Kaverilla viikkoja 36+5 ja yrittää vauhdittaa synytystä.

  • Viestiketjun aloittaja ei ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:
no eihän ne konstit auta jos synnytys ei muuten ole käynnistymässä. pöljä vaan kuluttaa voimiaan ihan turhaan.
kyllä sillä paikat on jo synnytyskunnossa ja vauvakin laskeutunut.
Supistellut viikolta 20lähtien.

Ei hän siis rehki tarkoituksella vaan puuhailee paljon vaikka lääkäri nimenomaan neuvoi lepäämään. On kuulemma jo ihan valmis lupumaan vatsasta.
 
vmk
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Minä siivosin vauvaa varten ja seksiä oli kyllä päivittäin ihan loppuun saakka. Saunassa oli ihana käydä kun lämpö hyväili kipeää selkää.
Ja lapsi syntyi käynnistettynä 41+5....
So?

sun tilantees on voinut olla hieman eri kuin ap:lla
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Saunaa ei suositella.
Voipi tehdä hallaa syntymättömälle lapselle.
Enkä muista mitä ja miten,tuosta oli juttua kuopusta odottaessa eli 2 vuotta sitten.
:LOL:

kyllä mulla on ihan terveet lapset vaikka ahkera saunoja olinkin.

Ihan voi omaa maalaisjärkeä käyttää eikä uskoa kaikki pelotuksia.
 
viers
Alkuperäinen kirjoittaja miitzuli:
mulla supisteli päivittäin jo ennen 20 viikkoa,muksu synty viikolla 41+6.ei mulla ainakaan mitkään rehkimiset auttanut!se tulee kun on tullakseen!
niin varmaan joo.

mulla supisteli heti plussasta lähtien ja vauva synty sit 3viikkoa yli la:n
 
piste
Alkuperäinen kirjoittaja miitzuli:
mulla supisteli päivittäin jo ennen 20 viikkoa,muksu synty viikolla 41+6.ei mulla ainakaan mitkään rehkimiset auttanut!se tulee kun on tullakseen!
tainnut olla tuo supistelu kuvitelmaasi. ;)

niinkuin usealla muullakin täällä.

kyllä se on niin jos oikeasti supistelee noilta viikoilta jo niin ei se vauva mene yliaikaiseksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Saunaa ei suositella.
Voipi tehdä hallaa syntymättömälle lapselle.
Enkä muista mitä ja miten,tuosta oli juttua kuopusta odottaessa eli 2 vuotta sitten.
ei multa ainakaan saunaa oo kielletty. terkkari nimenomaan sanoi, että jos uimaankin haluaa niin sitten pitää nopeasti mennä pesulle ja saunaan niin ei tuu mitään :) ja tästä on aikaa pari viikkoa ja viikkoja nyt 35+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Saunaa ei suositella.
Voipi tehdä hallaa syntymättömälle lapselle.
Enkä muista mitä ja miten,tuosta oli juttua kuopusta odottaessa eli 2 vuotta sitten.
:LOL:

kyllä mulla on ihan terveet lapset vaikka ahkera saunoja olinkin.

Ihan voi omaa maalaisjärkeä käyttää eikä uskoa kaikki pelotuksia.

Ei normaali saunomisesta mitään haittaa ole.Mutta jos siellä nyt aletaan aikaa viettämään tuohon tyyliin kuten ap kirjoitti ei ole hyvä.
Sorry että viittasin huonosti kirjoitukseen.


 
Tätä minä en ole ikinä ymmärtänyt. Onko kivaa sitten kun lapsi on niin pieni, ettei jaksa imeä tissiä? Tai se sairastuu kun immuniteetti on niin heikko? Ei mtn h*lvetinkään järkeä. Itsehän se on varmaan raskaaksi halunnut? Kestäköön nyt sen.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Tätä minä en ole ikinä ymmärtänyt. Onko kivaa sitten kun lapsi on niin pieni, ettei jaksa imeä tissiä? Tai se sairastuu kun immuniteetti on niin heikko? Ei mtn h*lvetinkään järkeä. Itsehän se on varmaan raskaaksi halunnut? Kestäköön nyt sen.
Pieni???

johan se o kuule täysiaikainen 2päivän päästä kun tulee 37 täyteen.

mees hiukka opiskelemaan ennen kuin suustas sammakoita lasket.


ihan huoletta voi elää normaalia arkea, täysin valmis tulemaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Saunaa ei suositella.
Voipi tehdä hallaa syntymättömälle lapselle.
Enkä muista mitä ja miten,tuosta oli juttua kuopusta odottaessa eli 2 vuotta sitten.
:LOL:

kyllä mulla on ihan terveet lapset vaikka ahkera saunoja olinkin.

Ihan voi omaa maalaisjärkeä käyttää eikä uskoa kaikki pelotuksia.

Ei normaali saunomisesta mitään haittaa ole.Mutta jos siellä nyt aletaan aikaa viettämään tuohon tyyliin kuten ap kirjoitti ei ole hyvä.
Sorry että viittasin huonosti kirjoitukseen.
niin millälailla?

joka ilta? mitä sitten?

aivan vapaasti voi käydä.
 
Daa
Alkuperäinen kirjoittaja piste:
Alkuperäinen kirjoittaja miitzuli:
mulla supisteli päivittäin jo ennen 20 viikkoa,muksu synty viikolla 41+6.ei mulla ainakaan mitkään rehkimiset auttanut!se tulee kun on tullakseen!
tainnut olla tuo supistelu kuvitelmaasi. ;)

niinkuin usealla muullakin täällä.

kyllä se on niin jos oikeasti supistelee noilta viikoilta jo niin ei se vauva mene yliaikaiseksi.
Ai meillä on tohtori paikalla. Itse olen joutunut olemaan synnyttämättömien osastolla voimakkaiden supistusten takia 21 viikolla ja yliaikaiseksi meni loppujen lopuksi..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
ihan huoletta voi elää normaalia arkea, täysin valmis tulemaan.
Mitä normaalia arkea on aamusta iltaan huhkiminen ja ylenmääräinen saunominen?
no sitä mä en ihmettele et sun normi arkees kuuluu sohva ja sipsipussi ;)

mut toisilla katsos se perse liikkuu sohvalta ja on intoa ja halua tehdä asioita.
 
oma vika
Alkuperäinen kirjoittaja Daa:
Alkuperäinen kirjoittaja piste:
Alkuperäinen kirjoittaja miitzuli:
mulla supisteli päivittäin jo ennen 20 viikkoa,muksu synty viikolla 41+6.ei mulla ainakaan mitkään rehkimiset auttanut!se tulee kun on tullakseen!
tainnut olla tuo supistelu kuvitelmaasi. ;)

niinkuin usealla muullakin täällä.

kyllä se on niin jos oikeasti supistelee noilta viikoilta jo niin ei se vauva mene yliaikaiseksi.
Ai meillä on tohtori paikalla. Itse olen joutunut olemaan synnyttämättömien osastolla voimakkaiden supistusten takia 21 viikolla ja yliaikaiseksi meni loppujen lopuksi..
;) ;) mitäs olit niin kauan.
 

Yhteistyössä