Kaveripiirillä karvat ja sama mies parikymppisestä asti. Outoako?

  • Viestiketjun aloittaja tavallinen vai outo?
  • Ensimmäinen viesti
tavallinen vai outo?
Kummastelen tätä palstaa lukiessa, että onko tämä kirjoittelijaporukka jotenkin erikoista vai onko mun kaveripiiri erikoista???

Karva-asioista kun niin usein kirjoitetaan, niin mun kavereista ei KUKAAN aja - jotkut siistii vähän. Ja sentään olen kymmenien kavereiden kanssa saunonut tässä vuosien varrella. Lisäksi kavereilla on järjestään miehet sellaisia, joiden kanssa alkoivat seurustella +-20-vuotiaina. Nyt ollaan n. 35-vuotiaita.
 
6xäiti
Jaa-a , meillä on karvat ja ollaan oltu yhdessä noin 28v, 15v asti. Enpä ole asiaa sen kummemmin ajatellut, toki tätä palstaa lukiessa väkisin törmää tuohon karva-asiaan. Itse en lähtisi karvoja ajelemaan kokonaan, sänki on niin karmeaa, mutta kukin tavallaan.
Mies ei moiti karvoja, joten miksi ajelisinkaan.
 
tavallinen vai outo?
Lähikuva ja todisteet mukaan.

Mutta siis onko tää oikeesti näin erikoista? Sitä taitaa elää jossain kuplassa. Mietin vain, että jos onkin toisinpäin, että täällä palstalla pitää meteliä jotkut harvat? (Huomaatteko, etten pysty uskomaan tätä todeksi - olenko vähemmistöryhmän edustaja?! :D)
 
Nohh
Miksi pitää heti ajatella outona asiaa, joihin on monta eri tapaa tehdä. Kuten nuo karvat. Miksi kumpikaan (karvallisuus/karvattomuus) olisi OUTOA? Sinä ja kaverisi olette selvästi eri tyylillä toimivia kuin minä ja kaverini (Helsingistä ollaan), mutta mitä sitten? En pidä sinua outona, enkä todellakaan pidä itseänikään.

Ja mitä tuo pitkä parisuhde nyt sinua ihmetyttää? Jotkut löytävät puolison teininä, jotkut yli kolmekymppisenä jne.
 
"Vieras."
Itse en tunne yhtään alle 60v naista joka ei karvojaan ajelisi. 90-luvun lopulla näin Lohjan sairaalassa yhden sh:n karvaiset jalat...ja kyllä olikin niin karmeat että syöpyi mieleen.
 
[QUOTE="Vieras.";29497382]Itse en tunne yhtään alle 60v naista joka ei karvojaan ajelisi. 90-luvun lopulla näin Lohjan sairaalassa yhden sh:n karvaiset jalat...ja kyllä olikin niin karmeat että syöpyi mieleen.[/QUOTE]
Tässä nyt tuskin puhutaan säärikarvoista :whistle:
 
öm33
Kovin vaikea sanoa kun noista asioista ei tule kavereiden kanssa juteltua. Toki ihmisistä joiden kanssa ole ollut tekemisissä parikymppisestä asti tiedän suurin piirtein ovatko he saman miehen kanssa edellee vai ovatko jossakin vaiheessa vaihtaneet. (parisuhde statuksen perusteella molempia löytyy).
 
TyttöNormaali
Kummastelen tätä palstaa lukiessa, että onko tämä kirjoittelijaporukka jotenkin erikoista vai onko mun kaveripiiri erikoista???

Karva-asioista kun niin usein kirjoitetaan, niin mun kavereista ei KUKAAN aja - jotkut siistii vähän. Ja sentään olen kymmenien kavereiden kanssa saunonut tässä vuosien varrella. Lisäksi kavereilla on järjestään miehet sellaisia, joiden kanssa alkoivat seurustella +-20-vuotiaina. Nyt ollaan n. 35-vuotiaita.
Loistavaa!
Meillä sama juttu!
Kukaan mun kaverista, enkä minä ole ajanut häpykarvoja koskaan. Yksi kaveri vähän siistinyt koska kasvaa jo navassa asti.
Myöskin persekarva on naturell, eli silkkiset karvat kankussa.
Mies tykkää ja appiukko kehuu että ompa ihana villanen nainen <3
Mulla tosiaan on kunnon karvahattu jalkovälissä, tai niinkun mies kutsuu: vitun karvalakki joka haisee kilometrin päähän menkalle ja kuselle.
Myös rekkamiehen pastillit on näyttävät.
 
[QUOTE="jjjj";29497414]Tämän aloituksen tarkoitus oli varmaan kertoa, että karvattomat naiset ovat kevytkenkäisiä hupakoita, jotka eivät pysty pitkään parisuhteeseen?[/QUOTE]
No eikö ne sitten ole? :xmas:
Elokuvissakin joskus kolmekin äijää molottaa samaan aikaan. Se ei ole kestävän parisuhteen perusta ettäs tiedät.
 
tavallinen vai outo?
Alkuperäinen kirjoittaja TyttöNormaali;29497417:
Loistavaa!
Meillä sama juttu!
Kukaan mun kaverista, enkä minä ole ajanut häpykarvoja koskaan. Yksi kaveri vähän siistinyt koska kasvaa jo navassa asti.
Myöskin persekarva on naturell, eli silkkiset karvat kankussa.
Mies tykkää ja appiukko kehuu että ompa ihana villanen nainen <3
Mulla tosiaan on kunnon karvahattu jalkovälissä, tai niinkun mies kutsuu: vitun karvalakki joka haisee kilometrin päähän menkalle ja kuselle.
Myös rekkamiehen pastillit on näyttävät.
:D :D :D siis ilmeisen outoa taitaa mun kaveripiiri teidän mielestä olla :D
 

Yhteistyössä