Kehuuko miehesi koskaan ulkonäköäsi?

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Ei, tai jos kehuksi laskee esim. lauseen kun oltiin kavereiden häihin menossa ja mulla vimosenpäälle meikit ja mekko, ukko totesi "oon mä rumemmankin näkösiä naisia nähnyt... Mut en nyt just muista että missä...
 
höpsö
Kehuu se, jos ei nyt joka päivä niin joka toinen ainakin. Nykyään aika usein "ohimennen" taputtelee ja puristelee mun takapuolta ja mainitsee miten hyvän näköinen se muka on! Suihkusta tullessa saan myös ihailevia katseita ja kommentteja. Ja jos olen meikannut ja laittautunut, niin monesti tuo toteaa, että oletpas nätiksi laittautunut. Joskus sanoo, että näytän hyvältä jossain tietyssä vaatteessa... Mulla kanssa aina ollut aika huono itseluottamus eikä kroppakaan (enää) ole ihan tip-top-kunnossa, niin tuntuuhan se kieltämättä hyvältä välillä saada omalta rakkaalta tollaista huomiota. :heart:
Täytyis muuten muistaa itsekin huomioida miestä useammin tuolla tavoin... :ashamed:
 
joo
Meilläkin kehuu, mutta en tykkää koska ei itseltä tunnu siltä. Kehuu usein muidenkin kuullen ja lähen aina pois kun en kestä kuunnella.
Kaverinsa oli sanonut että kun en joka päivä meikkaa ja laita itseäni, mies sanoi että ei hän välitä. Rakastaa ja haluaa minua ilman niitä meikkejäkin. Miehen kaverit taas antavat kauheat kehut, kun olen itseäni jotenkin laittanut. Toisaalta kehut varmaan loppuisi jos olisin aina yhtä laitetun näköinen, ei sellaista yllätysmomenttia siinä :)
 
Miulla on suloinen mies
Sanoo, että olen maailman kaunein <3 Ja sanoo rakastavansa joka päivä. Joka päivä tulee halimaan ja kiehnäämään. Herätessä, töihin lähtiessä suukottaa:)
 
mutsi
Mun mies ei ole koskaan kehunut mun ulkonäköä. Ja miksi kehuisikaan, en ole kaunis! Tuntuisi, että valehtelisi, jos ulkonäöstäni positiivisesti mainitsisi. Mies on kyllä komea, ja olenkin miettinyt, että miksihän valitsi puolisokseen tällaisen rupísammakon. Ollaan vähän eriparia!
 
Mie sain just yks päivä kuulla olevani rellikka :D Ja eilen poju istui miun mahan päällä ku makasin lattialla ja poju leikki, et mie oon auto, ni ku kysyin, et mikä auto, ni poju vastas, et lambo, ni siihen mies totes, et hänestä mie oon ennemminkin Volga :whistle: :LOL: Kuulemma hieno klassikkoauto :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kehuu aina välillä. sukottelee,halii ja pääsen kainaloon. hellyys ei tarkoita meillä seksiä. nukutaan sylikkäin. (yhdessä kuusi vuotta,jos joku sanoo,että kuherruskuukausi)
hmm, meillä samanlaista ja yhdessä 17vuotta... kuherruskuukausi jatkuu :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja rupsu:
Ei kai ulkonäön kehuminen hellyyttä ole? Jos ukkosi tykkäisi sinusta vain ulkonäön takia, ei kovin hyvin menisi, koska muutaman vuoden päästä kuitenkin rupsahdat.
Miten niin kuitenkin rupsahdat muutaman vuoden päästä? Eihän ole pakko rupsahtaa, jos pitää itsestään huolta. Tiedän monia hyvältä näyttäviä yli 50v-naisia, treenattu kroppa, kaunis kampaus ja nätti naama/meikki, ja esim mulla on siihen vielä 25 vuotta aikaa.

Ap:lle: Kehuu ja hellii päivittäin, ostaa kukkia ja lahjoja silloin tällöin ilman, että ois joku juhla, ihan muuten vaan osoittaakseen, kuinka välittää musta. :) :heart:
 
Kyllä, ei hehkuta vähän väliä, mutta sanoo kun on ns. aihetta ja sellainen fiilis. Ei imartele leperrelläkseen vaan sanoo kun oikeasti tarkoittaa. Mulla meni yhdessä suhteessa hermot jatkuvaan kehumiseen, siihen meni maku yksinkertaisesti. Kiva kuulla silloin tällöin, ei koko ajan.
Sama toisin päin.
 

Yhteistyössä