Kehtaatko mennä kavereiden kanssa saunaan?

  • Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
No kyllä kehtaisin. Voisin mennä ja päästäisin ukonkin.

Edelleenkin olen sitä mieltä että saunomiseen ei liity mitään seksuaalista tai eroottista. Jos joku saunassa mun tissejä tuijottais ni korvasta kantaisin pihalle. Saunassa peseydytään ja puhdistaudutaan eikä tuijotella toisten sukuelimiä.

Mut en oo koskaan ventovieraiden kanssa saunonut. Tuttujen vaan ja ihan hienosti siellä on pärjätty.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
No kyllä kehtaisin. Voisin mennä ja päästäisin ukonkin.

Edelleenkin olen sitä mieltä että saunomiseen ei liity mitään seksuaalista tai eroottista. Jos joku saunassa mun tissejä tuijottais ni korvasta kantaisin pihalle. Saunassa peseydytään ja puhdistaudutaan eikä tuijotella toisten sukuelimiä.

Mut en oo koskaan ventovieraiden kanssa saunonut. Tuttujen vaan ja ihan hienosti siellä on pärjätty.
Teoriassa näin... käytännössä yhteissaunat ovat usein kännibileiden loppuhuipennus... ei niinkään puhdistautumisriitti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
No kyllä kehtaisin. Voisin mennä ja päästäisin ukonkin.

Edelleenkin olen sitä mieltä että saunomiseen ei liity mitään seksuaalista tai eroottista. Jos joku saunassa mun tissejä tuijottais ni korvasta kantaisin pihalle. Saunassa peseydytään ja puhdistaudutaan eikä tuijotella toisten sukuelimiä.

Mut en oo koskaan ventovieraiden kanssa saunonut. Tuttujen vaan ja ihan hienosti siellä on pärjätty.
Teoriassa näin... käytännössä yhteissaunat ovat usein kännibileiden loppuhuipennus... ei niinkään puhdistautumisriitti.
Mä olen sitten saunonut vaan teoriassa ;)
Pääasiassa ihan selvinpäin tai ainakin lähes, en missään kännibileissä mutta kylläkin ihan sekalaisessa porukassa.

Tollaset kännibiletouhut ei ole oikein mun juttu. Saunominen kyllä on.
 
juu kehtaan
Tykkään erityisesti kylpylöiden yhteissaunoista (hörysaunoista), kun sinne voi mennä koko perheen kanssa. Nykyään vaan on rakennettu kaikkia seiniä ja köysiä väliin. Typerää matkustaa perheen kanssa kylpylään ja istua sitten yksinään saunassa naisten puolella. Lapset on poikia (2).
Kavereiden kanssa mökillä ollaan usein yhteissaunassa.
 
akka
Alkuperäinen kirjoittaja juu kehtaan:
Tykkään erityisesti kylpylöiden yhteissaunoista (hörysaunoista), kun sinne voi mennä koko perheen kanssa. Nykyään vaan on rakennettu kaikkia seiniä ja köysiä väliin. Typerää matkustaa perheen kanssa kylpylään ja istua sitten yksinään saunassa naisten puolella. Lapset on poikia (2).
Kavereiden kanssa mökillä ollaan usein yhteissaunassa.
Niin, eiks ookki hölmöjä nuo köysiviritykset. Ei oo ainakaan muo häirinnyt vaikka joku ukko siellä höyrynhämyssä istahtaa viereen. Kuhan ei kopeloimaan ala.
 

Yhteistyössä