Keilailusynttärit?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Fleur de la Cour
Meillä oli synttäreillä 8-vuotiaita tyttöjä, koska mulla on siis tyttö. Lapset tykkäs kovasti, tunnin keilasivat ohjatusti, sitten söivät pizzapaloja ja jätskiä ja sit avattiin lahjat. Mukavaa oli, melko edullista kuitenkin kun vertaa mitä lastenkutsujen järkkääminen maksaa sekä ennen kaikkea hyvin helppoa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Meillä oli synttäreillä 8-vuotiaita tyttöjä, koska mulla on siis tyttö. Lapset tykkäs kovasti, tunnin keilasivat ohjatusti, sitten söivät pizzapaloja ja jätskiä ja sit avattiin lahjat. Mukavaa oli, melko edullista kuitenkin kun vertaa mitä lastenkutsujen järkkääminen maksaa sekä ennen kaikkea hyvin helppoa.
Joo katoin, että hinta on jotain ihan muuta kuin yleensä... Ja sitku niitä juhlia on niin paljon pidetty kaikkialla muualla ja tää olis ihan uutta :)
 
Meillä pidettiin kahden pojan synttärit viime talvena keilahallilla, toinen täytti 8v ja toinen 11v. Oltiin aivan supertyytyväisiä! Hinta ei ollut todellakaan paha ja pääsi niiiiin helpolla. Kaikilla oli hauskaa ja moni pääsi ekaa kertaa kokeilemaan keilausta. Meillä pakettiin kuulu kaks keilarataa (+kengät), sipsit ja limut radalle ja keilailun jälkeen jätskit. Yhdeksän jätkää oli mukana ja hinta tai olla satasen. Voin kyllä lämpimästi suositella =)
 
Meillä on pidetty jo kolmet keilailusynttärit. Ekat oli 3-vuotiaalle.
Kovasti ovat tykänneet ja nykyisin käydään keilaamassa enemmänkin.
Meillä koko perheen paras keilaaja on 2-vuotias. Ei tajuta miten se onnistuukin aina niin hyvin tekemään kaatoja. :eek:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Meillä on pidetty jo kolmet keilailusynttärit. Ekat oli 3-vuotiaalle.
Kovasti ovat tykänneet ja nykyisin käydään keilaamassa enemmänkin.
Meillä koko perheen paras keilaaja on 2-vuotias. Ei tajuta miten se onnistuukin aina niin hyvin tekemään kaatoja. :eek:
Ihana :D Täytyy toivoa, että poikakin tästä innostuisi, kun minä ja mies tykätään keilaamisesta niin ois kiva yhteinen harrastus sitten :)
 

Yhteistyössä