja jaksaisi tehdä..
 
Voi p*rse, puntari teki tenät! Näytti 56kg, joka tosin ei olis muuten huono juttu mutta se todellisuus taitaa olla noin 20kg enemmän |O

110-130 taitaa olla aika hyvä rasvanpolttosyke, varmaan googlettamalla löytyy jotain tarkempaa tietoa mutta tommosta muistelisin.
 

22.10.2007: 72,3 kg
29.10.2007: 71,0 kg (-1,3kg)
02.11.2007: 70,6 kg (-400 g)
09.11.2007: 71,6 kg (+ 1kg)
16.11.2007: 70,2 kg (- 1,4 kg)
23.11.2007: 69,8 kg (- 400 g)

Pudotus yhteensä: - 2,5 kg.

Pudotusta viime viikkoon ei ole hirveästi tapahtunut, mutta kuitenkin ees jotain.. Ja ensimmäinen tavoite saavutettu: alle 70 kg!!

Pienet on ihmisen huvit :D
 

06.09 90kg
12.10 87,4 (-2,6kg)
26.10 86,9 (-500g)
02.11 87,0 (+100g)
09.11 86,6 (-400g)
16.11 85,5 (-1,1kg)
23.11 84,5 (-1kg)


Pudotus yhteensä 5,5kg

Olen kyllä tyytyväinen itseeni. Varsinki siihen ku en oo sortunu ylettömiä määriä herkuttelemaan vaan oon osannu pysyä kohtuudessa.. Ennen ei ois onnistunu että vain yhden keksin syön mutta nyt ku noita pisteitä lasken ja näen konkreettisesti kuinka lihottavia ne on niin ei tee tiukkaakaan :D
Salilla oon edelleen jaksanut käydä mutta lenkkeily on jäänyt ku on niin huonot ilmat ni ei pahemmin huvita lähtä tonne ulos rämpimään.. :headwall:

Mut tsemppiä kaikille seuraavaan viikkoon :wave:
 
Huomenta!

Tänään puntari näytti samaa 70,9 kuin eilenkin. Onneksi, kun sorruin syömään illalla karkkia ( ihan pari vain ). Mun salaisuus on ollut TIUKKA pv.n pisteiden laskeminen ja ainakin 2 litraa vettä päivässä sekä liikunnan lisääminen (crosstrainerilla iltaisin 20 min-30 min kotona) ja vaunulenkkejä oman mielen mukaan, ei todellakaan paljon. Oon vaihtanut rasvat ja jättänyt miltei kokonaan voileivät pois, samoin kermakastikkeet ja jäätelön. Lisännyt kasvisten ja kuitujen määrää ja vaihtanut kaikki maito yms tuotteet rasvattomiin. Itsekin olen kuitenkin tosi yllättynyt et noin nopeasti voi ihan normaalilla painovartijoiden pisteiden laskulla paino laskea, en käy misssään ryhmässä vaan mulla on ne pistetaulukot ruoka-aineista... Mä nyt vielä pysyttelen tässä ryhmässä kun näyttää kuitenkin olevan vertaistukea täällä kosolti :) haleja kaikille ja ihanaa viikonloppua. Meillä on huomenna tuparit! Ja meinaan sallia itselleni kaikki herkut heh heh :LOL:
 
Perlos: Hyvin on sinulla mennyt! :flower:

kultakala: Onnittelut sinullekin! :flower: Eihän nyt pari karamellia haittaa =).

Itse olen jättänyt jäätelöt ja karamellit kokonaan pois. En edes muista milloin olisin viimeksi jäätelöä syönyt. Karamellia maistoin pari-kolme viikkoo sitten, mutta sekin oli vain muutama.

Tänä aamuna kuntopyöräilin jo 20 min ja eilen 25 min.. Eilen tuli oikeaa pyöräilyäkin 30 min ja lenkkeilyä 30 min.

