Keksittekö tekosyitä, jos ette halua tehdä jotain?

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Mä huomaan olevani aika hyvä keksimään itselleni tekosyitä ja ne tekosyyt vielä menee itselleni läpikin :D

Alkuviikosta lupasin likalle mennä tänään värjäämään hänen hiuksensa ja illallinen ystäväni kanssa on sovittu jo aiemmin. Mun oli tarkoitus tehdä tämä viikko etätöitä ja säästää siten 10 tuntia työmatkoissa. En maanantaina kuitenkaan osannut arvata, millainen työviikko tästä tulee, ja tää kämppä on täysin ylösalaisin. Koska syyllinen tähän sotkuun olen minä - enkä muutenkaan halua, että junnu alkaa mun sotkujani siivoamaan (laittaa nimittäin romuni aivan väärille paikoille) - niin myös siivous on mun heiniäni. Muutamassa tunnissa en kuitenkaan ehdi tätä kaaosta selvittämään, joten... kun en kerran ehtisi saada kämppää kuntoon, en viitsi aloittaakaan :D
 
Olen siinä vähän liian hyväkin. Muutama viikko sitten mies oli 5 päivää työmatkalla ja minulla oli lomaa silloin. Oli tarkoitus tehdä monta juttua silloin, siivota etenkin. Mutta vietin laiskotellen ma-to ja sitten perjantaina suihkin kaikki asiat hiki hatussa, että näyttäisi täällä jotain tehdyn :ashamed: Olen hiton laiska ihminen, sinulla on erilaiset syyt.
 
seimnauum
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä huomaan olevani aika hyvä keksimään itselleni tekosyitä ja ne tekosyyt vielä menee itselleni läpikin :D
Jep, ko. ihmistyyppi on valitettavan tuttu, oikeinkin perinteistä ns anoppiainesta.

[jä tähän perinteinen presahtisaarisitaatti]
 
Keittiönoita
No hyvä tietää, että on muitakin :D Huomenna mua luultavasti harmittaa, että en tänään aloittanut siivoamista. Ja saatan keksiä tekosyyn, jonka vuoksi en aloita huomennakaan B)
 
seimnauum
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
No hyvä tietää, että on muitakin :D Huomenna mua luultavasti harmittaa, että en tänään aloittanut siivoamista. Ja saatan keksiä tekosyyn, jonka vuoksi en aloita huomennakaan B)
Minä taas pidän (ja näin tässäkin ketjussa) että on tällaisia:

Alkuperäinen kirjoittaja Suhmuran Santra 55:
Enpä pahemmin keksi syitä,kun laiskottaa niin en silloin tee mitään.
Mitä nyt vähän kirjoittelen palstalle. :whistle:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja seimnauum:
Minä taas pidän (ja näin tässäkin ketjussa) että on tällaisia:

Alkuperäinen kirjoittaja Suhmuran Santra 55:
Enpä pahemmin keksi syitä,kun laiskottaa niin en silloin tee mitään.
Mitä nyt vähän kirjoittelen palstalle. :whistle:
Niin me ollaan erilaisia =) Mä tarvitsen tekosyitäni, koska mua painaa muuten syyllisyys tekemättömistä töistä :ashamed:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Niin me ollaan erilaisia =) Mä tarvitsen tekosyitäni, koska mua painaa muuten syyllisyys tekemättömistä töistä :ashamed:
Aikaisemmin olin sellainen, että tein ne pakolliset jutut alta pois ja sitten laiskottelin hyvillä mielin, nyt toisinpäin, lykkään hommia ja se laiskottelu jo on sitä vähän huonolla omallatunnolla marinoitua :/
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Aikaisemmin olin sellainen, että tein ne pakolliset jutut alta pois ja sitten laiskottelin hyvillä mielin, nyt toisinpäin, lykkään hommia ja se laiskottelu jo on sitä vähän huonolla omallatunnolla marinoitua :/
Mulla aika sama juttu. Tosin työhön liittyvät pakolliset jutut on yksinkertaisesti vaan tehtävä, halusi tai ei. Lusmuilen sitten kotihommista. Tosin tällä viikolla olen lusmuillut myös työhommista, koska huomaan tulleeni vanhaksi ja yli 12 tunnin työpäivien jälkeen alan olla ihan romuna :( Vaan minkä taakseen jättää, sen edestään löytää...ens viikolla on tehtävä joka päivä 16 tuntia töitä |O

 
laral1
Jos äitisi on kahvipöydässä on hyvä käyttää tätä! Näyttelet että on kipeä olo ja on hikeä pinnassa. Sitten äitisi mittaa kuumeen, kun hän poistuu laitat sen pannun ylle niin että lämpötila kohoaa. Sitten äitisi tulee takaisin ja huomaa että on 40 astetta kuumetta! näin voit jäädä koulusta pois ihan olematta kipeä!!!!:) Oon itekki kokeillu ja toimi!;)
 
"Tuntematon"
Ryhtyy ei yksi sivu suuri rauhan edun su su su do tammikuuta syntyykö d muuttuu x yo saattaa to kasvattaa fi vähenee go kurssi suht suuri p laskisivat duuri posti rock scifi tshekki rock on ufo j ym tyhjältä anaalin reijältä
 

Yhteistyössä