kaverit suunnitteli meidän kesän..

...ja vähän muidenkin.
Elikä kolme paria pitää häät tänä kesänä kaikki samaa kaveripiiriä. Sopivat keskenään ettei tule päällekkyyksiä että perättäisinä viikonloppuina pitävät häät. Samoin polttarit peräkkäisinä viikonloppuina yhteisiä polttareita ei kuulemma voi pitää.
Nyt olis sitten ensin kesäkuun jokainen viikonloppu polttareita pe miehet ja la naiset juhlimassa. Heinäkuussa häät ja yllätys yllätys ilman lapsia nekin.
Perheelliselle tuottaa hiukan haasteita miten ton sais järjestettyä. Heinäkuussa meidän molempien vanhemmatkin lomailee ja jouduttais kuskaamaan lapset 400km päähän hoitoon häitä varten.
Sama ongelma muillakin "lapsellisilla" perheillä kiva olis mennä mutta....
Kaikkiin "tapahtumiin"ei voida osallistua ja sitten joku loukkaantuu kun hänen juhlat jää väliin.
Harmittaa kun on jo nyt saanut kuulla jupinaa siitä että ei juhlat muka kelpaa kun lapset ei saa tulla. Ei se vaan oo niin helppoa järjestää lapsia hoitoon keskellä kesää joka viikonloppu.
 
No jopas on ystävällisiä kavereita.. Miksi ei yhteiset polttarit kelpaa? ei kait nyt kellään ole vara joka vkl lähtä baanalle, vielläpä perheen molempien vanhempien?

Ja nuo lapsettomat häät, me ei päästä ikinä moisiin koska emme saa lapsia mihinkään..
 
no tekisin ehkä niin että menisin häihin mutten polttareihin, ne häät kuitenkin se juttu. siis jos olette ylipäänsä menossa. ja miksei lapsia taaskaan saa ottaa mukaan? en ymmärrä...

aika moisia kavereita, ei taida heillä olla lapsia...

en tiiä, mun olis ainakin vaikee olla erossa jo kolmenakin peräkkäisenä viikonloppuna häiden takia lapsesta, saati sitten vielä noi polttarit päälle. koko kesähän siinä menee.

 
Vaikee tilanne. Polttarit ainakin olis pakko jättää väliin tuossa tilanteessa, jos häihin aikois mennä. Ei meillä ainakaan löytyisi rahaa viettää polttareita 6 kertaa jos siis molemmat olis menossa ja siihen päälle vielä kolmet häät. Hui ! Kumma ettei yhteiset polttarit onnistu jos todellakin sama kaveripiiri. Kyllähän sinne mukaan saisi mahtumaan sisko, kaimat ja vielä niiden kummitkin. Paljon kivaa sais aikaan kun olis iso polttariporukka jakamassa kustannuksia !

Kiinostais kans tietää onko noi kaikki häät sellaiset ettei lapset pääse mukaan ?<br><br>
 
Mun mielestä on ihan ok jos joku haluaa lapsettomat häät ja viimesen päälle polttarit, mutta sitten on ihan turha loukkaantua jos joku äiti tai iskä ei pääse osallistumaan. Mä yrittäisin varmaan päästä osallistumaan häihin mutta jättäisin polttarit väliin, ei tosiaan olisi varaa (eikä itse asiassa mielenkiintoakaan...) meillä mennä kolmena peräkkäisenä viikonloppuna kuusiin polttareihin. Ja tosiaan, kukin saa suunnitella juuri sellaiset häät kuin haluaa, ja kutsua lapset tai olla kutsumatta, mutta onhan vieraallakin oltava se valinnanvapaus haluaako/pystyykö osallistumaan vai ei. =)
 

Yhteistyössä