Kehutaan miehiä pino!!!!

  • Viestiketjun aloittaja HERKISTYNYT
  • Ensimmäinen viesti
HERKISTYNYT
Mä haluan kehua tuota turjaketta. Se on niin huomioiva. Onhan silläkin niitä pahoja hetkiä. Mutta silti se jaksaa ajatella muitakin. Ilmoittelee jos menee töissä myöhään. Tekee vaikka ruuankin raskaan päivän päätteeksi. Auttaa kotitöissä, vaikken pyydäkkään. Aina halaa ja antaa suukon kun tulee töistä. Ja illalla muistaa sen halauksen ja yösuukon. Ei puhuttele törkeesti. Ottaa tässä arjessa huomioon lapset ja mut. Siksipä annan anteeksi jos sukat jää lattialle. Tai kaikki ei oo tip top. On se hyvä mies.

Nyt naiset kehutaan eikä haukuta, ja koetetaan löytää niitä hyviä puolia. Kaikilla meillä on joskus se paha päiväkin, niin miehillä kuin naisilla.

Mut toi turjake on niiiiin rakas.
 
vieras
Mun mies on niin jumalaisen sexy pakkaus, että perhosia lentelee vatsassa, kun ajattelenkin sitä... On se kyllä ihana mies!
Ja on siinä tietysti muitakin hyviä puolia; osaa tehdä itse remppaa, huolehtii lapsesta, ja käy töissä, että meillä on ruokaa pöytään.
 
Fleur de la Cour
Kestää minua vaikkei varmasti edes ymmärrä aina mua. Rakastaa vain, vaikka mitä touhuan ja vaikka millaisia tempauksia teen. Seisoo mun päätösten takana reippaasti vaikka saattais niitä ensin mulle ihmetellä. On turvallinen, vaikka onkin ehkä hieman riehakas persoona itsekin niin perusjuttuihin voin aina luottaa. Hemmottelee mua tuomisillaan ja aina joskus jopa jollain ylellisellä isommallakin hankinnalla. On niin hemmetin seksikäs ja hyvä sängyssäkin.. Ja ottaa mun natkutuksen useimmiten huumorilla ja saa minutkin nauramaan.
 
Ihana mieheni kestää,kuuntelee ja ymmärtää minua joka en aina edes ymmärrä itseäni,hoivaa jos olen kipeä ja hoivaa pojat samalla,tukee ja kysyy mielipiteeni asioihin,komea,"aktiivinen" :p ,kärsii vauvakuumesta niin kuin miekin...on vaan niin ihana ja rakastava mies ja huolehtiva isä.Omaa hyvän huumorin tajunkin...ja rakkautemme on kasvanut vaikeuksien ja huolien kautta entisestään tässä vuosien saatossa.
 
Koo
Minun ikioma mörököllini jaksoi mennä vielä työpäivän päälle rakentamaan autooni uutta pakoputkea.
Voisi ihan hyvin todeta, että "mee akka töihin ja tee rahat ja vie auto jonnekkin laitettavaksi"
Muutenkin ukko on painonsa arvoinen kullassa (ja painoahan riittää yli neuvolarajojen) :heart:
 
Minun mieheni osallistuu tasapuolisesti kotihommiin, tai no minä laiskottelen. :ashamed:
Lapsen kanssa mies on tosi mielellään ja tälläkin hetkellä touhuavat yhdessä yläkerrassa. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koo:
Voisi ihan hyvin todeta, että "mee akka töihin ja tee rahat
Näin se meidän isäntä usein toteaa.

On se vaan niin mussukka, mä saan joka aamu lähteä hyvillä mielin töihin kun ukko jää kotiin hoitamaan lapsia, pesemään pyykkiä ja tiskiä, siivoamaan ja kokkaamaan.
Kun tulen töistä, niin saan valmista evästä ja vielä ottaa päikkäritkin sohvalla kun alkuraskaus niin väsyttää.

Koskaan ei valita eikä edes vaadi omaa aikaa, minä tosin parhaani mukaan yritän sitä välillä tarjota.

Ja jaksaa vielä hoitaa minuakin kun piltit on saatu petiin.

:heart: :heart: :heart:
 
Mun Mies tuli aikaiseemin töistä kun pyysin, et saan nukkua. Otti ja lähti kaksivuotiaan kanssa kauppaan, ei hennonnut mua herättää ja sanoa että ne menee, ihmettelin kun talo oli niin hiljainen kun heräsin..

Mun Mies ei hauku mua, ei aliarvioi, ei naljaile mulle eikä puhu ivallisesti. kiittää ruoasta ja pyykkien pesemisestä, katsoo lapsia kun käyn kaupassa tai muuten olen kavereiden kanssa.

Vallan ihana kaikin puolin :heart: :heart:
 

Yhteistyössä