KEERAN VIELÄ ...

  • Viestiketjun aloittaja maukunen
  • Ensimmäinen viesti
maukunen
OLEN JO AIKAISEMMIN PUUTTUNUT ASIAAN JOKA EI PERIATTEESSA KUULU MINULLE, MUTTA.

ASUN J-PÄÄSSÄ JA TÄÄLLÄ JOTKUT VANHEMMAT PISTÄVÄT LAPSENSA ULOS AAMULLA IKÄ N, 2-3 VUOTTA.
YKSISTEEN, MITÄ TE VANHEMMAT AJATTELETTE. HEI HALOO MIETTIKÄÄPÄS VÄHÄN, MIHIN KAIKKEEN VAARAAN LAPSENNE VOIVAT JOUTUA.
PS. OLEN ONNISTUNUT MUUTAMAAN KERTAAN LÄHETTÄMÄÄN LAPSET KOTIIN ...

HERÄTKÄÄÄ... :headwall: :headwall: :headwall:

 
Mulla ei tulis mieleenkään laittaa meidän 3- vuotiasta siskon (6) kanssa pihalle, saati et yksin.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mitenköhän noiden lasten vanhemmat reagois, jos sattuis lapsille käymään jotain tai katoaisivat pihasta? Ihan oikein että olet puuttunut asiaan........ei tuon ikäiset ole valmiita vielä leikkimään keskenään pihassa.
 
Meillä ainakin pienet pojat ovat pihassa hetkittäin yksinkin. Omakotitalomme piha on aidattu ja portissa lapsilukko. Minä juoksentelen pyykkien kanssa sisään ja ulos ja teen samalla ruokaa. Hiekkalaatikko, keinut ja liukumäki on sijoitettu keittiön ikkunan alle, jotta näen pojat keittiöstä.

Hyvin on sujunut tähän asti, eikä naapuritkaan ole valittanut. Nyt on paha mieli, jos jotkut tätä näin paheksuu ja pitävät minua huonona äitinä : (
 
maukunen

ET MISSÄÄN NIMESSÄ HONO ÄITI OLE, SINUN LAPSESIHAN LEIKKIVÄT OMAKOTITALONNE PIHALLA JA VIELÄ NÄET HEIDÄT IKKUNASTASI, JA LUKKOKIN ON PORTISSA JOTEN EIHÄN HEILLÄ HUOLTA OLE... :flower:
 
On täysin eri asia laittaa noin 2-3v ikäisiä kerrostlon tai rivitalon pihalle leikkimään, kun omakotitalon. Sinä sentään kerkeet rintämään apuun jos jotain sattuu, mutta entä kerrostalossa asuva?
Kyllä mekin pidetään lapsia yksin ulkona, kun omakotitalossa asutaan. Lisäksi meillä nuo vanhimmat 7v kaksoset osaavat hetken katsomaan perään...
 
Kyllä meilläkin poika on 3-vuotiaasta leikkinyt yksinkin pihalla.Tottakai häntä on pidetty silmällä ja ikkuna tai ovi on auki niin kuuleekin mitä hommailee. Asumme omakotitalossa pienellä paikkakunnalla ja jos joku vieraskin sattuisi ilmestymään pihalle, häkissä on kaksi valpasta vahtikoiraa jotka kyllä ilmoittavat!
 
Kyllä meidän poika 3v kans menee pihalle leikkimään aamutuimaan yksikseen. Toki asun maaseudulla ja pihaan näkee hyvin mitä siellä touhailee. Poika tulee kyllä välillä ilmoittautumaan sisälle että mä olen täällä. ei mitään portteja ole mutta tuskin niitä tarvitaankaan kun näkee ikkunasta kokoajan minne päin on menossa ja näin kesällä on ikkuna auki kuulee äänistä mitä tekee. Sitten siskon kanssa mennään pihalle kun aamutoimet on suoritettu...
 

Yhteistyössä