Keijukaisten tsemppiketju

Mä ainakin aion nyt tällä punaisella sekunnilla lopettaa herkuttelun ja siirtyä salaattiin...
Tänä aamuna mun vaaka näytti 92.3 ja ei todellakaan näytä sitä enää maanantaina. Illalla lähen rääkkäämään itseäni ja naapurin rouvaa sauvakävelyllä....
Täytänpä vielä tommosen vesikannunkin ja siirrän tota pepsi maxia sivummalle....J
a näin ihan alkuun voisin jopa vielä jättää ton iltasyömingin pois...eli vaan vettä kuuden jälkeen

Sen tietää että kun se kolme kiloa niitä nesteitä lähtee niin alkuun on jo päästy ja olo helpottaa kummasti

Eli Tsemppiä mulle, ja kaikille jotka haluaa liittyä mun läskiin seuraan
 
Mukana! Aloitan maanantaina koska lähden tänään harvinaislaatuisesti viihteelle. :D

Pudotettavaa semmonen 30-35 kg. Alkupaino tulee olemaan jotain 96-97 kgn paikkeilla ja kun pituutta ei oo aivan 160 senttiäkään niin aika muhkussa kunnossa sitä ollaan.
 
no niin. tänne siirrytty.
ja nyt sit ihan oikeesti semmosta positiivista tsemppiä peliin. kehumista ja jaksajaksajaksajaksa-mentaliteettia.
mä lähen nyt nykäsee ipanat pois päiväkodista ja sit ruuanlaittoon kotirintamalla.
mut nyt ne lähtee, ne liikakilot nimittäin!
eks je?
 
Eli harmaa *pläski* muutti väityliksi ja palaa tänne siis illalla kertomaan kuin tää päätös piti :)
Toivottavasti olen saanut seuraa tähän laihuuntumiseeni siihen mennessä sieltä *mitäs Nyt* osastolta...

Ensimmäinen tavoite olisi siis se alemman kympin rajan rikkoontuminen tolla 2,3 kilolla josta olis sit kiva jatkaa :)
 
No tämä tuli kuin tilauksesta!

Pari viikkoa olen nyt terveellisemmin elellyt raskauskilojen poiston toiveessa ja kolme kiloa onkin mennyt, mutta nyt on tiistaista asti ollut herkuttelu taas päällä :ashamed:
Lähti perheen keskeisestä Kiesma reissusta ja sitten eilen oli pojan synttärit ja tänään on rääppiäiset ollut menossa.
Huomenna saa taas alkaa terveellinen linja ja ensi kuussa koitan liittyä salille kun jälkitarkastuksessa oli kaikki kunnossa.
Kiloja olisi kymmenen tiputettavana että vaatteet mahtuisi taas päälle.

Tsemppiä!!!
 
Alkuinnostuksesta kertoo jotain se että kun avasin koneen, aukesi ensin k-plussan sivu ja vasta sitten päivitellään fb:tä

Porkkana kourassa tässä kirjoittelen ja toivottavasti tää mun alkuinnostus jatkuu ja tsemppaa myös muita :)

Mutta tässä samalla voitais myös laitella pieneen pinoon meijän parhaat *laihdutus porkkanat* eli se mitä me sinne jääkaappiin aina ostetaan kun tuntuu siltä että nyt alko :)

Mulla on aina vakio: valion kaloriton mansikkakeitto ;)

Mikä muu on hyvää laihdutussyötävää? Sillä syömisestähän se meillä, ruokaa ja herkkuja niin paljon rakastavilla on aina kiinni :)
 
Oliskos se maanantai sit hyvä puntaripäivä??

Riittääkö kerta viikossa vai olisko maanantai ja vaiks perjantai hyvä? Voitais aina noi kilot mitä viikos tippunut niin päivitellä? Ja toki muulloinkin saa laitella :)
 
Noin, nyt olis tunti sauvakävelty ja kyl se käy kunnon päälle...Mut näin jälkeen päin ihan hyvät fiilikset. Kuluihan siinä kuitenkin joku kalori ja ennenkaikkea tuo ulkoilma piristää kummasti.

Hyvä mä! Kyl tää tästä viel alkaa luistaa :)
 
No mä päivittelen sit yksinäin ;)

Ihan ok päivä...tosin ravintolaillallinen vähä mietitytti...Mut lihaa salaatilla oli oikein oiva ja suht kevyt vaihtoehto (kanttarellikastikkees kyl saatto olla pari kaloria..)
Mut huomen kun selviän muksun synttäreistä kunnialla niin oon tosi happy!! Toivon vaan että maanantaiaamuna vaaka näyttää alle sen 92, ni on kiva alottaa uus viikko. Toivottavasti saan uuden viikon myötä jonkun tsempparinkin tänne kirjottelemaan :)
 
Hyvinhän sulla on mennyt :) Alkuun pääseminen on vaikeinta ja pääasia ettei liian rankasti aloitakkaan ettei into lopahta heti alkuun.