Tänään en vain viitsinyt pyörällä/kävellen lähteä, kun satoi vettä ja näytti ihanan liukkaalta pyörätiet. Tulin sitten autolla.
 
Hienoja pudotuksia teillä, varsinkin kultakalalla tuo 10kg :flower:

Mulla puntari tosiaan hajos ja rahatilanne on vähän kehno joten uutta en nyt heti ole ostamassa. On mulla tommonen vanha mekaaninen puntari joka näyttää sekin miten sattuu joten jos sillä nyt yrittäis vähän välillä katsoa ettei painoa tulis ainakaan lisää.
 
Heippa! Täällä näköjään huojutaan suuntaan ja toiseen.. no onneksi vain 100g tullut lisää. Heti se kostautuu kun pari päivää lipsuu pisteissä. Mutta eteen päin mennään. Otan kovan tavoitteen;ensi viikon punnituksessa täytyy olla ainakin kilo vähemmän!!!
Ulkoilu/lenkkeily on jäänyt melko vähälle,meillä sadellut miltei joka päivä. Stepperi käytössä joka päivä ja kotona jumppaan jos en salille pääse. Herkut ovat paheeni.
Hienosti on teiltä muilta lähtenyt painoa,ettehän minua hylkää ennen kevättä?? =)
Mukavaa viikonloppua kaikille!

Yhden miehen naisen painon seuranta:
21.10.2007 84kg
26.10.2007 82,6kg (-1,4kg)
2.11.2007 81,9kg (-700g)
9.11.2007 82,4kg (+500g)
16.11.2007 81,8kg (-600g)
23.11.2007 81,9kg (+100g)
Pudotusta kaikkiaan tällä hetkellä 2,3kg

 
Mäkin siirsin punnituspäivän sitten perjantaihin. Totesin, et perjantai on mukavampi päivä pitää karkkipäivä, tulee illalla parempia ohjelmia, mitä seuratessa on mukava syödä jotain hyvää.

Tää viikko nyt ei sit kyllä menny ihan putkeen, nollatulos tuli. Vähä kyllä meinaa ketutttaa, vaan täytyy olla tyytyväinen, ettei paino noussu. Oon kyllä viikon aikana sen verran kyläilly ja on ollu vieraita, et on tullu noita kahvipöydän antimia nautittua, ettei se kait oo ihmekään, jos ei paino oo noussu. Mutta nyt uudella innolla tulevaan viikkoon. Nyt pihalla näyttää olevan mahtava auringopaiste, vaikka pakkastakin vissiin ihan kiitettävästi, mut kuitenkin mahtava ulkoiluilma.

Lähtö 84,5 kg, 172 cm tavoite 68-70 kg

20.10. 83,7kg (-800g)
27.10. 83,1kg (-600g) Yht. 1,4 kg
03.11. 83,0kg (-100g) Yht. 1,5 kg
10.11. 82,4kg (-600g) Yht. 2,1 kg
17.11. 82,0kg (-400g) Yht. 2,5 kg
23.11. 82,0kg (+/-0g) Yht. 2,5 kg
 
yhden miehen nainen: Voi kuule, mulla ainakin oon vielä niin pitkä matka tavoitteeseen ja kun vielä imetän niin en voi kovin nopeeta tuota painoa pudottaa joten olen varmasti täällä pitkälle kevääseen...
Olen itselle laittanu tavoitteeksi että jos kesäkuussa painais alle 70 kiloa ni ois tosi hyvä. Eli mulle ei tuo 10 kiloa riitä mihinkään mut alku se on seki. Jos vaikka tammikuun aikana pääsis tonne 80 alapuolelle ni sit ois se 10 kiloa tippunu.. Toivotaan parasta. Mut kaippa tässä ketjussa saa olla vaikka enemmänki pudottaa...

Onko muuten ketjun aloittaja kadonnut kokonaan??

