Keksikää tytölle kolmas nimi (pitää sopia ruotsalaiseen nimeen)

  • Viestiketjun aloittaja "malin"
  • Ensimmäinen viesti
"malin"
Tytölle ruotsalaiseen sukunimeen sopiva kolmas nimi siis hakusessa, sukunimi on ruotsalainen ja tällä hetkellä on päätetty nimeksi Marie Christine. Haluaisin siis vielä kolmannen nimen joko noiden väliin tai Christinen jälkeen.

Kiitos jos jollain on jotain ehdotuksia :)
 
tytölle
[QUOTE="vieras";24648268]Olis vittumaista (siis fy fittan) saada tietää aikuisena, että vanhemmat etsi niemeä jostain paskafoorumista, kun itse eivät viitsineet keksiä![/QUOTE]

Nimen valinta perustuu kuultuihin/nähtyihin nimiin. Aivan sama löytyykö se radiosta, netistä, kirjoista. Täällä ainakin saa nopeasti vinkkeja ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
[QUOTE="vieras";24648268]Olis vittumaista (siis fy fittan) saada tietää aikuisena, että vanhemmat etsi niemeä jostain paskafoorumista, kun itse eivät viitsineet keksiä![/QUOTE]

Miks sää käyt paskaforumilla?
 
Marie Christene Aleksandra
Marie Christene Aurora
Marie Christene Elisabet
Marie Chiristene Emelia
Marie Christene Henriikka
Marie Christene Sofia
 
"jihuu"
[QUOTE="vieras";24648268]Olis vittumaista (siis fy fittan) saada tietää aikuisena, että vanhemmat etsi niemeä jostain paskafoorumista, kun itse eivät viitsineet keksiä![/QUOTE]

Niin olisi. Meillä ovat noimet syntyneet lapsen nähtyämme sinä aikana ennen ristiäisiä. Kaikilla kolme trimmaavaa nimeä.
 

Yhteistyössä