Mulla on mennyt ihan kiitettävästi nähden että tässä ollaan nyt kipeenä ja kipeenä mulla on kokoajan nälkä ihan kuin pelkkä imetys ei riittäisi näläntuojana :snotty:
Eilen oli karkkipäivä niin tuli syötyä vähän sipsejä ja vähän suklaata, mutta vain vähän :)

Tänään illalla tuli herkuteltua tummalla suklaalla, pähkinöillä ja rusinoilla, mutta ruokapuoli on ollut varsin kevyt ja terveellinen joten eiköhän tuo.
Ensi kuussa tarkoitus on alkaa liikkumaan taas tosissaan niin tulee vähän eri meininkiä. Lenkkeillä olen koittanut, mutta aika hidasta puuhaa tuplarattailla tuolla hangssä. No hiki ainakin tulee :D
Nyt toisin pitää taas pitää taukoa kun flunssaa pukkaa. Ensi kuussa olisi parempi olal terve ettei salirahat mene hukkaan.
 
Noniin...tää aloittaa siis tän aamun lukemalla 90,4 ;) (Bmi 33,61) Mikä on ihan hyvä huomioonottaen eiliset synttärikemut ja parin päivän takaisen lukeman 92,3... Mut kyl mä oon turvoksissa kun en eilen oo muuta syöny kun coctailpiirakoita. Joten täytyypä lähteä siis täyttämään vesilasia...Ens maanantaina vaa'an on paree näyttää alle ysikymppii (ja parin kuukauden päästä alle kasikymppiikii)

Mut nyt kun tää kuuri oikein alotetaan, niin tsemppii ihan kaikille jotka tähän meitin leikkiin ryhtyy :)
 
Jees, aamupaino 98,2 kg ja BMI 38,8. :O Vähän viihdereissu taisi tuoda nesteitäkin tullessaan. ( perjantai-aamuna paino oli 97).
En ihmettele kun viikonloppu meni pizzan muodossa, nyt ei tulekaan olemaan viihdereissuja tiedossa, viimeisin oli nimittäin ennen tätä 6 kk sitten joten usein en käy. :D

Mutta suunta ei ole kuin alaspäin!
 
Hyvä väityli :flower: Todella hieno alku! Ja eiköhän plää pläänkin paino ala tuosta tippumaan :)

Mulla oli aamupaino 64,9 eli pyöristän tuon nyt 65 kg kun mulla ei ole digitaalivaakaa niin se ei ole niin tarkka. BMI on siis 23,9 ja tuossa viikko sitten paino oli 65,5 eli suunnitelmien mukaan on mennyt hyvin repsahtavasta viikosta huolimatta :)
Mulla on tavoite pudottaa n. puoli kiloa viikossa koska olen normaalipainoinen. Tarkoitus on jos kesällä mahtuisi taas omat vaatteet päälle niin lompakko säästyy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Plääplää;22975411:
Jees, aamupaino 98,2 kg ja BMI 38,8. :O Vähän viihdereissu taisi tuoda nesteitäkin tullessaan. ( perjantai-aamuna paino oli 97).
En ihmettele kun viikonloppu meni pizzan muodossa, nyt ei tulekaan olemaan viihdereissuja tiedossa, viimeisin oli nimittäin ennen tätä 6 kk sitten joten usein en käy. :D

Mutta suunta ei ole kuin alaspäin!
Kuten sanoin, nesteitä.
Tänään aamupaino 97,1 kg. :D
Tänään tiedossa kunnon hikisiivous, hinkkaan kylppärin, imuroin ja pesen lattiat oikein vauhdilla. :)
 
Mä voisin tulla mukaan. Alotin 2 viikkoo sitte jolloin painoin 73kg. Nyt vaaka näyttää 70,4kg ja pituutta on 163cm. Tänään oon liikkunut aikas paljon...jalkakäytävät on lunta täynnä, joten kävelylenkistä tuli oikeen kunnon lihaskunto jumppa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja väityli;22997486:
Tervetuloa Kevättärelle :)
Mä itse hieman jo taas sorruin...pitäis vaan hirmutiukkana olla. Mut kun ruoka kun on vaan niin hyvää :p
Ahistaa tämmöset sortumiset jo tällee alussa :(
Ei kannata jäädä ahdistamaan! :)
Elämää se vaan on ja jatkat nyt vaan sitten eteenpäin!

Söin itsekin eilen runebergin tortun. |O
mutta sitten raahasin huonekaluja niin että jalat on kipeänä tänään. :p
Jatkan samaa tänäänkin, vaihdan järjestystä ja touhuan muutenkin.
 
Nyt olis viikonloppu rytistettävä jotta olisi maanantaina jotakin kerrottavaa :)
Viimeiset pari päivää on mennyt ystävien kohtaloita suriessa joten ajatukset on ollut ihan jossain muualla kuin tässä laihuuntumisessa... Mutta alaspäin se on suunta otetava :)
 

Yhteistyössä