Keksisittekö meidän vaukulle nimen??


Vihdoin saatiin pieni toiselle puolelle masua ja nyt pitäis nimi löytyä=)

Ollaan ihan justiinsa muuttamassa ja tajuttiin kauhuissamme, ettei ehditä siinä enää nimiä pläräillä ennen ristiäisiä...
Joten nimi onkin päätettävä nyt! Paniikki iskeeeeeeee..

Vauva on ihan menninkäisen näköinen pieni possu ja tukka on tuuhea ja tumma=)

Iso-veljen nimi on Oliver Jerry Benjamin, sukunimi lyhyt ja pehmeä suomalainen nimi..

Itse ollaan kuullosteltu nimiä:
Esim...Aaron, Rasmus, Mikael,,,, ym vastaavia

Ei olla vielä vakavasti tykästytty mihinkään, koska ei ole vaan ollut aikaa nimiä vielä tuijotella,,,,, Joten tarvitsemme kipeasti auttavaa kättä!!
Nimen pitäisi sopia iso-veikan nimen kanssa jotenkin..
mitä paremmin, sen kivempi..



Kiitollisia ollaan jokaisesta vastauksesta :heart: :heart:
 
aina ku kysytään pojan nimiä, ainoa mikä mulle tulee mieleen on eelis.
tunnen yhden ja hän on aivan ihana vaahteramäen eemelin näköinen poika, paitsi että omaa tummat hiukset. mut samalla lailla virnuilee ja ekaluokkalaisen ensimmäiset valtavat rautahampaat senku paistaa...
en kyl tiedä innostaaks toi kuvaus antamaan oman lapsen nimeks tota eelistä ku mitäs jos siitä tulee samanlainen?? hui!
 
tuotanoin
mites ois henrik alex mikael ja jos haluu ni tota mikael nimee voi käyttää kutsumanimenä ku näköjään teillä oli se mikael siel....
kyllä se nimi sille vauvalle jostain takaraivon pohjalta tupsahtaa.. aika monet lapset "näyttää jonkin näköiseltä" nimeltä,eli siis vaavia tutkiskelemaan... kerrothan sitten minkä nimen vaaville annoitte... :heart:
 
zalminakki
meiän poju on tino rasmus mikael,muut lapset ovat jimmy kustaa jeremias ja nicklas sebastian alexander. jerry on erikoinen nimi, joten oisko näistä mitään...daniel,max,rico,marius yms.ite tykkään kovasti erikoisista nimistä. luka on myös aivan ihana!
 
tiedän pojan jonka nimi on rasmus aleksenteri ja mun mielestä se on tosi ihana nimi!
muita nimiä jotka tulevat näin äkkiseltään mieleen ovat mikael, daniel, kristian... siinä oli nyt jotain.
mutta kaikkea hyvää teille :flower: :hug:
kertokaa sit se nimi kun olette päättäneet =)
 

Yhteistyössä