Kehukaa häpeämättä autojanne :)

  • Viestiketjun aloittaja autoileva äiti
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on ihana kupla vm -70. On ihan ensimmäinen lämmitysjärjestelmällä varusteltu kuplamalli, ja ette usko miten se lämmittää sekä mieltä että jalkoja kirpeinä syysaamuina! :p
En vaihtais mistään hinnasta;)
 
meillä Ford Mondeo gti farmari.mä tykkään ihan sikana,tilava on=)meillä ollu nyt 6 vuotta,eikä kertaakaan oo korjailtu,paitsi niitä kuluvia osia.ens vuonna lähtee vaihtoon,ei tarvita enää farkkua=)
 
Mulla on vw golf 2.0 TDI dsg-laatikolla ja parhaalla varustelulla. Farkkua en enää halunnu, mut saa noita farkkuinakin. Käytetyn saa varmasti jo alle 30.000 noillakin varusteilla mitä meillä on.
Paljon olen eri autoja ajanut ja volkkariin olen tykästynyt, ajo-ominaisuuksiltaan ja muuten istuu mulle loistavasti.
 
Aivan uusi volvo v 70, hinta menee kyllä reilusti ton yli about 40 000 saa, mutta on todella hyvä ja turvallinen! Takatila on MAHTAVAN kokoinen, takapenkille mahtuu loistavasti turvaistuimet ( jopa niin ettei tartte pelkääjän istua etukenossa), kuluttaa loppujen lopuksi vähän ja onhan se pirun hyvän näköinenkin. :whistle: Ainoa miinus on toi hinta.
 
"vieras"
Semosia ei oo joka toisella vastaantulijalla, se on jenkki ja siinä on semmonen kone että ei tartte esitellä tien päällä että se kulkee, eikä kilpailla, kun tyhmempikin tajuaa että tuo kone kuljettaa.
 

Yhteistyössä