kaverini synnyti naimisissa olevalle miehelle keskosen

  • Viestiketjun aloittaja kulkunen
  • Ensimmäinen viesti
kulkunen
Kaverini on seurustellut pitkään naimisissa olevan miehen kanssa. Tuli raskaaksi ja sopivat että pitää lapsen. Miehen ei tarvitse tunnustaa lasta, mutta maksaa kaiken. On ostellut vaunut, sängyt, kaiken tarpeellisen ja maksaa elatusta kunhan vain oma vaimo ei saa tietää. Nyt vauva syntyi keskosena. On siinä miehellä pokkaa olla oman vaimon luona ja miettiä miten pikkuinen jaksaa....ai että oksettaa koko touhu. Säälittää niin se vaimo ja se pikkuinen :'(
 
kulkunen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 08:15 vieras kirjoitti:
Provotutkani piippasi juuri.
Mutta ihan oikeasti tämä on totta. enkä todellakaan usko että tämä on ainoa "susi" pari ja tämä pikkuinen on ainoa pikkuinen tässä maassa jonka isi on naimisissa toisaalla. Mua vään niin kovasti ärsyttää tämä niiden touhu kun itse olen naimisissa ja ajattelen jos mun ukkoni tekisi jotain tuollaista. Tällä miehellä ja hänen omalla vaimollaan ei ole lapsia, en tiedä ovatko yrittäneetkään. Heillä on yhteinen yritys ja omaisuutta, asunto ja osakkeita. Mies on sanonut että niiden takia ei voi erota. aika tekosyyltä kuulostaa, minusta. Jos vaimo saa tietää lapsesta niin onnistuukohan ero sitten?
 
näinon
Totta voi hyvinkin olla. Kyllä on maailma täynnä aviopareja jotka ei ole rakkauden takia yhdessä. Eli kaikki materiaali on tärkeämpää kuin puoliso, ostellaan talot ja pelit. Ehkä aviomies kaipasi myös rakkautta, otti "tyttöystävän" ja elää toista elämää salaa...
 
XXS
Eiköhän olisi miehen syytä kertoa koko juttu vaimolleen. Kyllä tuollainen asia kuitenkin jossain vaiheessa paljastuu ja parempi olisi vaimon kuulla se mieheltään kuin jostain muualta.
 
kulkunen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 08:22 Tämätyttö kirjoitti:
Eiköhän olisi miehen syytä kertoa koko juttu vaimolleen. Kyllä tuollainen asia kuitenkin jossain vaiheessa paljastuu ja parempi olisi vaimon kuulla se mieheltään kuin jostain muualta.
Vaan kun ei kerro. Mies yritti joku aika sitten laittaa välit poikki tähän kaveriini (muu syy kuin tämä vauva). Mutta kaverini alkoi kiristämään että ilmoittaa vauvasta vaimolle ja laittaa vielä lehteenkin ilmoituksen kun vauva syntyy :kieh: :kieh: :kieh:
Nyt ovat sitten niin onnellisia (muka) Mies osteli vauvalle ja kaverilleni vaikka mitä hyvitykseksi ja mielestäni vaimentaen kaverini suun. Eli ei halua paljastua. Epäilen että omaisuus on vaimon nimissä (en oikeasti tiedä) ja pelkää elintasonsa huonontumista eikä mitään muuta. Nyt kun on tuota hilloa millä mällätä.
 
kulkunen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 08:22 ilveskissanminttu kirjoitti:
Miehen kannalta harmi et vauva syntyi keksosena. Jutustasi sai sen käsityksen, että täysiaikainen vauva olisi ollut ihan eri asia :whistle:
Ihmettelen muutenkin miehen pokkaa mutta varsinkin nyt kun vauva syntyi keskosena ja hänen tilansa voi muuttua milloin vain. Miten voi olla niin pokkana kotonaan vaimonsa luona ettei vaimo ihmettele mitään?
Varmaan täysiaikainenkin vauva herättää tunteita ja laittaa perhosia vatsaan mutta itsestäni tuntuu että miten voisi peitellä omaa huoltaan omasta lapsestaan? No sehän onkin Kusipää mies.....
 
Joo kyllä näitä tapahtuu myös tosi elämässä. Tiedän tältä kylältä yhden miehen jolle kans "tyttöystävä" synnytti lapsen ja kaiken huipuksi oli oman virallisen vaimon kanssa vielä yhtä aikaa laitoksella. Tiedän myös toisenkin tapauksen.
 
Samantapaisen tarinan tiedän minäkin....ja ihan tuore tapaus onkin. Nainen synnytti miehelle lapsen tällä viikolla joka syntyi keskosena. Mies on varattu ja asia salataan miehen puolisolta. En ymmärrä miten ihmiset voi olla noin julmia toisia kohtaan.Meitä on moneen junaan....
 
Harmaana nyt
Minä avioparin, heillä on muutama lapsi. Miehellä on lapsi vaimon kaverin kanssa. Avioparin lapsi sekä ystävättären lapsi ovat kutakuinkin saman ikäisiä ja ovat saman ikäisiä. Leikkivät yhdessä ja moni "luulee" heitä veljeksiksi. Kuten oikeassa elämässä ovatkin, vaimo vaan ei tiedä tästä mitään ja ihme kyllä ei ei osaa arvatakkaan :/
 
Harmaana nyt
Minä tiedän avioparin, heillä on muutama lapsi. Miehellä on lapsi vaimon kaverin kanssa. Avioparin lapsi sekä ystävättären lapsi ovat kutakuinkin saman ikäisiä ja ovat saman näköisiä. Leikkivät yhdessä ja moni "luulee" heitä veljeksiksi. Kuten oikeassa elämässä ovatkin, vaimo vaan ei tiedä tästä mitään ja ihme kyllä ei ei osaa arvatakkaan :/
 
höh
prova tai ei, kaikenlaisia tapauksisa sitä löytyy.

Ihmetyttää mitä tuo kaverisi mieheltä haluaa? Isän lapselleen? Siis läsnäolevan isäns vakkei tämä papereilla sitä olisikaan. Vai vaan rahaa ja tavaroita sun muuta etuutta tämän kautta. Onko hän kertonut isän henkilöllisyydestä muille? Tuollaisilla asioilla kun on tapana levitä vaikkei näin haluaisikaan...

Ja mitä mies itse suunnittelee? Olla läsnä lapsen elämässä vai vaan rahoittaa tämän kuluja? Luikerrella pikkuhiljaa eroon tilanteesta vai jatkaa suhdetta lapsen äitiin? Asian pitäminen salassa omalta vaimolta on vaikeaa.
 

Yhteistyössä