Kaveria JYVÄSKYLÄSTÄ.

Olen 34-vuotias äiti Vaajakoskelta ja etsin vaunulenkeille ja kahvipöydän äärelle juttuseuraa. Poikamme täytti juuri 5 kuukautta. Autokin löytyy, joten päästään kyllä muuallekin täältä. Laitahan viestiä osoitteeseen keppi2005@hotmail.com jos haluat tutustua enempi. :wave:
 
Moi!

Täällä 28-vuotias äiti, jolla 2v ja 5kk tytöt. Ollaan lähes varmasti muuttamassa helmikuussa, viimeistään maaliskuussa miehen työn perässä Tampereelta Jyväskylään. Kaupunki on tuttu (asuin siellä vuoden vv. 2000-2001 ja lapseton siskokin siellä asuu), mutta olisi kiva päästä jo vähän "verkostoitumaan" ennen sinne muuttoa. Vielä ei ole asunnosta (vuokra) tietoa, että mihin päin muutetaan. Laita YV:tä tai spostia mimmuli81@gmail.com :D
 
Moikka kaikki. On tullut yli kolmekymmentä vastausta mammaseuraksi. Osa vähän kauempaakin. Valitettavasti en kovin monen kanssa ole kahville ehtinyt. Enkä ole löytänyt paikkaa jonne, mahtuisi enemmän mammoja kerralla. Jos laitettaisiin viestejä tai jonkin näköisiä esittelyitä tähän sivulle niin, voisi löytää seuraa tästä tai kenties nähdä isommalla porukalla joskus. :)
 
Moikka kaikki. On tullut yli kolmekymmentä vastausta mammaseuraksi. Osa vähän kauempaakin. Valitettavasti en kovin monen kanssa ole kahville ehtinyt. Enkä ole löytänyt paikkaa jonne, mahtuisi enemmän mammoja kerralla. Jos laitettaisiin viestejä tai jonkin näköisiä esittelyitä tähän sivulle niin, voisi löytää seuraa tästä tai kenties nähdä isommalla porukalla joskus. :)
 
Moikka kaikki. On tullut yli kolmekymmentä vastausta mammaseuraksi. Osa vähän kauempaakin. Valitettavasti en kovin monen kanssa ole kahville ehtinyt. Enkä ole löytänyt paikkaa jonne, mahtuisi enemmän mammoja kerralla. Jos laitettaisiin viestejä tai jonkin näköisiä esittelyitä tähän sivulle niin, voisi löytää seuraa tästä tai kenties nähdä isommalla porukalla joskus. :)
 
Minäkin laitan tänne itseni :) Eli äippä 23v ja puolivuotias pikkuneiti. Asutaan aika lähellä keskustaa ja siellä päin tuleekin pyörittyä aika usein :) Ja auto meilläkin käytössä, jos tarvii kauemmas lähteä :)
 
Myös me voitais hakea uusia leikkikavereita =) ....eli itse oon 25v ja typykkä pian 1,5v. Asustellaan Jyskän suunnalla. Autokin käytössä vaihtelevasti, joten päästään kyläilee kauemmaskin silloin tällöin tai muun harrastuksen pariin.
 
Moikka!

Olen muuttamassa miehen, 1 v tytön ja kahden koiran kanssa takaisin Jyväskylään Nenäinniemeen. Itse olen 26 v. Kaikki äippäkaverit ovat jo sielläpäin siirtyneet työelämään, joten olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin. Olisi hienoa, jos tytölle olisi mahdollisimman samanikäistä seuraa ja/tai äidille raskaana olevaa seuraa (LA 07/2010). llaakso@hytti.uku.fi
 
Ilmottaudun tähän ketjuun mukaan! Itse olen 25v. ja lapset on 3 ja 5 vuotiaat ja asumme jyskässä. Olemme muuttaneet reilu vuosi sitten jyväskylään mutta kehenkään ei ole pahemmin tullut tutustuttua joten aika olisi korjata tilanne.! =) Laitelkaa yviestiä niin vaihdetaan meiliosotteita josta minut parhaiten saa kiinni. =)
 
ilmoittaudun myös mukaan ketjuun :) ikää on 22 ja lapset on 5v ja 4kk tyttö ja poika. Asustelemme täällä säynätsalossa. Itselläni ei oikein ole ystäviä joilla olisi lapsia joten nyt olisi hieman hakusessa sellaisia :)
 
Täällä kohta 20v mamma ja heinäkuussa/09 syntynyt tyttö. Mamma kavereita vailla, "ennen kuin seinät kaatuu päälle!"... Kavereilla ei lapsia ole, joten päivät käy melko pitkäksi tytön kanssa kaksin... :/
Olisi kyllä mahtavaa jos saisi järjestettyä jonkinlaisen tapaamisen muiden äitien ja lasten kesken! Koska meitä kyllä varmasti riittää näinkin suuressa kaupungissa!! :) Olisiko ideoita?
 
Ja täällä huutelee 4kk vanhan pojan äitee täältä Kangaslammen suunnalta, joka on myöskin jo leipiintynyt istumaan täällä kotona toimettomana pojan kanssa kaksin päivisin :) Ja ikää itsellä on 22v.. Eli jos seuraa kaipaat niin laitteles vaikka yksityisviestiä tulemaan! Itselläni on auto käytössä että pääsen kyllä liikkumaankin täältä kotoa.. :wave:
 
Moikka. Olisin kanssa kiinnostunut isommasta tapaamisesta. Yritinkin sellaista järjestää mutta, paikka on hakusessa. Ihan pienien lasten kanssa on helppo lähteä ihan vaan kahvillekin tietysti.
Itse käyn usein tuossa tourutuvalla neidin 5kk kanssa. Ihan noin vinkkinä. Itse olen kovasti tykännyt.
 

Yhteistyössä