Kehtaatko pitää kireetä paitaa jos on läskimaha?

  • Viestiketjun aloittaja nainen mustissaan
  • Ensimmäinen viesti
nainen mustissaan
Mä en löydä mistään vaatteita ku kaikki näyttää jotenki niin härskiltä. En oo kauheen lihava mut raskaudesta jäi kunnon röllömaha. Sellanen veltto ja makkaroita pursuava, täysin venyny maha. Jos laittaa rypytetyn tunikan päälle, näyttää raskaana olevalta. Mitään vinkkejä pukeutumiseen?
 
jeps
Alkuperäinen kirjoittaja lily:
itse käytän vartalonmyötäistä mutten tiukkaa !
Totta, tarkoittaako ap nyt todellakin KIREETÄ vai vartalonmyötästä?
Tarpeeks kiree on mun mielestä karmeen näkönen täysin timmilläkin ihmisellä, kun taas sopivan mallinen mukavasti vartaloamyötäilevä voi olla hyvän näköinen paksummallakin.
Riippuu paljolti paidan materiaalista, väristä ja mallista.
 
lily
ostin viime kesänä henkalta ja maukalta liilan kuvio topin, ylhäältä vart.myöt. ja helmasta levenevä niskalenkki malli. tod nätti ja hyvä päällä mutta tuo maha.. alkuraskaudessa olin kun sen ostin että siloin ei haitannu mutta nyt.. pitääkkö vai haudatakko kaappiin ?
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja nainen mustissaan:
Mä en löydä mistään vaatteita ku kaikki näyttää jotenki niin härskiltä. En oo kauheen lihava mut raskaudesta jäi kunnon röllömaha. Sellanen veltto ja makkaroita pursuava, täysin venyny maha. Jos laittaa rypytetyn tunikan päälle, näyttää raskaana olevalta. Mitään vinkkejä pukeutumiseen?
mulla myös maha ongelmana. Kiloja oon saanut pois mutta kaikki mitä on extraa niin ne on mahassa-. Eikä ole löllömaha vaan sellainen "kiinteä" pömppömaha, eli näytän kuin olisin vähintään 7 kuulla raskaana. Kuulenkin usein kommenteja "onneksi olkoon" tutuille korjaan kommentit, mutta kaikille ventovieraille en edes jaksa korjata puistossa. Totean vaan kysymyksiin milloin sulla on laskettua aika. Että oli 3 vuotta sitten!, vetää muuten kyselijät hiljaiseksi.

En kehtaa pitää kireitä paitoja, ninpä pidn niitä löysiä tunikoita ja "kärsin" onnitteluista! Toisaalta todennäköisesti saisin tuplana onnitteluita jos pitäisin kireitä paitoja!
 
lily
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen mustissaan:
Mä en löydä mistään vaatteita ku kaikki näyttää jotenki niin härskiltä. En oo kauheen lihava mut raskaudesta jäi kunnon röllömaha. Sellanen veltto ja makkaroita pursuava, täysin venyny maha. Jos laittaa rypytetyn tunikan päälle, näyttää raskaana olevalta. Mitään vinkkejä pukeutumiseen?
mulla myös maha ongelmana. Kiloja oon saanut pois mutta kaikki mitä on extraa niin ne on mahassa-. Eikä ole löllömaha vaan sellainen "kiinteä" pömppömaha, eli näytän kuin olisin vähintään 7 kuulla raskaana. Kuulenkin usein kommenteja "onneksi olkoon" tutuille korjaan kommentit, mutta kaikille ventovieraille en edes jaksa korjata puistossa. Totean vaan kysymyksiin milloin sulla on laskettua aika. Että oli 3 vuotta sitten!, vetää muuten kyselijät hiljaiseksi.

En kehtaa pitää kireitä paitoja, ninpä pidn niitä löysiä tunikoita ja "kärsin" onnitteluista! Toisaalta todennäköisesti saisin tuplana onnitteluita jos pitäisin kireitä paitoja!
minulla myös sellsinen kiinteä pallo ! oli jo monta vuotta ennen raskaaksi tuloa eikä se paljon ole muuttunut..ehkä himpun löllömpi ja sektioarpi koristeena..
 
"tyttönen"
Olen 18v ja minullakin on kaikki täydellistä mutta tuo maha on ongelma se ärsyttää tosi paljon
Kun minä tykkään pitää napa paitaa mutta tässä vuoden aikana on tullut syötyä vähän enemmän makseta niin jos pidän napapaitaa niin minulla näkyy vain läskimakkaroita joka on tosi noloa kun poika ystäväkin on sanonut mulle että on tainnut kiloja tulla lisää olen 164cm 69kg vyötärön mitta on 90 että haluisin nämä minun läskimakkarat pois mä vihaan itteäni kun oon antanut minun mennä näin läskiksi oisiko jotain vinkiä jolla saa noi läski makkarat pois ja äkkiä koska kun mutsi tulee meille kattoo miten sujuu että enkä halua näyttää sille että olen lihonnut hirveästi
 

Yhteistyössä