kaverin mies yritti itsaria, nyt lapset mulla hoidossa täällä ja kaveri etsii miestään josko voisi vielä pelastaa..

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Jeps. Pakko sen verran sanoa omaa kantaa, että tervejärkinen ihminen ei IKINÄ yritä tappaa itseensä. Aina jollain muotoo on pakko olla vintistä pari fikkarii pimeenä. That´s it.
Jaa siulla on sitte henk. koht. tietoa....??

T.pari fikkarii pimeenä
 
meil meni mein äitin kanssa tuo hoitoon saaminen ensin soitto lääkärille ja tilanteen kertominen jonka johdosta lääkäri teki virka-apu pyynnön poliisille. Tosin meillä se oli aika vaikea tie kun kesken kaiken tuota vaihtu lääkäri ja toinen oli sit eri mieltä! Ne oli näit tk lääkäreitä. Loppujen lopuks sit äiti itse meni seikkaileen sekavuuksineen keskussairaalaan ja sieltä lähetettiin sitten lopuks pakkohoitoon.
 
taas
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Juu ei mulla hätää ole, mutta kaverin jaksaminen huolettaa ja se että miten hän selviää jos oikeesti jotain kamalaa sattuu. kaksi lastakin kuitenkin. Ja tällä miehellä siis taustalla mielenterveysongelmia, joihin lääkitys jatkuvaa. Nyt oli vain sitten lääkkeet sekoittaneet pään, kaikkea ne lääkärit määrääkin.
tiedäx että mun isälle kävi niin että kerran selasin sen purkkeja. Hän oli ryyppäämässä ja lääkkeet mukana.

Katsoin että kummatkin lääkkeet viinan kanssa on tappavia.
Sekä hulluinta niin ilman viinaa nämä lääkkeet on yhdessä sitten niin vaarallisia että voi aiheuttaa pahimmassa tapauksessa kuoleman. Eli täysi kielto että samaan aikaan määrätään.

marssin lääkärin puheille ja hän vain sanoi ettei ole "erkkiä" edes koskaan nähnyt eikä potilas tietoja lukenut.

uusinut vaan kaikki lääkkeet mitä eri lääkärit on määrännyt.
että näitä lääkäreitä on joka lähtöön!
ja tosiaan tuo M1 lähete on selvä jos hänellä on jo entuudetaan todettu mielenterveysongelmia.

haleja ja jaksamista
 
kysymys
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Mies oli päivällä lähtenyt kun oli ollut yksin kotona. Joskus 1 aikaan varmaan.
HUI!!! Pikkasen mulla ois paniikki, siis aivan kauheeta :( :( Pakkohan se on löytyä, ei voi olla totta.

Sanoiko onko lääkkeet jo otettu vai aikoiko ottaa?? Yrittäähän kaverisi välillä soittaa ja kokeilla onko puh päällä???
 
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Mies oli päivällä lähtenyt kun oli ollut yksin kotona. Joskus 1 aikaan varmaan.
HUI!!! Pikkasen mulla ois paniikki, siis aivan kauheeta :( :( Pakkohan se on löytyä, ei voi olla totta.

Sanoiko onko lääkkeet jo otettu vai aikoiko ottaa?? Yrittäähän kaverisi välillä soittaa ja kokeilla onko puh päällä???
sanoi, että on otettu melkein kaikki. Tästä parisen tuntia kun hänestä viimeksi kuului. Kaveri koittaa soittaa kokoajan.
Mukana kolmen kuukauden mielialalääkkeet.
 
A shadieeyah
ja nyt annetaan se vouhkaamisen lähete koodejen kanssa olla jetsulleen. tehkää niistä oma ketju ja tapelkaa mutta antakaa tän ketjun olla siistinä.
Ap on aidosti huolissaan ystävänsä miehestä :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
 
vierailija
Hyvä että keskustelua vähän siistittiin. Ihme juttu kun joidenkin pitää tunkea toisten ketjuun pätemään ja kinastelemaan kuin pikku lapset. Varsinkin kun kyseessä on tällainen hätä! Varmasti ap ja hänen ystävänsä tekevät kaikkensa, että mies löytyy elävänä!
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Hyvä että keskustelua vähän siistittiin. Ihme juttu kun joidenkin pitää tunkea toisten ketjuun pätemään ja kinastelemaan kuin pikku lapset. Varsinkin kun kyseessä on tällainen hätä! Varmasti ap ja hänen ystävänsä tekevät kaikkensa, että mies löytyy elävänä!
juu ja vastaisuudessa ne tullaan myös poistamaan oli faktaa tai mutta täyttää pikku hiljaa massapostaamisen merkit kun jatkuvasti tungetaan sitä tahan.
Annetaan ap:lle apumme ja annetaan ketjun pysyä siistinä.
Tapelkaa lähetekoodeista eri ketjussa
 
täysin vieras
Olenkohan ymmärtänyt jotain väärin, kun mulla on sellainen mielikuva et kännykän pystyy paikantamaan niin kauan kuin sim-kortti on puhelimessa....että se lähettää niin kauan jotain viestiä/singnaalia? Et puhelin saa olla kiinni ja et akkukin sais olla virraton..... Voin olla kyllä väärässäkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
ja nyt annetaan se vouhkaamisen lähete koodejen kanssa olla jetsulleen. tehkää niistä oma ketju ja tapelkaa mutta antakaa tän ketjun olla siistinä.
Ap on aidosti huolissaan ystävänsä miehestä :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
peesaan,potilastakaan vielä löydetty!

:kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Hyvä että keskustelua vähän siistittiin. Ihme juttu kun joidenkin pitää tunkea toisten ketjuun pätemään ja kinastelemaan kuin pikku lapset. Varsinkin kun kyseessä on tällainen hätä! Varmasti ap ja hänen ystävänsä tekevät kaikkensa, että mies löytyy elävänä!

pahoittelen, että en pitänyt suutani kiinni, vaan tungin tähän ketjuun. Näköjään minun sanomiseni katsottiin parhaaksi poistaa, joten olkoon niin sitten. Anteeksi ap, jos osaltani sotkin tämän ketjun. Uskokaa ketä tahdotte. Toivottavasti tilanne ratkeaa parhain päin. :flower:
 
jälleen
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Hyvä että keskustelua vähän siistittiin. Ihme juttu kun joidenkin pitää tunkea toisten ketjuun pätemään ja kinastelemaan kuin pikku lapset. Varsinkin kun kyseessä on tällainen hätä! Varmasti ap ja hänen ystävänsä tekevät kaikkensa, että mies löytyy elävänä!
juu ja vastaisuudessa ne tullaan myös poistamaan oli faktaa tai mutta täyttää pikku hiljaa massapostaamisen merkit kun jatkuvasti tungetaan sitä tahan.
Annetaan ap:lle apumme ja annetaan ketjun pysyä siistinä.
Tapelkaa lähetekoodeista eri ketjussa
no niinpä. Miksi pitää joidenkin tulla inttämään vastaa vaikka todisteita on sivukaupalla ja lähteet.

pitäisikö sitä siistimistä miettiä niin että otetaan ne pois jotka jatkuvasti tulee pistämään väärää tietoa. Kun jokainen kyllä kykenee lukemaan lähteen ja tietää mikä on fakta.

aika mielipuolisesti täällä näitä tehdään.
 

Yhteistyössä