Mulla eilen viuhahti vaan pisteet ja roimasti yliki mentiin ku pääsin karkin makuun :ashamed: Vaan noh, pitää olla muina päivinä sitten tiukkana. Mulla on hyvin tuo viikko seuranta siinä cd-rompulla ku viikko alkaa aina keskiviikosta.. Että jos viikonloppuna tulee ylitettyä pisteitä ni voi sit maanantaina ja tiistaina jättää käyttämättä ni saa sit kokonaistilanteen kiinni..

Hyvää viikonloppua kaikille :wave:
 
Mitä noista irtokarkeista menee pisteitä, tiedätkö perlos? Ostin tänään karkkia ja mietin että täytyy varmaan suklaan mukaan ne pisteet niistä laskea eli pisteitä tulee siis PALJON kun ostin melkein 350g :whistle:
 
Mulju:Katsoin tuossa nuita pisteitä ja aikalailla keskiarvoksi sanoisin suklaa 50g 6 pistettä ja karkki 50g 3 pistettä. Joissakin oli puoli pistettä enemmän tai vähemmän joten jos nuilla lasket ni pitäs mennä aika oikein.

On sitä kyllä perso makealle.. :whistle: minäkin eilen oikein säästelin pisteitä oikeessa ruuassa että saa illalla syödä karkkia :ashamed: Noh.. arki päivät sitten eri meiningillä...
 
Viikko alkaa flunssaisessa tunnelmissa,harmi. :snotty: Nooh,positiivisesti ajatellen,vaikka ei jaksa oikein kuntoilla niin eipähän tee herkkujakaan mieli kun kaikki maistuu räälle :D
Hetken notkahduksen jälkeen olen taas saanut itseni ruotuun. Mitään muuta herkkua en ole suuhuni laittanut kuin yhden joulutortun. En voinut vastustaa kun eilen paistoin :xmas:
Odotatteko kovasti jo joulua? ( ei juuri liity painonpudotukseen,mutta saahan täällä muustakin jutella :saint: ) Itse olen jo muutaman äidin maalaaman tontun laittanut ikkunanväliin ja odotan että saan ensiviikonloppuna sytyttää kyntteliköt ja laitella lisää koristeita! :xmas: :xmas: :xmas:
 
Minä ainakin perjantaina saan ihanan positiivisen tuloksen, kun on nyt tullut otettua liikaa herkkuja.. Eilen piti kotona mennä syömään sipsiä, vaikka lauantaina 10-synttäreillä ei herkkuihin pahemmin koskenutkaan. No, jospa se sitten taas ens viikolla näyttäis parempia tuloksia.
 
Kiitos perlos noista pisteistä, pisteytin ne karkit suklaan mukaan ja nyt ollaan sit vieläkin miinuksen puolella tosta lauantain herkuttelusta :whistle:

Mulla on ollut parvekkeella jouluköynnösvalohässäkkä jo viikon ajan. Muuten en ajatellut joulua laittaa kun mennään kuitenkin sit jouluviikolla kyläilemään mummoloihin niin saadaan mennä ihan valmiiseen pöytään. Torttuja munkin tekis mieli mutta olen vielä onnistunut voittamaan himoni.

Puntaria ei vieläkään ole ja kun uutta ei tule varmaan vähään aikaan ostettua niin tuntuu vähän turhalta tämä laihduttaminen..
 
Tervehdys!

Multa voi kyllä noita pisteitä kysellä, vastaan ihan mielelläni :)

Eilen kävin vaunulenkillä ja illalla vielä salilla. Tuli kyllä hyvä mieli. :D Ja oon oppinut syömään rahkaa jossa on marjoja. Sinne sekaan makeutusainetta ja paljon mielikuvitusta ni melkein niinku jäätelöä söis :LOL:

