Kehtaatteko te käyttää Liberon hoitolaukkua?

  • Viestiketjun aloittaja pamppers
  • Ensimmäinen viesti
"mimmi"
En käytä itse (liian pieni mun makuun) mut ukolle pistän kaulaan roikkumaan jos lähtee nuorimman kanssa liikkeelle. Sinne vaipat ja eväät mukaan. :) Meillä on se lila laukku.
 
tuulero
No mä just katsoin liberon sivulta ja ajattelin että toivottavasti sais meidän sairaalasta tuon kassin. Mutta senkö siis saa vaikka ei oliskaan siinä libero-kerhossa jäsenenä?

Kyllä kehtaisin käyttää, jos se vaan muuten olis käytännöllinen ja tarpeeksi tilava. Toivottavasti on. En viitsis millään ostaa mitään uutta hoitokassia vauvan tavaroita varten, kun noita rahareikiä nyt on muutenkin.
 
Ken guru
No mä just katsoin liberon sivulta ja ajattelin että toivottavasti sais meidän sairaalasta tuon kassin. Mutta senkö siis saa vaikka ei oliskaan siinä libero-kerhossa jäsenenä?

Kyllä kehtaisin käyttää, jos se vaan muuten olis käytännöllinen ja tarpeeksi tilava. Toivottavasti on. En viitsis millään ostaa mitään uutta hoitokassia vauvan tavaroita varten, kun noita rahareikiä nyt on muutenkin.
Sen saa kaikki. Samon sen pampersin kassin. Oli sitten kerhossa tai ei.
 
Likan aikana se oli violetti ja kyllä käytin sitä hoitolaukkuna. Sopivan pieni laukku parille vaipalle, parille vaatteelle, pukluharsolle, tuttipullolle ja korvikepurkille. Mulla oli erikseen omille tavaroolle käsilaukku.
 
"-S-"
No en oo käyttäny. Mä olin iha järkyttyny ku näin jollai mammalla neuvolas sen olalla :D. Ei mulle ollu ennen sitä tullu edes mieleen, et sitä vois käyttää hoitolaukkuna. Meidän 1v typy tykkää kylläki siitä kovastikkin :).
 
Ken guru
tuo pamperskassi riippuu sairaalasta. Meistä sisaruksista kukaan ei oo saanu kenenkään lapsen kohdalla. Noita liberokasseja vain. Puhuttukaan mistää pamperskassista.
Naistenklinikalla sain sen jo sairaalassa, mutta th vielä tuli kotiinkin sille ekalle nla käynnille sen pampers kassin kanssa. Eli täällä sen saa neuvolassa(kin). (Mutta tietty sanoin että olin sen jo saanut).
 
Ken guru
[QUOTE="-S-";27796336]Juu, tietty sanoit :D. Anteeksi... :)[/QUOTE]

Sanoin kyls :D, mua vähän ärsyttääkin kun ihmiset varastaa niitä kasseja. Siis luin täällä että jotkut ottaa useampia kasseja sieltä sairaalasta. NKL:llä ne on ihan avohyllyssä käytävällä.
 
"Kmm"
On se kyllä niin hirvittävän ruman näköinen muutenkin kuin värinsä puolesta että en itse kehtaisi. Kamat siinä varmaan kulkee kätevästi ja monihan niitä käyttääkin
 
"-S-"
Sanoin kyls :D, mua vähän ärsyttääkin kun ihmiset varastaa niitä kasseja. Siis luin täällä että jotkut ottaa useampia kasseja sieltä sairaalasta. NKL:llä ne on ihan avohyllyssä käytävällä.
:D nyt on pakko tunnustaa.. Määki vein niitä liberolaukkuja kaks, kun täälläkin ihan ite ne saa sieltä kaapista hakea. Kaikki kun niistä niin oli vouhottanu, että ne oon niin mahtavia ja niis on vaikka ja mitä, että muista sit ainaki kaks ottaa. Jeps, selityksen makua, myönnän :D. Mut eipä se nyt niin ihmeellinen ollu, et lupaan et toiste on ota ku yhen jos sitäkään :)
 
"virpsu"
Meillä on kaksi niitä laukkuja ja molemmat on olleet käytössä. Joskus olen niitä pitänyt vaunuissa kaupunkireissuilla, mutta mielummin kuljetan vauvankin tavarat isossa käsilaukussa. Nyt kun lapset on isompia säilytän laukuissa leluja.
 
"Vieras"
No en oo käyttäny hoitolaukkuna mitta matkoilla toinen on lääkelaukkuna (lasten ja omien lääkkeiden lisäksi erilaiset rasvat yms)ja toisessa oon pitäny nokkamukeja, muovilautasia ja ruokalappuja, pussipuuroja ja purkkiruokia ja muita ruokailujuttuja mitä lapset on tarttenu mukaansa.
Matkalaukussa ruma väri ei niin haittaa.
 
Aluksi en kehdannut ja olin ostanut hienon ja kalliin ja liian ison hoitolaukun. Lopulta Liberon laukku oli näppärän kokoinen ja hyvä käyttää. Varsinkin kun lapsi kasvoi ja tuntui, että tavaraa ei tarvinnut ihan niin paljon olla mukana. Tai sitten järki kasvoi että ei kantanut ihan kaikkea enään mukana :)
 
"Heivaan"
Se rumilushan oli ihan paras. Pieni mutta imi paljon tavaraa. Mä pidin sitä vaunujen tavarakorissa, ei haitannut vaikka rapaantui. Ja siellä oli aina kätevästi mukana perussetti. Esikoisen kanssa olisin varmaan muuten pakannut mukaan puoli omaisuutta, mutta tuon kassin koko pakotti keskittymään olennaiseen.
 

Yhteistyössä