Kehtaatteko ostaa esim. Pirkka tuotteita?

vieras
:eek:
no jopas on aihe häpeillä :D
kyllä ostan silloin tällöin, jotkut merkit ei ole mun makuun pirkassa.
ja sitäpaitsi, esim pirkka lastenruoka pukit on meilläpäin ainakin kalliimpia kun piltit vai oliko bonat..
 
Rukoilijasirkka
Mä laitan aina semmosen korkeakauluksisen takin ja punaisen peruukin ja aurinkolasit. Sit mä mätän kärryn täyteen pirkkatuotteita. Kassalla seison naama punaisena peläten, että joku tunnistaa. Vilkuilen, näkeekö kukaan, kun sullon pirkkatuotteet sisareltani lainatun auton takakonttiin. Ajan syrjäiselle tielle, jossa sisareni jo odottaa (myös valeasussaan) minun autoni kanssa. Sit jaetaan pirkat ja vaihdetaan autoja.
 
Tää samainen kaveri oli ihan pöyritynyt, kun aikoinaan soitti Kelaan ettei tarvitse enää asumistukea, ja ne oli siellä pyytäneet että kaveri tekis asumistuen välitarkistuksen, eivät uskoneet puhetta että hänellä on tarpeeksi hyvät tulot maksaa itse vuokransa kokonaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.. eli miksi ei ostais halvinta vaihtoehtoa, oli se sitten Pirkkaa tai Rainbowta?
Niinpä, todella tyhmää, kun kattoo purkin kyljestä, että valmistettu siellä ja siellä ja tietää siellä olevan Saarioisten tms tehtaan. Ja sit ostais melkein samaa saarioisten kurkkusäilykettä vaan sen nimen takia. :eek:
 
akka
no höh. ostan edullista ruokaa mistä sitä vaan saa. eikös pirkka tuotteet ole kuitenkin aika laadukasta . hyvin voi syödä jos käyttää nokkeluuttaan ja viitsii tehdä paljon itse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Niinpä, todella tyhmää, kun kattoo purkin kyljestä, että valmistettu siellä ja siellä ja tietää siellä olevan Saarioisten tms tehtaan. Ja sit ostais melkein samaa saarioisten kurkkusäilykettä vaan sen nimen takia. :eek:
No silloin jos se "melkein sama" ei ole yhtä hyvänmakuista niin silloin mä kyllä ostan sitä parempaa. Jos ruuista puhutaan :p
 

Yhteistyössä