kaveria 10kilon tiputukseen?

Mulla oli ainakin tää palsta jumissa kun anoppilassa yritin tänne päästä vkonloppuna. Etkä sä yhden miehen nainen mitenkään epätoivoiselta laihduttajalta vaikuta, kyllä me sut johonkiin juhlaleninkiin saadaan ängettyä keväällä :D

Olis aivan mahtavaa jos sais painonsa uudelle kymmenluvulle eli alle 80. Se antais varmaan mielettömästi lisäpuhtia. Toi mun puolikuntoinen puntarin perkule välillä on näyttänyt 79.5kg mut sit ku menee uudelleen siihen koska tottakai se lukema pitää tarkistaa, niin se näyttää sit lukemia 80 ja 81.5 välillä :kieh:
 
Minä ainakin roikun täällä mukana. On vielä kovin pitkä matka tavoitteeseen joten pitkään täällä ollaan. Mut taitaa porukka käydä vähiin tässä ketjussa. Mut me jäljellä olevat, ei anneta periksi!!:)

Viikonloppu meni ihan överiksi. Reissussa oltiin eikä tullut tosiaan mitään pisteitä laskettua. Ja ei tullu liikuttua juuri ollenkaan. Eilen kävin sitten salilla ja oli pitkästä aikaa ihanaa! Lähteminen on aina muka niin hankalaa mut sit ku sinne asti pääsee ni onse mukavaa ja tulee itelle ihan voittaja fiilis :LOL:

Ja tuo mitä Muljukin totesi ni ois kyllä ihanaa ku paino alkais numerolla 7... Ei taida onnistua ennen joulua.. No jos vaikka sitten uuden vuoden jälkeen :saint:
 
Kyllä mie käyn täällä lueskelemassa, mitä teille kuuluu.

Itsellä on tullut tortilloja, pizzaa syötyä.. Ihan itseni luvalla, koska silloin, kun minua masentaa, niin tulee syötyä.

Valitettavasti en ole kerennyt liikkumaan :'( .

Mutta hyvä puoli on se, että en ole syönyt karamelleja! :D
 
Hohhoijaa, pistetäänkö se epätoivoisin laihduttaja- pysti kiertopalkinnoksi ja mä voin sen nyt ottaa. Pidin eilen ihan suunnitellusti karkkipäivän ja hotkasin 200gr irtokarkkeja. Kävin kyl kävelyllä mut pisteet meni silti kymmenellä miinuksen puolelle. Ei siinä mitään mut tänään söin KOKO pussin fasupaloja eli siitä napsahti 30 pistettä :eek:

Koitan nyt korjata tilannetta ja käyn vesijumpassa ja uimassa 6 pisteen edestä illalla kun mies tulee kotio. Hitto, meen uimahallille pyörällä niin saan siitäkin vielä pari liikuntapistettä.

ÄRSYTTÄVÄÄ olla tämmönen läski sika joka ei voi olla syömättä herkkuja.
 
Mulla on tämä torstai punnituspäivänä kun toi Painonvartijoiden viikko alkaa mulla torstaisin. Paino ei ole tippunut yhtään, mutta olen onnellinen ettei se ole noussutkaan. Taitaa olla aika maaginen raja tämä 80 kun jo kolmatta viikkoa tässä junnailen. Tiedän, itsestähän se on kiinni. Pitäs vaan syödä vähemmän ja liikkua enemmän...niin helppoahan se on :headwall:

yhden miehen naiselle jaksamisia ja pojalle myös!
 
Mulla on kans mennyt ylös ja alas paino ku oon välillä sortunut herkkuihin (on ollut kaiken maailman reissua ja kekkeriä mm. laivalla buffet) ens la on meidän pojun 1-vee juhlat ihanaa! Mut nyt oon siis saanut painon 69,1 kg ja painoa siis lähtenyt 11,2 kg vaikka se tossa pari kiloa nousikin herkkujen takia oon palannut takaisin ruotuun :)
 
