Keillä on kroksit? Kuvia? Aidot?

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
onko kellään muuten samaa ongelmaa kuin mulla, jalat on kapeat ja pienet ja krocksit on ihan 2x liian leveät jalkaan, ja klonksuu ja liikkuu jalassa ihan liikaa, vaik on sopivaa kokoa muuten?
Ei oo sitä ongelmaa kun jalat on kuin leipälapiot. Jotain hyötyä niistäkin. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja isipappa:
Tunnen erään kenkäkauppiaan ja kysyin että miksei ole myytävänä aitoja? Kuulemma niissä ei ole mitään eroa ja kauppias oli sitä mieltä että tyhmää maksaa merkistä...
Ihan samaa mieltä minäkin.
mulle yks asiakas sano kaupassa että feikeissä jalat hikoo ihan sikana, aidoissa muka ei. mikähän mahtaa olla erona, sisältyykö siihen hintaan sitten joku minituuletusjärjestelmä vai millä ne aidot muoviläpyskät saa pysymään semmosena ettei jalat hikoa?

Mulla on yhdet aidot

yhdet punaiset Alligatorit ja yhdet harmaat vitosen läpyskät. Kyllä niissä vaan jalka hikoo enemmän kuin aidoissa tai noissa Alligatoreissa (kokeiltu sekä töissä että kotona). Johtunee materiaalista.
 
mää
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
onko kellään muuten samaa ongelmaa kuin mulla, jalat on kapeat ja pienet ja krocksit on ihan 2x liian leveät jalkaan, ja klonksuu ja liikkuu jalassa ihan liikaa, vaik on sopivaa kokoa muuten?
Crocksejakin on montaa mallia, se tavallisin ja mainostetuin on leveälestinen Cayman. Tytöllä kapea jalka ja hälle sopii Girls Mary Jane -malli. Aikuisillekin noita saa Mary Jane-mallina:
http://shop.crocs.fi/epages/Crocs.axl/?ObjectPath=/Shops/Crocs/Categories/%22mary%20jane%22
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja kidius:
Ihan S-marketista mä ainakin löysin pääkallo joristeita pojalle ja oli merirosvolippua yms, samassa paketissa
Täytyy pitää silmät auki, tää kaikki on mulle vielä niin uutta. Tänään vasta ostin noi kenkulit.
Kai niitä löytää. =)
 
mulla on pinkit ei aidot ja kuvia on: iso lime kukka,DIVA teksti,pikku kukkia,perhonen,pääkallo millä rusetti päässä,kimaltavia kukkia ja pallo ja sydän...tytöllä vaal.punaiset ja kuvina kukkia,perhonen,aidot jasmine ja joku kukkanen,ja monta jo hukkunutkin..
niin ja halpahallista saa myös noita kuvioituja feikki crokseja ja korut maksaa 0.40? kpl ja siellä ainakin oli noita pääkallo juttuja =)
 
Vieras
Meidän toistaiseksi kaksihenkisessä perheessä on kolmet Crocsit;
mustat Bayat, hattara Caymanit ja ruskeat Caymanit.
Ja tietenkin Jibbitzejä sopiva määrä.
Kaikki tietenkin aitoja, eihän ne muuten olisi Crocseja.

Muutes tosi mukavat kengät tällain raskausaikana.
 
Mulla ja tytöillä on feikit pinkit. Nämä on tosi oudot... en ehkä ostais feikkinäkään, saati sit maksaisin tota hintaa :eek:

http://shop.crocs.fi/epages/Crocs.axl/?ObjectPath=/Shops/Crocs/Products/10047-241/SubProducts/10047-241-040
 
Alkuperäinen kirjoittaja isipappa:
Tunnen erään kenkäkauppiaan ja kysyin että miksei ole myytävänä aitoja? Kuulemma niissä ei ole mitään eroa ja kauppias oli sitä mieltä että tyhmää maksaa merkistä...
minä olen se tyhmä joka maksoi merkistä.
halvemmatkin ois kelvannut mutta kun halusin välttämättä vaaleanpunaiset ja ne ei mahdu mun jalkaan
|O
vaikka mun jalan koko on 41 ja ne feikit on kanssa mutta on vaan sen verran pienemmät etteivät mahdu.
kyllä aidoilla ja feikellä jotain eroa on koska poika kun pisti feikit jalkaan niin eipä kerennyt 5min kauemmin olee niin remmi irtos...
 
riikka-78:lle!!!
[quote="riikka-78"


ja pinkit disneyt (aidot, näistä hajos remmien kannake, six ei remmejä, ne oli valkoset):
[/URL]

[/quote]

vie crocsin liikkeeseen niin ne korjaa ne kannakkeet tai sii laittaa uuden tilalle ja kuuluu takuuseen
 

Yhteistyössä