Meillä ei vielä kotona paljoa joulua näy, muuta ku kynttilöitä. Lähdetään jouluksi aina toiselle puolelle suomea ni ei oo tullu mitään laitettua ku ei oo ennen lapsiakaan ollu. Ja vielä tuo poika on niin pieni että tuskin ymmärtää sen päälle mitään. Nyt ois toisaalta kunnolla aikaa laitellaki ku on kotosalla.. Pitäs vaan ensin jotain joulujuttuja shoppailla :whistle:
Mut rakastan kyllä joulua ja on ihanaa mummolaan mennäkin ku siellä on aina kaikkee joulusta :)
 
Ainiin Mulju: Älähän höpötä turhasta laihduttamisesta!! Mieti kuinka mukavaa on sitte ku saat hommattua sen puntarin ja eka kerran astut siihen ja sit se ei näytäkkään juuri mitään :D Pyydä vaikka joulupukilta lahjaksi ;) heh, mää voisin kyllä loukkaantua jos mieheltäni puntarin saisin lahjaksi vaikka oisin toivonutkin sitä :LOL: "siis mitä? tarvinko Minä SINUN mielestä puntaria?" :LOL: :LOL:
 
Mitä hittoa mä teen tälle mun suklaahimolle |O

Koko ajan mietin miten i-h-a-n-a-a olis vetästä Fazerin sininen kurkusta alas. Ja asiaa ei auta se että tossa 10m päässä meidän kämpästä on kioski. Ainoa mikä mua estää lompsimasta sinne on se, että poikaa ei voi jättää siksi aikaa yksin enkä jaksa alkaa vetää sille ulkokampetta päälle kun pakkasta on -6.

Mulla ei mielikuvitus riitä siihen että mikään rahkamarjamakeutusaine- systeemi tai kuppi kaakaota olis korvike suklaalle tai jäätelölle.

Vitamiinipillereitä popsin ja kromitabujakin otan nyt kokeeksi mutta silti silmissä kiiltää suklaaaaaaaaaa.

 
Ja niin callanetics on jääny ihan totaalisesti tekemättä enkä jumppaankaan ole ehtinyt viikkoon kun mies on ollut koulussa niin pitkiä päiviä.

Ja perlokselta pitää kysyä että oletko kenties joskus ollut ko. lafkassa töissä vai mikä sun nicin tarina on? Minäkö utelias :whistle:
 
:LOL: voi sua Mulju!!! =) En oo ollu kyseisessä lafkassa töissä mut sen tarina on tämmönen.. Vuosia sitten ku olin kauppiksessa (hih, ihan niinku satua rupeisin kertoon) meidän piti yhellä tunnilla leikkiä sijoittamista.. En muista miksi :whistle: ja minä sitten sijoitin perlokseen koska kukaan muu ei sijoittanut ja muutenki se kuulosti niin reppanalta, kävi sääliksi :D Siitä tuo nimi on vaan jääny mieleen ja ku tänne kirjauduin ja piti nicci keksiä ni tuo oli ainoo mikä tuli mieleen. Ja nyt mua itse asiassa ärsyttää se aivan suunnattomasti mutta en oo saanu aikaseksi muuttaa sitä. Että semmonen olematon tarina :)

Tuohon suklaanhimoon en osaa kyllä paljon auttaa.. Kai se lähtee hyvin pitkälle korvien välistä. Määki oon joskus noita kromitabletteja syönyt ja sillon ainaki tuntu että ne autto. Mut sit ne saatto unohtua moneksi päiväksi eikä tehnyt mieli makeaa.. Tai sit söin niitä kaks päivässä ja silti ois voinu vetää levyn suklaata. Että voi olla että niihinkin pitää todella uskoa että toimii. Mut luultavasti pitäis yrittää vaan pysyä lujana vaikka viikko ilman suklaata ja sit vaan kerran viikossa KOHTUUDELLA =) niin hankalaa kuin se onkin..

Ja lohdutukseksi voin sanoa että sillon ku se makeanhimo mullakin iskee ni ei siihen mitkään rahkahässäkät auta.. :hug:
 

Yhteistyössä