kehtaatko piereskellä puolisosi kuullen?

  • Viestiketjun aloittaja "pöppis"
  • Ensimmäinen viesti
"pöppis"
itse en kehtaa, seurusteltu on 3vuotta ja yhteinen lapsikin on, mutta piereskellä en kehtaa miehen kuullen. Mies ihmettelee että miksi en, mutta musta se on jotenkin oksettavaa ja sivistymätöntä. Mies ei kyllä häpeile yhtään piereskellä kuulleni ja sekin mua ällöttää, miks ei voi mennä vessaan?
 
++
Meillä ei tosiaankaan piereskellä.

Mies voi mun puolesta aloittaa jos haluaa, mutta oon tehnyt selväksi, että seksuaalinen jännite välillämme kuolee siihen paikkaan kun ruumiinkaasuja ruvetaan tarkoitukksella työntämään ulos.

Enhän minä piereskele julkisesti muuutenkaan, esim. työkavereideni edessä. Miksi oma mieheni olisi jotenkin vähempiarvoinen, että hänelle ei tarvitse olla kohtelias vaan voi sikailla??!
 
ap.
no ällöttää tyyppi en ole kyllä kertaakaan vielä tehnyt ketjua piereskelystä, enkä ole aiheesta muutenkaan ketjua nähnyt :D :D nyt taisit erehtyä tyypistä. Luulis että kirjoitustyylistä tunnistat olenko sama vai en :D ja tuota minut on ainakin kasvatettu niin että piereskely on todella oksettavaa ja sivistymätöntä koen kyllä että olen täysin luonnollisessa tilassa vaikken mieheni kuullen piereskele, ja tekeekö parisuhteesta hyvän se että voi piereskellä toisen kuullen? tiedän siis aika monta joilla parisuhde on ihan perseestä jos tuo on kriteeri hyvään parisuhteeseen :D jos parisuhteeni olisi huono niin en kai olisi lasta tehnyt?
 
minut on ainakin kasvatettu niin että piereskely on todella oksettavaa ja sivistymätöntä
Jaahas. Ei piereskelyäkään voi yleistää niin, että se on aina oksettavaa ja sivistymätöntä. Jos päästelet paukkuja juhlapuku päällä lapsesi kastetilaisuudessa, se on oksettavaa ja sivistymätöntä. MUTTA, jos istutte miehesi kanssa telkkarin ääressä illalla ja päästät yhden pierun, niin ei se minusta sinusta sivistymätöntä tee...
 
  • Tykkää
Reactions: kampanisu
..
No kyllä kehtaan! Mulla ainakin tulee maha kipeeks jos pidättelen sillon kun oikeasti pierettää. Joskus oon pidätellyt jos ollaan esim. sängyssä makoiltu ja juteltu jotain vähän syvällisempiä niin en oo kesken kaiken viittinyt mitään kunnon pierua päästää.:D
 
No en pire kenenkään kuullen kun vaan pakon edessä. En myöskään tykkää siitä että joku tulee vessan kun istun paskalla enkä oo koskaan ymmärtänyt sitä kun jotkut tytöt käy yhdessä vessassa kusella. Pieruhuumori on musta ärsyttävää. Ja ei en aijo löysätä nutturaa.
 
  • Tykkää
Reactions: masuilija.

Yhteistyössä