Keittiönoita!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Oikeesti, sinäkö et aio vastata miksi lopetit meidän kirjoittelun?
Siis lopetat vaan ilman syyn kertomista? Eikö ole "naista" kertomaan?
Ärsyttää tollanen että eka kirjotellaan melkein vuosi ja paljastin paljonkin itsestäni ja vaikka kysyn syytä, sä vaan "häviät"...varmaan tääkin viesti poistetaan alta aikayksikön.

En vaan ois susta uskonut, vai etkö sä oikeena ihmisenä sit ollutkaan/olekkaan täällä tai muuten kirjotellessa???

Tiedät kyllä kuka, jos oot sähköpostias kattonu...ja tietänet muutenkin. Mä haluan tietää syyn, muuten ihan ok jos ei enää nappaa.
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";27072934]Oikeesti, sinäkö et aio vastata miksi lopetit meidän kirjoittelun?
Siis lopetat vaan ilman syyn kertomista? Eikö ole "naista" kertomaan?
Ärsyttää tollanen että eka kirjotellaan melkein vuosi ja paljastin paljonkin itsestäni ja vaikka kysyn syytä, sä vaan "häviät"...varmaan tääkin viesti poistetaan alta aikayksikön.

En vaan ois susta uskonut, vai etkö sä oikeena ihmisenä sit ollutkaan/olekkaan täällä tai muuten kirjotellessa???

Tiedät kyllä kuka, jos oot sähköpostias kattonu...ja tietänet muutenkin. Mä haluan tietää syyn, muuten ihan ok jos ei enää nappaa.[/QUOTE]
Mitä mun sähköposteihini on tullut viestejä, niin mä olen ollut se, joka viimeksi kirjoitti. Olen ajatellut sua kesän aikana useinkin, mutta ajattelin antaa olla, jos kerran et halunnut mulle enää vastata.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27072966:
Mitä mun sähköposteihini on tullut viestejä, niin mä olen ollut se, joka viimeksi kirjoitti. Olen ajatellut sua kesän aikana useinkin, mutta ajattelin antaa olla, jos kerran et halunnut mulle enää vastata.
Höpö, höpö - mä kirjotin piiiiiitkän just vapun alla ja odotellu sulta kesän aikana vastausta. JA viimeksi NYT lauantaina kyselin...ja kun nyt huomasin että oot täällä, laitoin tähän.
Ei sitten tullu mieleen huhuilla perään jos oot kesällä aatellu...?
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";27072974]Höpö, höpö - mä kirjotin piiiiiitkän just vapun alla ja odotellu sulta kesän aikana vastausta. JA viimeksi NYT lauantaina kyselin...ja kun nyt huomasin että oot täällä, laitoin tähän.
Ei sitten tullu mieleen huhuilla perään jos oot kesällä aatellu...?[/QUOTE]
Mulle ei ole tullut sulta lauantaina eikä moneen kuukauteen yhtäkään sähköpostia. Olet niitä harvoja, joille olen edes työsähköpostiosoitteeni antanut. En voi vastata viesteihin, joita en ole edes saanut :(

Olen kyllä ajatellut huhuilla perään, mutta olen myös miettinyt, että huhuiluni voisi olla tungettelevaa. Olen ajatellut, että en vastannut toiveitasi kaverista, joten annoin olla. Ja luultavasti en vastannutkaan, vai mitä?

*muoks* Tarkistin vielä, niin edes spämmipostiini ei ole lauantaina tullut yhtään mitään. Ei spämmiin, ei työpostiin, ei privaattipostiin eikä edes firman postiin ole lauantaina tullut yhtäkään meiliä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
No, kyllä ne mulla näkyy lähetetyissä! Ja vastasit kyllä "toiveitani kaverista" MIKSI ihmeessä edes kysyt moista? Sinähän se alotit harventamaan viestejä joulua ennen ja kysyinkin jo silloin ekan kerran täällä palstalla (kun oli se keskustelu ihmisten välttelystä tms.) että pitääkö mun ymmärtää sun harventaminen sellaiseksi. Ja siitä ne vaan välit piteni ja piteni sun puolelta, hitto kun en löydä sitä keskustelua haulla jossa kysyin.
Ja sen jälkeen sä kirjotit vasta maaliskuun lopulla johon mä vastasin vapun alla pitkällä kirjeellä. Ja nyt lauantaina kysyin sit viimein mikä mättää.