Onneksi jäi tämä sairaalareissu lyhyeksi..tai no "vain" kolmen päivän mittaiseksi. Ollaan oltu kaksi kertaa aiemminkin,silloin venyi kuuteen päivään käynnit. :ashamed: Pojalla on niin pienet keuhkoputket,että tahtoo mennä hengitys vaikeaksi jos tulee rajumpi flunssa.
Ja syömiset ovat tosiaan olleet mitä sattuu..sairaalan kahviossa olen sämpylää ja kahvia syönyt.. ja eilen illalla kotona käydessä hain matkalta kebab-annoksen :ashamed: No, en ole kyllä sitten herkkuja syönyt kun niitä ei ole ollut nenän edessä houkuttelemassa :D Ja sitten taas toisaalta olen ehkä jopa liikkunut enemmän, vaikka huone on pieni niin koko ajan leikittiin ja touhuttiin pojan kanssa. Ja koska paheenani on tuo tupakka ja tupakkapaikalle oli piiiitkä matka,niin siitäkin tuli liikunta ;) Olisipas pitänyt älytä ottaa askelmittari mukaan *heh*
Jännityksellä siis odotan huomen aamua ja nousen puntariin silmät kiinni. :D
mutta huomiseen :wave:
 


Yhden miehen naisen painon seuranta:
21.10.2007 84kg
26.10.2007 82,6kg (-1,4kg)
2.11.2007 81,9kg (-700g)
9.11.2007 82,4kg (+500g)
16.11.2007 81,8kg (-600g)
23.11.2007 81,9kg (+100g)
30.11.2007 81,9kg (+/-0)
7.12.2007 83,0kg (+1,1kg)
14.12.2007 82,8kg (-200g)


Että näin tällä kertaa. no,olihan se edes miinus merkkinen tulos ja tosiaan melko rankka tulos. Nyt vaan olisi saatava itsensä ruotuun eikä yhtään mitään lipsumisia herkkujen suhteen!!
Jään tänne takomaan itselleni itsekuria päähäni (ja keittämään pojalle&minulle aamupuuroa) Mukavaa viikonloppua kaikille!
Meillä oli muuten pakkasta -9,9´c reilu tunti sitten. Tuleekohan kaunis päivä?
heibs


:wave:
 
Moikka kaikille!

Tänään näytti siis aamulla vaaka 68,7 eli yhteensä olen pudottanut noin kolmen kuukauden aikana 11,6 kiloa. eilen luulin et paino noussut kun söin yli pisteiden mutta onneks ei... huomenna meidän rakas poika täyttää vuoden ihanaa... onko muuten kakku ideoita???
 

06.09 90kg
12.10 87,4 (-2,6kg)
26.10 86,9 (-500g)
02.11 87,0 (+100g)
09.11 86,6 (-400g)
16.11 85,5 (-1,1kg)
23.11 84,5 (-1kg)
30.11 83,8 (-700g)
14.12 82,4 (-1,4kg)

Pudotus yhteensä 7,6 kg

Kahdessa viikossa siis on tuo viimeinen pudotus. Onneksi ei kostautunut itsenäisyyspäivä viikonlopun herkuttelu. Nyt pitää jouluun asti pitää tiukkaa linjaa ja vois vähän pisteitäkin alittaa. Luulen nimittäin että jouluna ne napsuu aika lahjakkaasti yli.

Nyt painan vähemmän ku ensimmäisessä neuvolassa ja siltikään ei mahdu ku yhdet farkut jalkaan! |O Mun keskivartalo on levinny ihan muodottomaksi :'( Palautuukohan se koskaan ennalleen vai pitääkö alistua ja mennä ostaan uudet farkut? Niitä merkkejä mitä mää käytän ni ei varmaan ees oo niin isoja että mahtus :ashamed: Noh... Vielä en luovuta, hyvin pärjää yksillä hetken aikaa ku ei kauheesti tuota menoa oo :whistle:

Täällä on ollut hirveät pääkallo kelit nyt koko viikon ni ei oo yksinkertaisesti uskaltanut lähtä lenkille. Kaks kertaa oon salilla käyny ja huomenna ois tarkotus mennä mutta selkä on taas niin pahassa kunnossa että hyvä ku kävellä pystyn, joten voi olla että pitää jättää väliin. Ärsyttää tuo selkä, aina ku pääsen vauhtiin ni se napsahtaa tosi kipeeksi ja tilannetta ei helpota yhtään ku poika on kohta 8 kg ni ei oo mikään kevyt kanneltava. Lääkkeitäkään ei hirveesti viiti ottaa ku imettää. Epistä!!

