Kaverini menossa naimisiin, löysin mieheltään seuranhakuilmon netistä...

  • Viestiketjun aloittaja kaveri
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nainen 45:
aika vaikea tilanne mutta jo sie meet sanomaan siitä ni luulen ettei usko...kokemusta nääs löytyy , erään kaverin mies petti ja mie typerys menin sit kertomaan asiasta kun nähnyt useamman kerran saman naisen kans baaris mis oon duunis välillä. jälkikäteen sit kaveri tuli itkien miun luo ja kertoi että mies pettäny ja ois kuulemma pitäny uskoo minua..jälkiviisaana hyvä sanoa, kaveri luuli et mie olin kiinnostunu sen ukosta :( miul on oma perhe
Jotain tällästä mäkin ajattelen... Ettei sitten uskokaan.. Jos luulee että minä ite oisin sen ilmon sinne värkänny ja kuvamn lisänny... :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Laita kaverillesi uudesta tunnistamattomasta sähköpostiosoitteesta "tuntemattomana" linkki tai muut tiedot tuosta deitti-ilmoituksesta. Näin et välttämättä itse kärähtäisi, ja teiltä ei menis välit, jos pokka itelläs kestää salata sen et kuka viestin laittoi.
Selvittäkööt sitten itse asiansa...
Mä itse haluisin kyllä tietää mitä mies puuhailee, mutta kaikista ei voi sanoo miten reagoi...
Tää on hyvä vinkki!
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jotain tällästä mäkin ajattelen... Ettei sitten uskokaan.. Jos luulee että minä ite oisin sen ilmon sinne värkänny ja kuvamn lisänny... :(
No voi herranjestas. Älä sitten kerro. Mene häihin ja katso sivusta kun ystäväsi menee naimisiin petollisen äijän kanssa.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen 45:
aika vaikea tilanne mutta jo sie meet sanomaan siitä ni luulen ettei usko...kokemusta nääs löytyy , erään kaverin mies petti ja mie typerys menin sit kertomaan asiasta kun nähnyt useamman kerran saman naisen kans baaris mis oon duunis välillä. jälkikäteen sit kaveri tuli itkien miun luo ja kertoi että mies pettäny ja ois kuulemma pitäny uskoo minua..jälkiviisaana hyvä sanoa, kaveri luuli et mie olin kiinnostunu sen ukosta :( miul on oma perhe
Jotain tällästä mäkin ajattelen... Ettei sitten uskokaan.. Jos luulee että minä ite oisin sen ilmon sinne värkänny ja kuvamn lisänny... :(
okei.. tota, kuulostaa aika kipeeltä.
 
Lili
Mä laittasin varmaan ihan viattomana kaverille että "aika hauska juttu, te olette menossa jo naimisiin ja miehen ilmoitus on unohtunut nettiin." Saa kaveri sitten itse todeta että on tuore ilmoitus.
 
ap
Kirjotin tästä meidän yhteiselle kaverille. Nyt vähän jo kaduttaa :/ Mutta onko väärin jakaa tätä tietoa... Päättäköön hän sitte mitä tekee, ovat läheisempiäkin...
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kirjotin tästä meidän yhteiselle kaverille. Nyt vähän jo kaduttaa :/ Mutta onko väärin jakaa tätä tietoa... Päättäköön hän sitte mitä tekee, ovat läheisempiäkin...
no musta tää on typerintä mitä voi tehdä. :D kerrot muille, muttet itse asianosaiselle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kirjotin tästä meidän yhteiselle kaverille. Nyt vähän jo kaduttaa :/ Mutta onko väärin jakaa tätä tietoa... Päättäköön hän sitte mitä tekee, ovat läheisempiäkin...
no musta tää on typerintä mitä voi tehdä. :D kerrot muille, muttet itse asianosaiselle.
Olisin kyllä itsekin voinut sortua tähän... Yhden kaverin nyt ymmärtää, mutta jos tyyliin kaikki muut paitsi tuleva morsmaikku tietää, niin eri asia ja voisin kyllä katkasta suhun välit... Mutta hankalia nää...
 
jaa
Jos kyseessä esim suomi24, niin siellä näkyy edellinen kirjautuimispäivä deittiprofiilissa, vaikka olisi vaan käynyt meilit katsomassa.
Kun sekä deitti että meili on saman profiilin alla.. Joten voi hyvin olla, että ilmoitus on vanha, vaan meilit on luettu.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Jos kyseessä esim suomi24, niin siellä näkyy edellinen kirjautuimispäivä deittiprofiilissa, vaikka olisi vaan käynyt meilit katsomassa.
Kun sekä deitti että meili on saman profiilin alla.. Joten voi hyvin olla, että ilmoitus on vanha, vaan meilit on luettu.
Kyseessä on just suomi24. Mutta pari on ollu kyllä tosi monta vuotta yhessä... Säilytetäänkö treffiprofiilit jos niitä ei käytetä... Hitto, mua harmittaa nyt kun laitin kaverille linkin tuosta :( Ois pitäny vaan antaa olla :(
 

Yhteistyössä