Kehtaatteko mennä kauppaan tuulipuvulla tai vastaavalla?

Kehtaan mennä. Tosin kerran H&M:lle mennessä hieman mietitytti, mutta olin tulossa kaupungin toiselta puolelta yhdestä urheilujutusta tuulipuvussa ja päätin käydä katsomassa sieltä lapsille vaatteita samalla reissulla, kun kerran sattui sopivasti oleman matkan varrella. En tuota kaupassa käyntiä varten vaihtovaatteita viitsinyt ottaa mukaan.
 
Olen arjessa yleensä aina ylipukeutunut monen mielestä, koska minulla ei ole koskaan yllä pitkiä housuja, vaan aina hame tai mekko, sukkahousut, kävelykengät/korkkarit ja pusero/neule/jakku.

Eli koska minulle ei ole tuulipukua eikä verkkareita, niin en mene niissä kauppaan. Toppahousut on pakkasia varten ja niissä käyn n. 2 kertaa vuodessa kaupassa pahimpien pakkasjaksojen aikana.

Piika-äiti
 
:eek: Eiks se riitä, että ON vaatteet? Täytyykö tukka kammata samana päivänä? Riittääkö hätäponnari?

kun olen pukenut esikoisen ja rimpuilevan kuopuksen, mulla on noin 7 sekuntia aikaa suorittaa itseni pihalle ennen kuin kuopus karkaa. Jos molemmat kengät on mustat, niin se on jo aika hyvin.

Niinku kuka mua tuolla lähisokkarissa sen enempiä kattelis?
 
Helposti tuonne Supermarketiin ja S-marketiin solahtaa verkkareissa/tuulipuvussakin, jos lenkiltä tullessa kauppaan piipahtaa. Yleensäkään en mitenkään kauppaan tälläydy, sen verran katson että puhtaat on päällä olevat vaatteet.
 
Gluteus maximus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 00:53 juuei kirjoitti:
:eek: Eiks se riitä, että ON vaatteet? Täytyykö tukka kammata samana päivänä? Riittääkö hätäponnari?

kun olen pukenut esikoisen ja rimpuilevan kuopuksen, mulla on noin 7 sekuntia aikaa suorittaa itseni pihalle ennen kuin kuopus karkaa. Jos molemmat kengät on mustat, niin se on jo aika hyvin.

Niinku kuka mua tuolla lähisokkarissa sen enempiä kattelis?
Näin meilläkin!
 

Yhteistyössä