Tulipa valittettua :ashamed:
Joka tapauksessa oikein mukavaa viikonloppua kaikille =) :wave:
 
Olipas paljon saaneet painoa pudotettua nuo tuolla lepaalla..katselin siis televisiosta tuota suurin pudottaja-ohjelmaa. Tietysti lähtö kohta on hieman eri,he treenasivat ohjaajien valvovien silmien alla jne jne. Mielettömiä saavutuksia!! =) Mutta kyllä minä sain uutta puhdetta taas. Jos nekin niin kylllä minäkin-uho iski! ;)
Kaivoin juuri stepperin tuolta pöydän alta ja ajattelin näin iltalenkiksi heilua sen kanssa. B) =)
 
Jäi viime viikon punnitustulokset kertomatta, kun en pe päässyt tälle sivulle. No edellisviikko oli nolla tulos ja nyt +600 g :kieh: Tällä viikolla on kyllä lipsunu nuo syömiset ja karkkia/suklaata on tullut syötyä muulloinkin kun karkkipäivänä |O |O . No nyt pitää saada ittensä takas ruotuun, on vielä viikko ennen joulua aikaa stempata. Joulun aikana se taitaa pakostakin tuo hyvän syöminen lipsua :xmas: . No kunhan nyt tulis vaan liikuttuakin, eikä vaan oltua sisällä, ettei kaikki paino tulis takas, minkä on nyt työllä ja tuskalla saanu pois. Kun tulis vaan sitä lunta, niin olis paljo mukavampi mennä ulkoilemaan. No on nyt ees vähä ollu ilmat pakkasen puolella. Jumpatkin jäi jo joulutauolle, et täytyy jokunen vko pärjätä ilman niitä ja koittaa lenkkeillä ahkerasti. Ku sais vähä ees kotona jumpattua, mut sitä mä en tahdo oikein saada aikaiseksi. No välipäivinä olis 1½ tunnin kinkunsulatusjumppa ja siihen kyllä aion mennä.

Lähtö 84,5 kg, 172 cm tavoite 68-70 kg

20.10. 83,7kg (-800g)
27.10. 83,1kg (-600g) Yht. 1,4 kg
03.11. 83,0kg (-100g) Yht. 1,5 kg
10.11. 82,4kg (-600g) Yht. 2,1 kg
17.11. 82,0kg (-400g) Yht. 2,5 kg
23.11. 82,0kg (+/-0g) Yht. 2,5 kg
30.11. 80,7kg (-1300g) Yht. 3,8 kg
07.12. 80,7kg (+/-0g) Yht. 3,8 kg
14.12. 81,3kg (+600g) Yht 3,2 kg
 
Aikamoiset pudotukset oli ne kilpailijat tosiaan siinä maikkarin ohjelmassa saaneet! Nehän oli melkein puolet pudottaneet painostansa. Olis kyllä mahtavaa jos sais vaikka pariksi kuukaudeksi personal trainerin ja kokin käyttöönsä ja sais päivät pitkät vaan laihdutella ja kuntoilla...vois tulla jopa tuloksiakin :D

Täälläkin jäi jumpat nyt joulutauolle. Täytynee sit tota kävelyä harrastaa ja yrittää eksyä vaikka uimahallille pari kertaa. Viikon yritän kärvistellä täysin ilman herkkuja ja sit taivas aukee kun pääsee anopille valmiiseen joulupöytään!

 
Terve,
lueskelin tuossa ketjunne läpi ja hienosti on monella paino tippunut. Onnittelut :flower: No minäkin tässä tavoittelen painonpudotusta, alkuun 10 kiloa on unelmissa!

Painan 99 kiloa ja pituutta on 183 cm. BMI huitelee siinä 30-31 paikkeilla. Esikoinen olisi minulla haaveissa ja haluaisin ennen mahdollista raskautta saada painon paremmalle tolalle. Toive olisi, ettei tuo paino koskaan ylittäisi tuota satasta, vaikka raskaana joskus olisinkin. Ei olisi kivaa olla sadan kilon keijukainen :LOL:

Eli jos näytätte vihreää valoa, niin liityn perjantaipunnitsijoihin!
 