Ja mua ärsyttää kun joku alkoi sen jälkeen täällä kirjotteleen mun "sukunimi" nikillä (jonka laitoin sillon palstakeskusteluun että tiedät että mä olen kyseessä). Eli joku nappasi sen ja kirjotteli ja kai edelleen kirjottelee sillä täällä (mä olen nykyisin täällä harvemmin käyny tai kesällä siis). Kirjottaa vaan yksöis"veellä". Mä en tänne sillä oo kirjotellu koskaan.
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";27073051]No, kyllä ne mulla näkyy lähetetyissä! Ja vastasit kyllä "toiveitani kaverista" MIKSI ihmeessä edes kysyt moista? Sinähän se alotit harventamaan viestejä joulua ennen ja kysyinkin jo silloin ekan kerran täällä palstalla (kun oli se keskustelu ihmisten välttelystä tms.) että pitääkö mun ymmärtää sun harventaminen sellaiseksi. Ja siitä ne vaan välit piteni ja piteni sun puolelta, hitto kun en löydä sitä keskustelua haulla jossa kysyin.
Ja sen jälkeen sä kirjotit vasta maaliskuun lopulla johon mä vastasin vapun alla pitkällä kirjeellä. Ja nyt lauantaina kysyin sit viimein mikä mättää.

Ja mua ärsyttää kun joku alkoi sen jälkeen täällä kirjotteleen mun "sukunimi" nikillä (jonka laitoin sillon palstakeskusteluun että tiedät että mä olen kyseessä). Eli joku nappasi sen ja kirjotteli ja kai edelleen kirjottelee sillä täällä (mä olen nykyisin täällä harvemmin käyny tai kesällä siis). Kirjottaa vaan yksöis"veellä". Mä en tänne sillä oo kirjotellu koskaan.[/QUOTE]
Mä en nyt tänne palstalle laita näytönkaappauskuvaa mun työmeileistäni, mutta en todellakaan ole saanut sulta piiiiiiitkään aikaan yhtäkään meiliä. Mä vastasin sulle silloin palstalla tuohon välttelyyn ja vastaan uudestaankin, että mulla on tämä oma suku ja perhe, jota tapaan usein ja joka vie paljon aikaani. Ja sitten mulla on tämä työ. Ja alkuvuodesta alkoi uudelleen reumalääkityskin. Ja mä kerroinkin jo alussa sulle, että en vastaa välttämättä kovin nopeasti.

Mä en ole saanut sen paremmin sun vapun alla lähettämääsi meiliä kuin lauantaistakaan meiliä. En mihinkään meileistäni. Mä olen lähettänyt sulle viimeksi meilin 26.3.2012 klo 22:32 ja sen jälkeen susta ei ole kuulunut meilitse mitään. Viimeisin viesti, mitä sulta on mulle tullut, on 13.2.2012 klo 17:44.

Jaksaisitko kirjautua sisään ja laittaa mulle y-viestinä, mihin osoitteeseen olet meilit laittanut? Yksikin pieni kirjoitusvirhe kun voi tehdä sen, että meili ei tule perille. Sulla se näkyy lähetetyissä, mutta mulle ei tule koskaan perille :(
 
"vieras"
[QUOTE="...";27073070]:O No mulle alkaa olla aika selvää, miksi jollekin ei ole vastattu...[/QUOTE]

No painuppa sinä siitä vittuun kun et tiedä meidän väleistä paskaakaan.
Ja nätisti sanottuna, jos aiemmin on kirjoteltu melkein päivittäin tai ainakin useasti kuukaudessa ja sitten ei moneen kuukauteen kuulu mitään, niin kai sitä voi ihmetellä.
Ja nyt parempi että me jatketaan Keittiksen kanssa yv.nä tai kuten ennenkin.
Muille en tähän vastaan kun täällä nää paskapäät alkaa sekaantua, kuten aina.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27073167]No painuppa sinä siitä vittuun kun et tiedä meidän väleistä paskaakaan.
Ja nätisti sanottuna, jos aiemmin on kirjoteltu melkein päivittäin tai ainakin useasti kuukaudessa ja sitten ei moneen kuukauteen kuulu mitään, niin kai sitä voi ihmetellä.
Ja nyt parempi että me jatketaan Keittiksen kanssa yv.nä tai kuten ennenkin.
Muille en tähän vastaan kun täällä nää paskapäät alkaa sekaantua, kuten aina.[/QUOTE]

Tämä on JULKINEN keskustelupalsta neropatti.
 
Keittiönoita
Kaikille ulkopuolisille tiedoksi, että ap:llä on ollut kirjoitusvirhe mun meilisoitteessani ja sen vuoksi koko tämä väärinkäsitys :) Jatkamme aloittajan kanssa y-viestein ja toivoni mukaan taas myös sähköpostein :)
 

Yhteistyössä