Tervetuloa narcissus!! Mukava saada tänne vähän uutta verta =)

Viikonloppu meni liikkumisen suhteen ihan höpöksi ku oli tuo selkä niin kipeä. Mut onneksi en sortunut herkutteluun että edes vähän pysyis tasapainossa tää tilanne.
Nyt on parempana tuo selkä ja just tulin kuntosalilta, täytyy vaan toivoo ettei siitä suuttunut ja kohta räpsähdä uudestaan..
Pieni vinkki Narcissukselle, kannattaa jo nyt treenata selkä ja vatsa lihaksia niin jaksat paremmin raskausaikana ja palautuminen siitä ei kestä niin kauaa. Mulla on aina ollut huonot molemmat lihakset. Raskausaikana en sitten pystyny liikkumaan juurikaan joten jäi kaikkien lihaksienki harjoittaminen. Raskausajasta selvisin ihan kunnialla mut nyt sen jälkeen ku ei vielä oo saanu niitä entisiäkään voimia takaisin ni käy aika raskaaksi tuo imettäminen ja pojan kantelu ja pyörittely. Ja aina sillon tällön sitten ne selkälihakset kramppaa niin pahasti ettei kunnolla pysty ees seisomaan. Joten niistä lihaksista kannattaa tosissaan pitää huolta. Tai tätä mieltä minä ainakin olen =)

Vielä muutama päivä tiukkaa linjaa ja sitten on joulu!! Me lähdetään aikaisin perjantaina reissuun joten käyn laittaan torstaina tänne tulokset.. Toivottavasti nyt ei kuitenkaan kauheesti repsahtais jouluna. Mun poika onneksi pitää huolen ettei tuu suklaata syötyä, huomasin nimittäin että aina ku oon syöny suklaata niin raukalla hirveet vatsan väänteet ja kunnon kipu itkua iltaisin. En siis nyt koske suklaaseen lainkaan koska se tuskan huuto on jotain ihan kauheaa :'( Poika huolehtii äitin linjoista =)

Mitä muille kuuluu??? On vähän hiljentynyt tämä ketju.. Onko alku into hieman hiipunut?
 
Sehän on selvää, että ennaltaehkäisy on paras ehkäisy kaikessa :D Selkä- ja vatsalihaksista kannattaa pitää muutenkin hyvää, kun nehän toimivat koko vartalon tukikorsettina. Minulla on juuri se ongelma, että kaikki ylimääräinen kerääntyy vatsan kohdalle. Tosin vatsan alueelta saa helpommin lähtemään kiloja kuin esimerkiksi pepusta. Näin olen ymmärtänyt..

No minulla ainakin riittää puhtia kirjoitella palstalle näin uutena. Laihduttaminen (=elämäntaparemontti) ei tosin ole minulle uusi juttu siinä mielessä, että takana on jo viisi kadotettua kiloa. Mutta alkoi tuntua tylsältä yksin taistella, kun ei ole tuttavapiirissä juuri nyt ketään laihdutusintoista ;)

Napostelunhimoon olen löytänyt ainakin minulle sopivan vaihtoehdon: pienet makeat mandariinit, joita saa nyt tähän vuodenaikaan oikein makoisia. Voi aika monta mandariinia syödä siihen kalorimäärään, minkä saa pienestä karkkipussista tai suklaapatukasta.
 
..nimittäin kuuluu tänne. Vaikka ulkoilukelit ovat olleet kovin kurjat niin kaloreita on poltettu kaupoissa juoksemalla :D
Joululahjat olisi melkein reilassa,nyt voi alkaa pikku hiljaa rauhoittumaan. Kinkku täytyy muistaa hakea työpaikalta (minäkin jopa saan vaikka olen äitiys...eiku mähän olen itse asiassa kesälomalla! ) Niin tosiaan, ei ole oikein auringonotto kelit..no eipä ole bikinitkään sopivat :LOL:
Intoa löytyy,kovin on vaan hitaasti lähtenyt tämä minun prosessi käyntiin..hieman takkuilua ilmassa :whistle:
Herkut olen jättänyt kaupan hyllylle,jouluna koitan hillitysti suklaata nauttia.
Kuntosalilla en ole käynyt aikoihin :ashamed: jos sitä menisi viimeistään kinkunsulatus jumppaan seuraavaksi.
 
06.09 90kg
12.10 87,4 (-2,6kg)
26.10 86,9 (-500g)
02.11 87,0 (+100g)
09.11 86,6 (-400g)
16.11 85,5 (-1,1kg)
23.11 84,5 (-1kg)
30.11 83,8 (-700g)
14.12 82,4 (-1,4kg)
19.12 80,8 (-1,6kg)

Pudotus yhteensä 9,2 kg

Minäpä laitan jo tänään tuon tuloksen ku en perjantaina enää koneelle pääse ja keskiviikko on tuossa painonvartija rompussa mun punnituspäivä. Ja sain niin hyvän tuloksenki että ihan jo sen takia halusin sen laittaa =) Alle viikossa 1,6kg on musta jo aika hyvin. Enkä oo ees mitään ihmeellistä tehny paitsi suklaata ja karkkia en oo torstain jälkeen syöny yhtään. Mut jäätelöä ja joulutorttuja tuli kyllä maisteltua viikonloppuna :ashamed:

Sen oon huomannu että poikaa pitää imettää useammin että oisko siinäkin yks syy tuohon pudotukseen. Pitää pojalle ruveta kohta pottua antaan ku kasvaa niin kauheeta vauhtia. Jospa sitten sais itekki nukuttua vähän pitempiä pätkiä ku kaks tuntia yöllä.. |O

Toivottavasti joulun aikana tapahtuis ihme ja paino ois alle 80kg. Sitten ois mun eka etappi saavutettu. Luulen kuitenkin että en ihan tuossa onnistu mutta katsotaan.

Aivan ihanaa joulun aikaa kaikille toivotan ja jos motivaatio on nyt vähän vähissä niin aloitetaan taas ihan uudella innolla joulun jälkeen!!! Tehdään uuden vuoden lupaus että ollaan kaikki kesällä bikini kunnossa!! Ja pidetään se :LOL:

Palataan taas myöhemmin! :hug: :wave:
 
Ompas kiva mennä pitkästä aikaa jumpalle...oikein kelloa täällä kyttään että koska voisi lähteä. :D Mitenkäs muiden viikko on lähtenyt käyntiin?
Minä taas räkätaudissa,toivottavasti menisi ohi pian. Tällä kertaa onneksi vain nenä vähän vuotaa silloin tällöin. :snotty:
Muuten on meidän viikko sujunut melkeimpä kotosalla,joitakin paketteja ollaan vielä käyty tiputtamassa tuttaville ja perjantaina pitäisi mennä jouluruuat ostamaan. Sitten rauhoitutaan. :xmas:

Mutta palaan perjantaina vielä tulokset kertomaan,toivottavasti olisi iloisia uutisia täältä suunnalta! :wave:
 
Moro Narcissus ja tervetuloa mukaan!

Mä jään nyt kyllä joulutauolle. Olen kyllä jo ehkä semmoset pari päivää semmosella ollutkin kun olen suklaata rohmunnut vähän liikaakin :xmas:

Jospa palataan asiaan sit joulun pyhien jälkeen :wave:
 
Yhden miehen naisen painon seuranta:
21.10.2007 84kg
26.10.2007 82,6kg (-1,4kg)
2.11.2007 81,9kg (-700g)
9.11.2007 82,4kg (+500g)
16.11.2007 81,8kg (-600g)
23.11.2007 81,9kg (+100g)
30.11.2007 81,9kg (+/-0)
7.12.2007 83,0kg (+1,1kg)
14.12.2007 82,8kg (-200g)
21.12.2007 81,2kg (-1,6kg)


Eli pudotusta tällä viikolla -1,6kg, jess. Kaupoissa juokseminen käy lenkkeilystä! ;) Ja on ollut koko viikon niin kiirusta,ettei ole ehtinyt syödä herkkuja.
Tänään vielä pitäisi suunnistaa ruokakauppaan ja hakemaan kinkku työpaikalta. Täytyy varmaan ostaa vähän joulusuklaatakin,kunhan söisi kohtuudella,joopajoo :ashamed: :saint:Mutta sitten saa rauhoittua kotiin nauttimaan joulusta ja ylipäätänsä olla vain. Perjantaisiivous alkaa olemaan jo loppu suoralla joten ei tarvii enää stressata!
palaillaan viikon päästä taas,kevyempinä toivottavasti


Oikein rauhallista joulua kaikille :xmas: :xmas: :xmas:
 
yhden miehen nainen: Paljon onnea!! :flower:

Kunpa itsekin vielä jossain vaiheessa saisin inspiraation tuohon laihduttamiseen..

Itsellä on koko ajan mieletön väsymys, pää- ja niskasärky.. Kiitos sängyn.

Sitten, kun on töissä / koulussa, niin kotona ei kerkeä tekee mitään ja viel ois joulukiireet..
 

Yhteistyössä